Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
IV e-commerce challenge
THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!
26-27 marca 2025 r. | Warszawa

PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
Schemat forum
1 dzień, 26 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?
Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OMNICHANNELOWY
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
Thrive your e-commerce profitability!
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa:
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA
1 dzień, 26 marca 2025 r.
8:00*
REJESTRACJA
9:00
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM, SESJA NETWORKINGOWA
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA
JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?
Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED
9:10
Jak nowa generacja kupujących zmienia e-handel oraz jak Europa konkuruje z Chinami i gdzie czyhają zagrożenia? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce, TATUUM
Michał Laskowski, Dyrektor E-commerce Marki SINSAY, LPP
Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG
Szymon Pruszyński, Client Partner eCommerce, Central Eastern Europe, META
Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED
- jak różne generacje „kupują” na TEMU i SHEIN?
- jak sobie poradzić z oczekiwaniami polskiego społeczeństwa, bardzo wrażliwego cenowo?
9:50
RCS W ECOMMERCE: NOWA ERA KOMUNIKACJI – SKUTECZNE WDROŻENIE W BIZNESIE
Karolina Antonowicz, Chief Revenue Officer, MESSAGEFLOW
- RCS w praktyce – jakie funkcje oferuje i czym różni się od tradycyjnych SMS-ów oraz aplikacji mobilnych?
- wdrożenie w eCommerce – jakie scenariusze sprawdzają się najlepiej i jakie KPI można osiągnąć?
- dostępność i rozwój – gdzie RCS działa dziś, jakie są ograniczenia i jak wygląda roadmapa operatorów?
- pierwsze kroki – jak podejść do integracji RCS, jakie są wymagania techniczne i jak mierzyć efektywność?
10:10
Sesja Q&A
10:15
JAK MARKETPLACE MEDIAMARKT ZMIENI RYNEK E-COMMERCE W POLSCE? STRATEGIA WEJŚCIA – FIRESIDE CHAT
Gość:
Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży, MEDIAMARKTSATURN POLSKA
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
- jakie są długofalowe plany rozwoju marketplace MMS w Polsce
- najważniejsze milestones do osiągnięcia w najbliższych 2 latach
10:40
OCZEKUJEMY NA TEMAT
Maciej Ossowski, Dyrektor, GETRESPONSE MAX
11:00
Sesja Q&A
11:05
Przerwa na kawę
11:20
Chiński Tygrys w e-Commerce: jak odpowiedzieć na globalną ekspansję azjatyckich Gigantów? – FIRESIDE CHAT
Goście:
Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE
Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR
Moderatorka:
Dorota Bachman, Marketing Director, PRZELEWY24, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
11:50
Prelekcja zarezerwowana dla Partnera
12:10
Sesja Q&A
12:15
JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTA? CZEGO SIĘ MOŻEMY NAUCZYĆ ZE ŚWIATA GIER? – WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO
Artur Ganszyniec, Narrative Designer, Projektant i scenarzysta gier
- mechanizmy budujące emocjonalną więź z marką
- historia w grach: storytelling w kontekście budowania relacji z klientami oraz o roli interakcji w tworzeniu angażujących doświadczeń
- zaangażowanie: w jaki sposób wciągać graczy w dalszą grę?
12:40
Sesja Q&A
12:45
Dyskusja zarezerwowana dla Partnera
13:25
lunch
14:20
PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA
JAK DOPASOWAĆ AUTOMATYZACJĘ DO POZIOMU PERSONALIZACJI W TWOJEJ FIRMIE?
Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM
- Personalizacja to już nie tylko trend – to standard oczekiwany przez klientów. Ale jak sprawdzić, na jakim etapie dojrzałości jest Twoja firma i jakie działania przyniosą najlepsze efekty?
- W trakcie warsztatu Mike Korba pomoże Ci określić stopień personalizacji w Twojej organizacji i zaprojektować scenariusze automatyzacji dopasowane do Twoich klientów. Wykorzystując interaktywne narzędzia, takie jak Miro, wspólnie opracujemy konkretne strategie, które zwiększą zaangażowanie i konwersję.
- Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować skuteczne automatyzacje i unikać najczęstszych błędów, ten warsztat jest dla Ciebie!
PŁATNOŚCI, KTÓRE GENERUJĄ ZYSKI – AI I DANE A SUKCES TWOJEGO BIZNESU
Maciej Świderek, Enterprise Sales Manager, ADYEN
- Zwiększ wskaźnik autoryzacji dzięki pogłębionej analizie danych
- Nie przegap okazji do konwersji – optymalizuj cały proces płatności.
- Buduj lojalność klienta między kanałami – wykorzystaj dane, by tworzyć wyjątkowe doświadczenia zakupowe, które przyciągają i utrzymują klientów.
- Płatność, branding i zaangażowanie na jednym terminalu? Przetestuj to sam.
Dołącz i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał płatności!
Oczekujemy na potwierdzenie tematu
15:05
Przerwa na kawę
15:20
SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

Małgorzata Olszewska, Head of Customer Experience, BENEFIT SYSTEMS ODDZIAŁ FITNESS
15:20
Optymalizacja cenowa – czy podnieść ceny i stracić kilku klientów, czy ciąć bieżące koszty?
Marcin Mielniczuk, e-Commerce Director, EZEBRA
14:35 | Sesja Q&A
15:50 | Prelekcja zarezerwowana dla Partnera
16:10 | Sesja Q&A
16:15 | Przerwa na kawę
16:25
Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store
Dawid Szrek, E-commerce & IT Project Manager, OCHNIK
- udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
16:50 | Sesja Q&A
16:55
JAK PRODUCENCI MOGĄ WYKORZYSTAĆ AI, ABY ZWIĘKSZAĆ SELL-OUT WE WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI?
Maciej Śledziński, Leader, E-Commerce Channel & Marketing Activation, GROHE
17:20 | Sesja Q&A
17:25
Jak dzięki AI wesprzeć ludzi i zespoły, aby były bardziej efektywne i zoptymalizowane – dyskusja panelowa
Paneliści:Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer, TYLKO
Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD
Michał Barczyk, Digital Marketing Director, SPORTANO
Moderator:
dr Maciej Kalkowski, CEO,CENTURIA
18:05 | Zakończenie sesji
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER – DOS AND DON’TS
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
15:20
Wyzwanie: Jak podbić rynki czeski i niemiecki? Dos and don’ts e-commerce
Piotr Kiljański, Head of e-commerce, STREFA TENISA
- jak skutecznie przygotować się na rynki czeski i niemiecki
- co nas zaskoczyło podczas ekspansji
- nasze błędy i lekcje na przyszłość
15:45 | Sesja Q&A
15:50
OCZEKUJEMY NA POTWIERDZENIE TEMATU
Jakub Grzywacz, Head of Sales, POSTNORD INTERNATIONAL
16:10 | Sesja Q&A
16:15 | Przerwa na kawę
16:25
Wyzwanie: cross border rynek włoski – dos and don’ts
Mateusz Jacob, Head of Cross-Border, SUPER-PHARM
- co nas zaskoczyło?
- na co się przygotować?
16:50 | Sesja Q&A
16:55
Jak rozwinąć cross border? Dos and don’ts – dyskusja panelowa
Paneliści:Daria Szajnar, Dyrektor ds. marketingu i ecommerce, OCHNIK
Wojciech Tomaszewski, Vice President of the Management Board, Wiceprezes Zarządu, MORELE.NET
Kamil Luberecki, Owner, CEO, HUGH-BUTLER.COM, PACKSHI.COM, HELTIER.PL
Przemysław Michalak, Operations Manager, MANY MORNINGS
Maciej Dorsz, Head of Merchant Development, PAYU
Moderator:Marek Kich, Host, Sztuka E-Commerce
- jakie problemy są na rynkach zachodnich, południowych, ościennych – jak sobie z tym radzimy?
- produkt, cena, polityka i przepisy UE
17:40 | Zakończenie sesji
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OMNICHANNELOWY

Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM
15:20
Ścieżka klienta 360°: strategiczne połączenie technologii, oferty i ekonomii behawioralnej w planowaniu sprzedaży
Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, E-commerce & Digital Marketing Strategist
15:45 | Sesja Q&A
15:50
OCZEKUJEMY NA TEMAT
Magdalena Kubisa, Dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu, BLIK
16:10 | Sesja Q&A
16:15 | Przerwa na kawę
16:25
JAK ZAPEWNIĆ KLIENTOWI OMNICHANNELOWEMU SPÓJNE DOŚWIADCZENIA KLIENTA WE WSZYSTKICH KANAŁACH KOMUNIKACJI? W PROCESIE ZAKUPOWYM JAK I PO NIM
Igor Jabłoński, Director of Omnichannel & Business Development Department, CCC GROUP
Aplikacja jako element lojalizacji klienta także w online (w omnichannel)
Bartłomiej Stachewicz, Web&App Department Manager, X-KOM
16:50 | Sesja Q&A
16:55
OMNICHANNEL, KTÓRY SPRZEDAJE: DANE JAKO PALIWO WZROSTU
Piotr Lempkowski, Enterprise Retail Lead, SALESFORCE
17:15 | Sesja Q&A
17:20
Gdzie są moi najcenniejsi klienci? – dyskusja panelowa
Paneliści:Michał Florkiewicz, CEO, DUŻY BEN, GRUPA EUROCASH
Andrzej Sadecki, Country Sales Manager, IKEA RETAIL
Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS
Bartek Zaborowski, Head of E-commerce, ZIAJA
Arkadiusz Bulc, Key Account Manager, PAYPO
Moderatorka:Anna Heimberger, CEO, BATEAU POLSKA, Prezes, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
- koszt pozyskania i utrzymania klienta
- live time value
18:00
KOKTAJL & NETWORKING
21:00
Zakończenie I dnia forum
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie