Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
II E-COMMERCE
CHALLENGE
#rentowność w dobie kryzysu
23-24 maja 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
PROPOZYCJE PROGRAMOWE
Rentowność w e-commerce w czasach kryzysu
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Magdalena Staszczyk, E-commerce director, DUKA
Dagmara Ollesz-Miącz, E-Commerce Dyrektor, TATUUM
- sposoby podniesienia rentowności: automatyzacja, cięcie kosztów, optymalizacja procesów, ludzie
Mądry e-commerce cały czas szuka optymalizacji kosztów
- automatyzacja
- self service
Obszary optymalizacji kosztowej w e-commerce na poziome strategicznym i operacyjnym w obliczu kryzysu
Marta Sawicka, Dyrektor Zarządzający Ecommerce, MOLIERA2
Jak poradzić sobie z rosnącymi kosztami dostaw
- konsolidacja u jednego dostawcy
Price image – jak w czasach kryzysu „żonglować” wizerunkiem ceny
Michał Laskowski, Dyrektor e-commerce marki Sinsay, LPP
W jaki sposób zoptymalizować koszty w strategicznych obszarach?
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Tomasz Szagdaj, Dyrektor e-Commerce, NOWA ITAKA
Jak wykorzystać trend sustainability do generowania oszczędności?
- tańszy produkt z krótszą datą do spożycia, produkt z wystawy, uszkodzony
- sustainabilty: od mody do potrzeby
W poszukiwaniu równowagi – jak pogodzić dynamikę wzrostu z rentownością biznesu?
Łukasz Grajewski, Dyrektor e-commerce, SZOPEX DUTKIEWICZ
Leadership by women w e-commerce
– dyskusja panelowa
Panelistki:
Iwona Wojna, Head of eCommerce and Customer Digital, Central Europe and Greater Balkans, PEPSICO
Marta Strzyżewska, Marketing & eCommerce Director, FRISCO
Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Kreatywny, MODIVO
Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI
- czym przywództwo kobiet różni się od męskiego?
- możliwości, wyzwania, wpływ na biznes
Jak utrzymać wzrost sprzedaży i przekonać klientów, że najlepszą odpowiedzią na kryzys będzie kupowanie online?
- maksymalizacja UX, hiperpersonalizacja
- one click, nowe formy płatności
Jak wykorzystywać live commerce w ogólnej sprzedaży? Jakie działania podjąć? Na co zwrócić uwagę?
– dyskusja panelowa
- dialog z konsumentem
- zakupy na żywo i zakupy grupowe to najnowsze trendy
Co dziś wpływa na konwersję?
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & E-commerce Officer, Board Member, ANSWEAR
Łukasz Piech, Dyrektor e-commerce, LANTRE
Wojciech Zięba, Chief Digital Officer, DECATHLON
Michał Laskowski, Dyrektor e-commerce marki Sinsay, LPP
- termin realizacji zamówień: szybkość i jakość dostawy
- odpowiednie metody dostawy
- troska o klienta (Customer Care): obsługa posprzedażowa, reklamacje
- content: zdjęcia, video,
W jaki sposób dyrektywa Omnibus wpłynęła na sposób konstruowania promocji ?
- jakie mają doświadczenia klienci w tym obszarze
Czy i kto ma szanse zbudować przeciwwagę dla lidera rynku marketplace w Polsce?
– dyskusja panelowa
Paneliści: Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA
Agnieszka Ziętek, Head of Ecommerce & Digital, MARS
Mariusz Nowak, e-commerce Omnichannel Strategy Director, BRW
Agnieszka Kozłowska, Marketplace Dyrektor, MODIVO
Jak budować jednolite doświadczenie klienta na etapie ostatniej mili zarówno z marketplace jak i z naszego e-commerce?
Łukasz Mikołajczyk, B2B ecommerce lead PUB, LEGO
Jak wykorzystać potencjał marketplace?
Kamil Kukliński, Head of Ecommerce Poland and Baltics, L’ORÉAL
- jak prowadzić kampanie?
- jak zarządzać produktem?
- jak budować wiarygodność na takim marketplace?
- koszty obsługi, jak długo i czy warto w to inwestować?
Eko delivery: czy nadal ekologia jest jednym z wyznaczników nowoczesnej dostawy?
– dyskusja panelowa
- kiedyś klient był gotowy zapłacić za zrównoważoną dostawę, a teraz?
- czy rozwiązania ekologiczne nadal znajdują się w strategii rozwoju e-commerce?
Rosnąca rola dark store w optymalizacji kosztów operacyjnych
Justyna Torres, eCommerce & Customer Excellence Director, CARREFOUR ITALIA
GDZIE SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W OPERACJACH E-COMMERCE
– DYSKUSJA PANELOWA
Panleliści:
Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA
Hybrydowy leadership: zarządzanie rozproszonym działem e-commerce: procesy, efektywność, motywacja
Piotr Kreft, eCommerce Operations Director, Digital Innovation Europe, SAMSUNG SDS
Najczęstsze błędy ścieżki zakupowej – dyskusja panelowa
Paneliści:
Aleksandra Kurzaj, E-commerce Senior Team Manager, DANONE
Kamil Jodełko, Senior E Commerce Project Manager Poland & Czech Republic, SEPHORA
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN
- brak opinii użytkowników
- brak opisu producenta
- niejasny czas zamówienia
- dlaczego jest tak tanio?
Jakość doświadczenie klienta – niezmienny cel
Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, Head of E-Commerce & Digital Marketing, ANIA KRUK
- jak możemy podnieść jakość doświadczeń dzięki:
Kluczowy trend w e-commerce: cena
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Maciej Liszka, eCommerce Director, NATURA
Tomasz Matonóg, Dyrektor Omnichannel, INTERSPORT
Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI
Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA
- klient w inflacyjnej rzeczywistości: czy cena znów jest (będzie) najważniejsza?
Utrzymanie versus pozyskanie – walcz, aby klient kochał Twój e-commerce i do niego wracał
Agnieszka Bernaś-Oleszczuk, Head of e-commerce & online marketing, BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE
Czy mamy lojalnych klientów w digitalu bo używają aplikacji?
- jak mierzyć lojalność online poza aplikacją?
Cross border commerce: jak zacząć?
Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT
- czy najpierw wejść na marketplace, wybadać rynek a dopiero późnij otworzyć własny e-sklep?
- jak badać potencjał nowego rynku
- koszty marketingowe i operacyjne
Po co nam e-ekspansja i jak to zrobić?
Wojciech Radziwon, Marketing & e-Commerce Director, R-GOL
Jak dziś pozyskujemy nowego klienta
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Artur Rompca, Head of e-commerce and Digital Marketing, ALPINUS GROUP
MA i smart rekomendacje w e-commerce
Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Co-founder, Sales Director, KUBOTA
ECOMMERCE D2C W GROCERY I FMCG
Aleksander Woś, E-commerce manager, OSHEE
- Benefity, wyzwania, zagrożenia