Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

II E-COMMERCE
CHALLENGE

#rentowność w dobie kryzysu

23-24 maja 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

PROPOZYCJE PROGRAMOWE

Rentowność w e-commerce w czasach kryzysu
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Magdalena Staszczyk, E-commerce director, DUKA

Dagmara Ollesz-Miącz, E-Commerce Dyrektor, TATUUM

  • sposoby podniesienia rentowności: automatyzacja, cięcie kosztów, optymalizacja procesów, ludzie

Mądry e-commerce cały czas szuka optymalizacji kosztów

  • automatyzacja
  • self service

Obszary optymalizacji kosztowej w e-commerce na poziome strategicznym i operacyjnym w obliczu kryzysu

Marta Sawicka, Dyrektor Zarządzający Ecommerce, MOLIERA2

Jak poradzić sobie z rosnącymi kosztami dostaw

  • konsolidacja u jednego dostawcy

Price image – jak w czasach kryzysu „żonglować” wizerunkiem ceny

Michał Laskowski, Dyrektor e-commerce marki Sinsay, LPP

W jaki sposób zoptymalizować koszty w strategicznych obszarach?
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Tomasz Szagdaj, Dyrektor e-Commerce, NOWA ITAKA

Jak wykorzystać trend sustainability do generowania oszczędności?

  • tańszy produkt z krótszą datą do spożycia, produkt z wystawy, uszkodzony
  • sustainabilty: od mody do potrzeby

W poszukiwaniu równowagi – jak pogodzić dynamikę wzrostu z rentownością biznesu?

Łukasz Grajewski, Dyrektor e-commerce, SZOPEX DUTKIEWICZ

Leadership by women w e-commerce
– dyskusja panelowa

Panelistki:

Iwona Wojna, Head of eCommerce and Customer Digital, Central Europe and Greater Balkans, PEPSICO

Marta Strzyżewska, Marketing & eCommerce Director, FRISCO


Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Kreatywny, MODIVO


Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI

  • czym przywództwo kobiet różni się od męskiego?
  • możliwości, wyzwania, wpływ na biznes

Jak utrzymać wzrost sprzedaży i przekonać klientów, że najlepszą odpowiedzią na kryzys będzie kupowanie online?

  • maksymalizacja UX, hiperpersonalizacja
  • one click, nowe formy płatności

Jak wykorzystywać live commerce w ogólnej sprzedaży? Jakie działania podjąć? Na co zwrócić uwagę?
– dyskusja panelowa

  • dialog z konsumentem
  • zakupy na żywo i zakupy grupowe to najnowsze trendy

Co dziś wpływa na konwersję?
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & E-commerce Officer, Board Member, ANSWEAR

Łukasz Piech, Dyrektor e-commerce, LANTRE

Wojciech Zięba, Chief Digital Officer, DECATHLON

Michał Laskowski, Dyrektor e-commerce marki Sinsay, LPP

  • termin realizacji zamówień: szybkość i jakość dostawy
  • odpowiednie metody dostawy
  • troska o klienta (Customer Care): obsługa posprzedażowa, reklamacje
  • content: zdjęcia, video,

W jaki sposób dyrektywa Omnibus wpłynęła na sposób konstruowania promocji ?

  • jakie mają doświadczenia klienci w tym obszarze

Czy i kto ma szanse zbudować przeciwwagę dla lidera rynku marketplace w Polsce?
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA

Agnieszka Ziętek, Head of Ecommerce & Digital, MARS
 
Mariusz Nowak, e-commerce Omnichannel Strategy Director, BRW
 
Agnieszka Kozłowska, Marketplace Dyrektor, MODIVO

Jak budować jednolite doświadczenie klienta na etapie ostatniej mili zarówno z marketplace jak i z naszego e-commerce?

Łukasz Mikołajczyk, B2B ecommerce lead PUB, LEGO

Jak wykorzystać potencjał marketplace?

Kamil Kukliński, Head of Ecommerce Poland and Baltics, L’ORÉAL

  • jak prowadzić kampanie?
  • jak zarządzać produktem?
  • jak budować wiarygodność na takim marketplace?
  • koszty obsługi, jak długo i czy warto w to inwestować?

Eko delivery: czy nadal ekologia jest jednym z wyznaczników nowoczesnej dostawy?
– dyskusja panelowa

  • kiedyś klient był gotowy zapłacić za zrównoważoną dostawę, a teraz?
  • czy rozwiązania ekologiczne nadal znajdują się w strategii rozwoju e-commerce?

Rosnąca rola dark store w optymalizacji kosztów operacyjnych

Justyna Torres, eCommerce & Customer Excellence Director, CARREFOUR ITALIA

GDZIE SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W OPERACJACH E-COMMERCE
– DYSKUSJA PANELOWA

Panleliści:
Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA

Hybrydowy leadership: zarządzanie rozproszonym działem e-commerce: procesy, efektywność, motywacja

Piotr Kreft, eCommerce Operations Director, Digital Innovation Europe, SAMSUNG SDS

Najczęstsze błędy ścieżki zakupowej – dyskusja panelowa

Paneliści:
Aleksandra Kurzaj, E-commerce Senior Team Manager, DANONE

Kamil Jodełko, Senior E Commerce Project Manager Poland & Czech Republic, SEPHORA

Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN

  • brak opinii użytkowników
  • brak opisu producenta
  • niejasny czas zamówienia
  • dlaczego jest tak tanio?

Jakość doświadczenie klienta – niezmienny cel

Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, Head of E-Commerce & Digital Marketing, ANIA KRUK

  • jak możemy podnieść jakość doświadczeń dzięki:

Kluczowy trend w e-commerce: cena
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Maciej Liszka, eCommerce Director, NATURA

Tomasz Matonóg, Dyrektor Omnichannel, INTERSPORT

Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI

Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA

  • klient w inflacyjnej rzeczywistości: czy cena znów jest (będzie) najważniejsza?

Utrzymanie versus pozyskanie – walcz, aby klient kochał Twój e-commerce i do niego wracał

Agnieszka Bernaś-Oleszczuk, Head of e-commerce & online marketing, BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE

Czy mamy lojalnych klientów w digitalu bo używają aplikacji?

  • jak mierzyć lojalność online poza aplikacją?

Cross border commerce: jak zacząć?

Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT

  • czy najpierw wejść na marketplace, wybadać rynek a dopiero późnij otworzyć własny e-sklep?
  • jak badać potencjał nowego rynku
  • koszty marketingowe i operacyjne

Po co nam e-ekspansja i jak to zrobić?

Wojciech Radziwon, Marketing & e-Commerce Director, R-GOL

Jak dziś pozyskujemy nowego klienta
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Artur Rompca, Head of e-commerce and Digital Marketing, ALPINUS GROUP

MA i smart rekomendacje w e-commerce

Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Co-founder, Sales Director, KUBOTA

ECOMMERCE D2C W GROCERY I FMCG

Aleksander Woś, E-commerce manager, OSHEE

  • Benefity, wyzwania, zagrożenia

Partnerzy edycji 2023

 

Złoty Partner

tidk

Srebrny Partner

MIRAKL
adyen
exorigos upos

Brązowy Partner

redlink
Strix
innoship

Partner

x-one

Patroni medialni

sprawny.marketing
fintek
newspoint

PARTNER HONOROWY

Fundacja Zamek Szymbark