Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

IV e-commerce challenge

THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!

26-27 marca 2025 r. | Warszawa

Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

Schemat forum

1 dzień, 26 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?

Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OMNICHANNELOWY

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

Thrive your e-commerce profitability!

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA

1 dzień, 26 marca 2025 r.

}

8:00*

REJESTRACJA

}

9:00

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM, SESJA NETWORKINGOWA

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?

Moderator:

Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED

}

9:10

Jak nowa generacja kupujących zmienia e-handel oraz jak Europa konkuruje z Chinami i gdzie czyhają zagrożenia? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce, TATUUM


Michał Laskowski, Dyrektor E-commerce Marki SINSAY, LPP


Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG


Szymon Pruszyński, Client Partner eCommerce, Central Eastern Europe, META


Moderator:

Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED


  • jak różne generacje „kupują” na TEMU i SHEIN?
  • jak sobie poradzić z oczekiwaniami polskiego społeczeństwa, bardzo wrażliwego cenowo?
}

9:50

RCS W ECOMMERCE: NOWA ERA KOMUNIKACJI – SKUTECZNE WDROŻENIE W BIZNESIE

Karolina Antonowicz, Chief Revenue Officer, MESSAGEFLOW

  • RCS w praktyce – jakie funkcje oferuje i czym różni się od tradycyjnych SMS-ów oraz aplikacji mobilnych?
  • wdrożenie w eCommerce – jakie scenariusze sprawdzają się najlepiej i jakie KPI można osiągnąć?
  • dostępność i rozwój – gdzie RCS działa dziś, jakie są ograniczenia i jak wygląda roadmapa operatorów?
  • pierwsze kroki – jak podejść do integracji RCS, jakie są wymagania techniczne i jak mierzyć efektywność?
}

10:10

Sesja Q&A

}

10:15

JAK MARKETPLACE MEDIAMARKT ZMIENI RYNEK E-COMMERCE W POLSCE? STRATEGIA WEJŚCIA – FIRESIDE CHAT

Gość:

Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży, MEDIAMARKTSATURN POLSKA

Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

 

  • jakie są długofalowe plany rozwoju marketplace MMS w Polsce
  • najważniejsze milestones do osiągnięcia w najbliższych 2 latach
}

10:40

OCZEKUJEMY NA TEMAT

Maciej Ossowski, Dyrektor, GETRESPONSE MAX

}

11:00

Sesja Q&A

}

11:05

Przerwa na kawę

}

11:20

Chiński Tygrys w e-Commerce: jak odpowiedzieć na globalną ekspansję azjatyckich Gigantów? – FIRESIDE CHAT

Goście:

Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE


Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR

Moderatorka:

Dorota Bachman, Marketing Director, PRZELEWY24, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

11:50

Prelekcja zarezerwowana dla Partnera

}

12:10

Sesja Q&A

}

12:15

JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTA? CZEGO SIĘ MOŻEMY NAUCZYĆ ZE ŚWIATA GIER? – WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO

Artur Ganszyniec, Narrative Designer, Projektant i scenarzysta gier

 

  • mechanizmy budujące emocjonalną więź z marką
  • historia w grach: storytelling w kontekście budowania relacji z klientami oraz o roli interakcji w tworzeniu angażujących doświadczeń
  • zaangażowanie: w jaki sposób wciągać graczy w dalszą grę?
}

12:40

Sesja Q&A

}

12:45

Dyskusja zarezerwowana dla Partnera

}

13:25

lunch

}

14:20

PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE
 NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA

JAK DOPASOWAĆ AUTOMATYZACJĘ DO POZIOMU PERSONALIZACJI W TWOJEJ FIRMIE?

Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM

  • Personalizacja to już nie tylko trend – to standard oczekiwany przez klientów. Ale jak sprawdzić, na jakim etapie dojrzałości jest Twoja firma i jakie działania przyniosą najlepsze efekty?
  • W trakcie warsztatu Mike Korba pomoże Ci określić stopień personalizacji w Twojej organizacji i zaprojektować scenariusze automatyzacji dopasowane do Twoich klientów. Wykorzystując interaktywne narzędzia, takie jak Miro, wspólnie opracujemy konkretne strategie, które zwiększą zaangażowanie i konwersję.
  • Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować skuteczne automatyzacje i unikać najczęstszych błędów, ten warsztat jest dla Ciebie!

PŁATNOŚCI, KTÓRE GENERUJĄ ZYSKI – AI I DANE A SUKCES TWOJEGO BIZNESU

Maciej Świderek, Enterprise Sales Manager, ADYEN

  • Zwiększ wskaźnik autoryzacji dzięki pogłębionej analizie danych
  • Nie przegap okazji do konwersji – optymalizuj cały proces płatności.
  • Buduj lojalność klienta między kanałami – wykorzystaj dane, by tworzyć wyjątkowe doświadczenia zakupowe, które przyciągają i utrzymują klientów.
  • Płatność, branding i zaangażowanie na jednym terminalu? Przetestuj to sam.
Dołącz i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał płatności!

Oczekujemy na potwierdzenie tematu

}

15:05

Przerwa na kawę

}

15:20

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

Moderatorka:

Małgorzata Olszewska, Head of Customer Experience, BENEFIT SYSTEMS ODDZIAŁ FITNESS

}

15:20

Optymalizacja cenowa – czy podnieść ceny i stracić kilku klientów, czy ciąć bieżące koszty?

Marcin Mielniczuk, e-Commerce Director, EZEBRA

}

14:35 | Sesja Q&A

}

15:50 | Prelekcja zarezerwowana dla Partnera

}

16:10 | Sesja Q&A

}

16:15 | Przerwa na kawę

}

16:25

Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store

Dawid Szrek, E-commerce & IT Project Manager, OCHNIK

  • udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
}

16:50 | Sesja Q&A

}

16:55

JAK PRODUCENCI MOGĄ WYKORZYSTAĆ AI, ABY ZWIĘKSZAĆ SELL-OUT WE WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI?

Maciej Śledziński, Leader, E-Commerce Channel & Marketing Activation, GROHE

}

17:20 | Sesja Q&A

}

17:25

Jak dzięki AI wesprzeć ludzi i zespoły, aby były bardziej efektywne i zoptymalizowane – dyskusja panelowa

Paneliści:
Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer, TYLKO


Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD


Michał Barczyk, Digital Marketing Director, SPORTANO


Moderator:

dr Maciej Kalkowski, CEO,CENTURIA

}

18:05 | Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER – DOS AND DON’TS

Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

15:20

Wyzwanie: Jak podbić rynki czeski i niemiecki? Dos and don’ts e-commerce

Piotr Kiljański, Head of e-commerce, STREFA TENISA

  • jak skutecznie przygotować się na rynki czeski i niemiecki
  • co nas zaskoczyło podczas ekspansji
  • nasze błędy i lekcje na przyszłość
}

15:45 | Sesja Q&A

}

15:50

OCZEKUJEMY NA POTWIERDZENIE TEMATU

Jakub Grzywacz, Head of Sales, POSTNORD INTERNATIONAL

}

16:10 | Sesja Q&A

}

16:15 | Przerwa na kawę

}

16:25

Wyzwanie: cross border rynek włoski – dos and don’ts

Mateusz Jacob, Head of Cross-Border, SUPER-PHARM

  • co nas zaskoczyło?
  • na co się przygotować?
}

16:50 | Sesja Q&A

}

16:55

Jak rozwinąć cross border? Dos and don’ts – dyskusja panelowa

Paneliści:
Daria Szajnar, Dyrektor ds. marketingu i ecommerce, OCHNIK

Wojciech Tomaszewski, Vice President of the Management Board, Wiceprezes Zarządu, MORELE.NET

Kamil Luberecki, Owner, CEO, HUGH-BUTLER.COM, PACKSHI.COM, HELTIER.PL

Przemysław Michalak, Operations Manager, MANY MORNINGS


Maciej Dorsz, Head of Merchant Development, PAYU

Moderator:
Marek Kich, Host, Sztuka E-Commerce

  • jakie problemy są na rynkach zachodnich, południowych, ościennych – jak sobie z tym radzimy?
  • produkt, cena, polityka i przepisy UE
}

17:40 | Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OMNICHANNELOWY

Moderator:

Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM

}

15:20

Ścieżka klienta 360°: strategiczne połączenie technologii, oferty i ekonomii behawioralnej w planowaniu sprzedaży

Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, E-commerce & Digital Marketing Strategist

}

15:45 | Sesja Q&A

}

15:50

OCZEKUJEMY NA TEMAT

Magdalena Kubisa, Dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu, BLIK

}

16:10 | Sesja Q&A

}

16:15 | Przerwa na kawę

}

16:25

JAK ZAPEWNIĆ KLIENTOWI OMNICHANNELOWEMU SPÓJNE DOŚWIADCZENIA KLIENTA WE WSZYSTKICH KANAŁACH KOMUNIKACJI? W PROCESIE ZAKUPOWYM JAK I PO NIM

Igor Jabłoński, Director of Omnichannel & Business Development Department, CCC GROUP

Aplikacja jako element lojalizacji klienta także w online (w omnichannel)

Bartłomiej Stachewicz, Web&App Department Manager, X-KOM

}

16:50 | Sesja Q&A

}

16:55

OMNICHANNEL, KTÓRY SPRZEDAJE: DANE JAKO PALIWO WZROSTU

Piotr Lempkowski, Enterprise Retail Lead, SALESFORCE

}

17:15 | Sesja Q&A

}

17:20

Gdzie są moi najcenniejsi klienci? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Michał Florkiewicz, CEO, DUŻY BEN, GRUPA EUROCASH


Andrzej Sadecki, Country Sales Manager, IKEA RETAIL


Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS

Bartek Zaborowski, Head of E-commerce, ZIAJA


Arkadiusz Bulc, Key Account Manager, PAYPO


Moderatorka:
Anna Heimberger, CEO, BATEAU POLSKA, Prezes, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

  • koszt pozyskania i utrzymania klienta
  • live time value
}

18:00

KOKTAJL & NETWORKING

}

21:00

Zakończenie I dnia forum

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie