Solidarni z Ukrainą!

Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

E-COMMERCE CHALLENGE

#new channels #quick delivery #smooth processes

9-10 czerwca 2022 r.,

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Solidarni z Ukrainą!

Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

E-COMMERCE CHALLENGE

#new channels #quick delivery #smooth processes

9-10 czerwca 2022 r.,

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM

Dzień 1, 9 czerwca 2022 r.

}

8:00

Rejestracja i poranna kawa

}

8:45

Otwarcie Forum i sesja networkingowa

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Sesja plenarna

STRATEGIE I ROZWÓJ E-COMMERCE

Moderatorka:

Dorota Bachman, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

9:00

Leadership w e-commerce
– fireside chat

Gość:

Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO

Moderator:

Dorota Bachman, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

9:30

Strategie i inwestycje handlu kontra oczekiwania klientów.
Co wynika z badań?

Przemysław Krenczyk, VP of Business Development, ADYEN

}

9:50

SESJA Q&A

}

9:55

Jak marketplace walczy o ochronę marek?
– fireside chat

Gość:
Aleksandra Borycka, Head of Marketplace, AMAZON

Moderator:
Dorota Bachman, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

10:25

Convenience, the pillar of e-commerce

Agata Pilacińska-Jakubowska, Principal Analytical Lead, GOOGLE CLOUD

Michał Skowron, Business Consultant, GOOGLE CLOUD

}

10:45

SESJA Q&A

}

10:50

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:10

Jak dzisiaj decentralizacja infrastruktury logistycznej wpływa na szybkość dostawy i usprawnia e-commerce?
– fireside chat

Gość:
Arkadiusz Brzostowski, Retail Sales Director, KAZAR

Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

 

}

11:40

WIELE ŚWIATÓW, WIELE KANAŁÓW – WSZĘDZIE COMMERCE.
ŻEGNAJCIE KANAŁY, WITAJ KLIENCIE!

Marcin Zielonka, Head of Customer Experience, SAP

}

12:00

SESJA Q&A

}

12:05

Czy ecommerce „otrząsnął się” już po pandemii i czy działa „normalnie”?
– Dyskusja panelowa

Moderator:

Dorota Bachman, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

Paneliści:

Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW

Grzegorz Romaniuk, Dyrektor ds. Rozwoju E-commerce i Systemów Omnichannel, NEONET

Marcin Mielniczuk, Dyrektor e-Commerce, EZEBRA

Jacek Kinecki, CEO, Przelewy24


  • jak zmiany ostatnich 2 lat wpłynęły na organizację?
  • procesy logistyczne, transformacja, digitalizacja
}

12:45

LUNCH I PODZIAŁ NA PROBLEM SOLVING ZONE

}

13:30

PROBLEM SOLVING ZONE

– moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia

Skuteczne planowanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce – czyli jak zwiększyć sprzedaż o 230%?

Paweł Pałka, Head of Digital Strategy, ADCOOKIE

Alina Lyschykina, Performance Marketing Manager, ADCOOKIE

Praktyczny warsztat, na którym każdy uczestnik wyznaczy właściwie i konkretne cele biznesowe dla swojego e-commerce:
Kilkukrotne zwiększenie sprzedaży? Up-selling, zwiększenie rentowności, a może wzrost wartości marki i podniesienie cen produktów?
Poznasz jak zaplanować i realizować cele w swoim e-commerce.
Każdy z uczestników wyjdzie z konkretną matrycą i praktyczną dawką wiedzy!

ZWERYFIKUJ TEORIE
O ZACHOWANIACH UŻYTKOWNIKÓW
E-COMMERCE W PRAKTYCE

Stanisław Magierski, Customer Engineer, GOOGLE CLOUD

Agata Pilacińska-Jakubowska, Principal Analytical Lead, GOOGLE CLOUD

Pokażemy jak obliczyć istotne charakterystyki użytkowników twojego biznesu (jak np. wskaźnik convenience).
Zaprezentujemy, w jaki sposób używać intuicyjnych narzędzi Google do wyciągania wniosków z danych i przekładać
je bezpośrednio na działania zwiększające Twoje rezultaty (marketing, logistyka, customer support).
A to wszystko w jednym narzędziu!
Tylko 20 miejsc!

2023 Świat bez cookies – jak radzić sobie
w e-commerce?

Justyna Spytek Digital Marketing Lecturer, KOZMINSKI UNIVERSITY

Łucja Gdala, VP, Director Marketing Cloud, CENTRAALS EUROPE

Otrząśnij się! – wiarygodne dane w GA skończą się za 12 miesięcy! Dowiedz się jak: 1. po blokadzie 3rd party cookies łączyć różne identyfikatory użytkowników (ID stitching) i m.in. utrzymać możliwość personalizacji kontetnu w różnych kanałach t.j. retargetingu Googla, FB i innych bez konieczności ciągłego dostosowywania się do zmian w ich API. 2.budować niezależny obraz który kanał miał jaki wpływ na sprzedaż online 3. Jak przeorganizować narzędzia wsparcia sprzedaży t.j. program partnerski i sposoby personalizacji onsite aby nie tracić danych o klientach.

Jak zbudować profil klienta z wykorzystaniem danych behawioralnych?

Łukasz Grala, Mentor
& Futurolog, CEO, TIDK

Dla e- commerce kluczowe staje się poznanie i zrozumienie zachowań konsumentów. Dane są niezbędne by zdobyć tę wiedzę. Jednak ilość źródeł danych i ich rozproszenie w wielu systemach to ogromna blokada do ich wykorzystania. A dalej wcale nie jest łatwiej… Segmentacja, profilowanie czy golden record? Jak zapewnić bezpieczeństwo danych i ich jakość? W których scenariuszach warto zastosować sztuczną inteligencję?
W ramach warsztatu zaproponujemy uniwersalną koncepcję podejścia do danych wokół klienta, budowania roadmapy działań oraz doboru metod analitycznych i technologii, które pomogą holistycznie zaadresować potrzeby analityczne współczesnego e-commerce.
}

14:15

PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA

TRENDY
W E-COMMERCE

Moderatorka:

Justyna Dziegieć, Regional Hub Director,

}

14:30

ESUBSCRIPTION czyli abonament na grocery

Justyna Torres,
eCommerce & Customer Excellence Director, CARREFOUR ITALIA

}

14:55

SESJA Q&A

}

15:00

flaga

TOP 5 use cases of CDP for ecommerce

Helmut Aichholzer, Partner Sales Manager,
DACH+EE

  • how not to waste money on users who won’t buy
  • churn prediction and avoidance
}

15:20

SESJA Q&A

}

15:25

Usługi – jako dodatkowy element sprzedaży w retailu

Małgorzata Olszewska, Head of Customer Relation Program
KAZAR

}

15:50

SESJA Q&A

}

15:55

przerwa na kawę

}

16:15

Czego oczekuje klient od sprzedaży ecommerce i od D2C? Trendy

Andrzej Czechowski, Head of Digital (Online & BI), SAMSUNG

}

16:40

SESJA Q&A

}

16:45

Rozwój sprzedaży D2C – producenci vs dotychczasowi gracze rynkowi
– dyskusja panelowa

Moderatorka:

Justyna Dziegieć, Regional Hub Director

Paneliści:

Andrzej Czechowski, Head of Digital (Online & BI), SAMSUNG

Łukasz Kuczkowski, Head of eCommerce Poland and East Europe, UNILEVER

Sebastian Watras, E-commerce and Digital Director, PWN

Magdalena Staszczyk,
e-commerce Manager CEE, TOUS

Justyna Skorupska, Song Account Lead, ACCENTURE

  • kierunki rozwoju
  • Polska v. inne rynki
  • preferencje klienta
  • bariery
}

17:25

KOKTAJL
& NETWORKING

}

19:00

Zakończenie
I dnia Forum

SESJA

MARKETPLACE

Moderator:

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP

}

14:30

JAK BUDOWAĆ WZROSTY SPRZEDAŻY MARKETPLACE W OPARCIU O WYSELEKCJONOWANĄ OFERTĘ MERCHANTÓW I PREZENTACJĘ OFERTY?

Stanisław Karcz, Head of Marketplace Commercial Activation, EMPIK GROUP

}

14:55

SESJA Q&A

}

15:00

STRATEGIA WEJŚCIA NA MARKETPLACE HORYZONTALNY

Marcin Półchłopek, Merchant Management Director, ALLEGRO

}

15:25

SESJA Q&A

}

15:30

JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ MARKETPLACE, PROWADZĄC SPRZEDAŻ PRODUKTÓW MARKOWYCH?

Aleksander Lewandowski,
E-commerce Manager, MktPlc, GROUPE SEB

  • jak prowadzić kampanie i zarządzać produktem?
  • jak prowadzić komunikację marki?
  • jak budować wiarygodność na takim marketplace?
  • koszty obsługi, jak długo i czy warto w to inwestować?
}

15:55

SESJA Q&A

}

16:00

przerwa na kawę

}

16:15

Być albo nie być na marketplace mając swój dobry ecommerce?
– dyskusja panelowa

Moderator:

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP

Paneliści:

Artur Rompca, Head of e-commerce and Digital Marketing, ALPINUS GROUP

Karol Zych,
e-commerce Director, CALZEDONIA

Tomasz Mazur,
e-Commece Manager MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC

Aleksander Lewandowski,
E-commerce Manager – MktPlc, GROUPE SEB

  • marketplace versus własny sklep
  • a może założyć własny marketplace?
}

16:55

KOKTAJL
& NETWORKING

}

19:00

Zakończenie
I dnia Forum

SESJA

EKO & QUICK DELIVERY

Moderator:

Maciej Bazyl, Dyrektor, STRATEGY& (part of PWC NETWORK)

}

14:30

Ostatnia mila: jakie mamy alternatywy na rynku? (nowe typy dostawy, kurier, AUTOMATY PACZKOWE)
– dyskusja panelowa

Moderator:

Maciej Bazyl, Dyrektor, STRATEGY& (part of PWC NETWORK)

Paneliści:

Rafał Agnieszczak, CEO, FURGONETKA

Paula Flis, Starszy Kierownik Działu
E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW

Michał Krowiński, Współzałożyciel,  LISEK.APP

}

15:10

Eko-logistyka stosowana

Maciej Sarnot, Kierownik Sprzedaży Streamsoft Verto, Streamsoft

  • jak szybko, wydajnie i ekologicznie realizować zamówienia klientów e-commerce?
  • case study z wdrożeń w Eobuwie.pl i R-GOL.com.
}

15:30

SESJA Q&A

}

15:35

Jak być eko-mmerce? Szybkość, jakość dostawy i opakowanie a trend eko

Jacek Powałka, Head of Last Mile, ALLEGRO

  • niższy ślad węglowy, zielona energia, ekologiczny magazyn
}

16:00

SESJA Q&A

}

16:05

przerwa na kawę

}

16:15

Q-commerce – kiedy i czy będzie powszechny? Czy tylko dla dużych graczy?
– dyskusja panelowa

Moderator:

Maciej Bazyl, Dyrektor, STRATEGY& (part of PWC NETWORK)

Paneliści:

Agata Polityło, General Manager Poland, WOLT

Jacek Powałka, Head of Last Mile, ALLEGRO

Anna Podkowińska – Tretyn, Chief International Business Officer, EVERLI

Daniela Pawleniak, Head of Sales, STUART DELIVERY POLAND

  • wyzwania
  • rozwój
  • perspektywy
  • eko dostawa
}

16:55

JAK NAUCZYĆ SPRZEDAWCÓW UŻYWAĆ EKOLOGICZNEGO I ROZSĄDNEGO OPAKOWANIA

Daria Rudzka, COO, Head of E-commerce, MAX&MRAU

}

17:20

SESJA Q&A

}

17:25

KOKTAJL
& NETWORKING

}

19:00

Zakończenie
I dnia Forum

SESJA

UX EXCELLENCE

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

}

14:30

UX jako No.1

Dariusz Urban, Head of e-commerce, FASHION TRENDS GROUP

  • analiza rozwiązań ułatwiających zakupy
  • produkt, metoda płatności, personalizacja
}

14:55

SESJA Q&A

}

15:00

UX – między technologią, SEO i Excelem

Piotr Ziarek,
E-commerce & Digital Manager, CANPOL

}

15:25

SESJA Q&A

}

15:30

Jak zbudować UX wykorzystując personalizację i doświadczenie konsumenta, które płynie z analizy zachowań użytkowników

Karol Bzymek,
Chief Digital & E-Commerce Officer, Member Of The Board,
APTEKA-MELISSA.PL

}

15:55

SESJA Q&A

}

16:00

przerwa na kawę

}

16:15

JAK DZIŚ POPRAWIĆ UX TWOJEGO SKLEPU? 6 KLUCZOWYCH OBSZARÓW, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA KONWERSJĘ NAJMOCNIEJ

Beata Rozbiecka, Dyrektor Digital
& e-Commerce, SANTE

}

16:40

SESJA Q&A

}

16:45

KOKTAJL
& NETWORKING

}

19:00

Zakończenie
I dnia Forum

PARTNERZY

 

Główny Partner

sap
adyen

Złoty Partner

tidk
google cloud
PayPo

Srebrny Partner

tealium
stuart
stuart
adCookie
streamsoft

Partner

przelewy24.pl
Accenture Song
BLUE MEDIA
adCookie
PWN
EXORIGO UPOS

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.