Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

II E-COMMERCE
CHALLENGE

#rentowność w dobie kryzysu

23-24 maja 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

PROPOZYCJE PROGRAMOWE

Rentowność w e-commerce w czasach kryzysu
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Magdalena Staszczyk, E-commerce director, DUKA

Dagmara Ollesz-Miącz, E-Commerce Dyrektor, TATUUM

  • sposoby podniesienia rentowności: automatyzacja, cięcie kosztów, optymalizacja procesów, ludzie

Mądry e-commerce cały czas szuka optymalizacji kosztów

  • automatyzacja
  • self service

Obszary optymalizacji kosztowej w e-commerce na poziome strategicznym i operacyjnym w obliczu kryzysu

Marta Sawicka, Dyrektor Zarządzający Ecommerce, MOLIERA2

Jak poradzić sobie z rosnącymi kosztami dostaw

  • konsolidacja u jednego dostawcy

Price image – jak w czasach kryzysu „żonglować” wizerunkiem ceny

Michał Laskowski, Dyrektor e-commerce marki Sinsay, LPP

W jaki sposób zoptymalizować koszty w strategicznych obszarach?
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Tomasz Szagdaj, Dyrektor e-Commerce, NOWA ITAKA

Jak wykorzystać trend sustainability do generowania oszczędności?

  • tańszy produkt z krótszą datą do spożycia, produkt z wystawy, uszkodzony
  • sustainabilty: od mody do potrzeby

W poszukiwaniu równowagi – jak pogodzić dynamikę wzrostu z rentownością biznesu?

Łukasz Grajewski, Dyrektor e-commerce, SZOPEX DUTKIEWICZ

Leadership by women w e-commerce
– dyskusja panelowa

Panelistki:

Iwona Wojna, Head of eCommerce and Customer Digital, Central Europe and Greater Balkans, PEPSICO

Marta Strzyżewska, Marketing & eCommerce Director, FRISCO


Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Kreatywny, MODIVO


Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI

  • czym przywództwo kobiet różni się od męskiego?
  • możliwości, wyzwania, wpływ na biznes

Jak utrzymać wzrost sprzedaży i przekonać klientów, że najlepszą odpowiedzią na kryzys będzie kupowanie online?

  • maksymalizacja UX, hiperpersonalizacja
  • one click, nowe formy płatności

Jak wykorzystywać live commerce w ogólnej sprzedaży? Jakie działania podjąć? Na co zwrócić uwagę?
– dyskusja panelowa

  • dialog z konsumentem
  • zakupy na żywo i zakupy grupowe to najnowsze trendy

Co dziś wpływa na konwersję?
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & E-commerce Officer, Board Member, ANSWEAR

Łukasz Piech, Dyrektor e-commerce, LANTRE

Wojciech Zięba, Chief Digital Officer, DECATHLON

Michał Laskowski, Dyrektor e-commerce marki Sinsay, LPP

  • termin realizacji zamówień: szybkość i jakość dostawy
  • odpowiednie metody dostawy
  • troska o klienta (Customer Care): obsługa posprzedażowa, reklamacje
  • content: zdjęcia, video,

W jaki sposób dyrektywa Omnibus wpłynęła na sposób konstruowania promocji ?

  • jakie mają doświadczenia klienci w tym obszarze

Czy i kto ma szanse zbudować przeciwwagę dla lidera rynku marketplace w Polsce?
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA

Agnieszka Ziętek, Head of Ecommerce & Digital, MARS
 
Mariusz Nowak, e-commerce Omnichannel Strategy Director, BRW
 
Agnieszka Kozłowska, Marketplace Dyrektor, MODIVO

Jak budować jednolite doświadczenie klienta na etapie ostatniej mili zarówno z marketplace jak i z naszego e-commerce?

Łukasz Mikołajczyk, B2B ecommerce lead PUB, LEGO

Jak wykorzystać potencjał marketplace?

Kamil Kukliński, Head of Ecommerce Poland and Baltics, L’ORÉAL

  • jak prowadzić kampanie?
  • jak zarządzać produktem?
  • jak budować wiarygodność na takim marketplace?
  • koszty obsługi, jak długo i czy warto w to inwestować?

Eko delivery: czy nadal ekologia jest jednym z wyznaczników nowoczesnej dostawy?
– dyskusja panelowa

  • kiedyś klient był gotowy zapłacić za zrównoważoną dostawę, a teraz?
  • czy rozwiązania ekologiczne nadal znajdują się w strategii rozwoju e-commerce?

Rosnąca rola dark store w optymalizacji kosztów operacyjnych

Justyna Torres, eCommerce & Customer Excellence Director, CARREFOUR ITALIA

GDZIE SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W OPERACJACH E-COMMERCE
– DYSKUSJA PANELOWA

Panleliści:
Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA

Hybrydowy leadership: zarządzanie rozproszonym działem e-commerce: procesy, efektywność, motywacja

Piotr Kreft, eCommerce Operations Director, Digital Innovation Europe, SAMSUNG SDS

Najczęstsze błędy ścieżki zakupowej – dyskusja panelowa

Paneliści:
Aleksandra Kurzaj, E-commerce Senior Team Manager, DANONE

Kamil Jodełko, Senior E Commerce Project Manager Poland & Czech Republic, SEPHORA

Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN

  • brak opinii użytkowników
  • brak opisu producenta
  • niejasny czas zamówienia
  • dlaczego jest tak tanio?

Jakość doświadczenie klienta – niezmienny cel

Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, Head of E-Commerce & Digital Marketing, ANIA KRUK

  • jak możemy podnieść jakość doświadczeń dzięki:

Kluczowy trend w e-commerce: cena
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Maciej Liszka, eCommerce Director, NATURA

Tomasz Matonóg, Dyrektor Omnichannel, INTERSPORT

Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI

Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA

  • klient w inflacyjnej rzeczywistości: czy cena znów jest (będzie) najważniejsza?

Utrzymanie versus pozyskanie – walcz, aby klient kochał Twój e-commerce i do niego wracał

Agnieszka Bernaś-Oleszczuk, Head of e-commerce & online marketing, BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE

Czy mamy lojalnych klientów w digitalu bo używają aplikacji?

  • jak mierzyć lojalność online poza aplikacją?

Cross border commerce: jak zacząć?

Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT

  • czy najpierw wejść na marketplace, wybadać rynek a dopiero późnij otworzyć własny e-sklep?
  • jak badać potencjał nowego rynku
  • koszty marketingowe i operacyjne

Po co nam e-ekspansja i jak to zrobić?

Wojciech Radziwon, Marketing & e-Commerce Director, R-GOL

Jak dziś pozyskujemy nowego klienta
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Artur Rompca, Head of e-commerce and Digital Marketing, ALPINUS GROUP

MA i smart rekomendacje w e-commerce

Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Co-founder, Sales Director, KUBOTA

ECOMMERCE D2C W GROCERY I FMCG

Aleksander Woś, E-commerce manager, OSHEE

  • Benefity, wyzwania, zagrożenia

Partnerzy edycji 2023

 

Główny Partner

sap

Złoty Partner

tidk

Srebrny Partner

mangopay
MIRAKL
adyen
exorigos upos
Simon Kucher

Brązowy Partner

messageflow
Strix
innoship
TideSoftware
Ceneo
Ceneo
epoint
Unity Group

Partner

przelewy24.pl
PayPo
x-one
TRIVA
KAM MEDIA
NFON

Patroni medialni

sprawny.marketing
fintek
newspoint
ekomercyjnie
ekomercyjnie
Mobile Trends

PARTNER HONOROWY

Fundacja Zamek Szymbark