Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

IV e-commerce challenge

THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!

26-27 marca 2025 r. | Warszawa

Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

Schemat forum

1 dzień, 26 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?

Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OMNICHANNELOWY

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

Thrive your e-commerce profitability!

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA

1 dzień, 26 marca 2025 r.

}

8:00*

REJESTRACJA

}

9:00

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM, SESJA NETWORKINGOWA

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?

Moderator:

Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED

}

9:10

Jak nowa generacja kupujących zmienia e-handel oraz jak Europa konkuruje z Chinami i gdzie czyhają zagrożenia? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Arkadiusz Lelonkiewicz, Deputy eCommerce Director, TATUUM


Michał Laskowski, Dyrektor E-commerce Marki SINSAY, LPP


Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG


Szymon Pruszyński, Client Partner eCommerce, Central Eastern Europe, META


Paweł Goch, Digital Growth Consultant, INSIDER


Moderator:

Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED


  • jak różne generacje „kupują” na TEMU i SHEIN?
  • jak sobie poradzić z oczekiwaniami polskiego społeczeństwa, bardzo wrażliwego cenowo?
}

9:50

RCS W ECOMMERCE: NOWA ERA KOMUNIKACJI – SKUTECZNE WDROŻENIE W BIZNESIE

Karolina Antonowicz, Chief Revenue Officer, MESSAGEFLOW

  • RCS w praktyce – jakie funkcje oferuje i czym różni się od tradycyjnych SMS-ów oraz aplikacji mobilnych?
  • wdrożenie w eCommerce – jakie scenariusze sprawdzają się najlepiej i jakie KPI można osiągnąć?
  • dostępność i rozwój – gdzie RCS działa dziś, jakie są ograniczenia i jak wygląda roadmapa operatorów?
  • pierwsze kroki – jak podejść do integracji RCS, jakie są wymagania techniczne i jak mierzyć efektywność?
}

10:10

Sesja Q&A

}

10:15

Chiński Tygrys w e-Commerce: jak odpowiedzieć na globalną ekspansję azjatyckich Gigantów? – FIRESIDE CHAT

Goście:

Dominik Olejko, Retail Expert CX & Loyalty


Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR

Moderatorka:

Dorota Bachman, Marketing & Promotion Director, PRZELEWY24, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

10:45

Przerwa na kawę

}

11:15

SPRZEDAŻ NA MARKETPLACE – WCIĄŻ SZANSA CZY JUŻ KONIECZNOŚĆ DLA E-COMMERCE? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG


Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON


Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA


Daria Auguścik, Head of Digital and Acceptance Business Development, MASTERCARD


Katarzyna Sikorska, Business Relations Director, PRZELEWY24

Moderatorka:

Dorota Bachman, Marketing & Promotion Director, PRZELEWY24, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

12:05

WIĘCEJ NIŻ LTV. JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTAMI W OPARCIU O DANE?

Maciej Ossowski, Dyrektor, GETRESPONSE MAX

  • rosnące koszty akwizycji nowych klientów pozostają jednym z największych wyzwań sklepów internetowych w 2025 roku
  • biznesy e-commerce, które potrafią zwiększyć wartość życiową klienta (LTV) zyskują przewagę pod kątem rentowności
  • w trakcie wystąpienia opowiem o tym jak wykorzystywać dane sklepu do działań marketing automation, które zwiększą częstotliwość i wartość zamówień oraz cykl życia klienta sklepu internetowego
}

12:25

Sesja Q&A

}

12:30

JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTA? CZEGO SIĘ MOŻEMY NAUCZYĆ ZE ŚWIATA GIER? – WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO

Artur Ganszyniec, Narrative Designer, Projektant i scenarzysta gier

 

  • mechanizmy budujące emocjonalną więź z marką
  • historia w grach: storytelling w kontekście budowania relacji z klientami oraz o roli interakcji w tworzeniu angażujących doświadczeń
  • zaangażowanie: w jaki sposób wciągać graczy w dalszą grę?
}

12:55

Sesja Q&A

}

13:00

lunch

}

14:00

PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE
 NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA

JAK DOPASOWAĆ AUTOMATYZACJĘ DO POZIOMU PERSONALIZACJI W TWOJEJ FIRMIE?

Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM

  • Personalizacja to już nie tylko trend – to standard oczekiwany przez klientów. Ale jak sprawdzić, na jakim etapie dojrzałości jest Twoja firma i jakie działania przyniosą najlepsze efekty?
  • W trakcie warsztatu Mike Korba pomoże Ci określić stopień personalizacji w Twojej organizacji i zaprojektować scenariusze automatyzacji dopasowane do Twoich klientów. Wykorzystując interaktywne narzędzia, takie jak Miro, wspólnie opracujemy konkretne strategie, które zwiększą zaangażowanie i konwersję.
  • Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować skuteczne automatyzacje i unikać najczęstszych błędów, ten warsztat jest dla Ciebie!

PŁATNOŚCI, KTÓRE GENERUJĄ ZYSKI – AI I DANE A SUKCES TWOJEGO BIZNESU

Maciej Świderek, Enterprise Sales Manager, ADYEN

  • Zwiększ wskaźnik autoryzacji dzięki pogłębionej analizie danych
  • Nie przegap okazji do konwersji – optymalizuj cały proces płatności.
  • Buduj lojalność klienta między kanałami – wykorzystaj dane, by tworzyć wyjątkowe doświadczenia zakupowe, które przyciągają i utrzymują klientów.
  • Płatność, branding i zaangażowanie na jednym terminalu? Przetestuj to sam.
Dołącz i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał płatności!

SIZE OF PRIZE. DOBÓR PORTFOLIO W MARKETPLACE NA PRZYKŁADZIE ALLEGRO W KILKU KROKACH – NA CO PATRZEĆ, ŻEBY OSIĄGNĄĆ SUKCES?

Adam Wysocki, CEO, LVL UP MEDIA


Jakub Reliszka, Product Innovation Lead, LVL UP MEDIA

  • W jaki sposób analizować kategorię – potencjał, topowe marki, okazje zakupowe oraz jak ustawić cele biznesowe
  • Jak sprawdzić dopasowanie produktu do potrzeb konsumentów poprzez analizę segmentów cenowych i topowych atrybutów
  • Jak poszukiwać trendów konsumenckich w raportach słów kluczowych
  • Jak monitorować działania w czasie?
}

14:45

Przerwa na kawę

}

15:00

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

Moderatorka:

Małgorzata Olszewska, Head of Customer Experience, BENEFIT SYSTEMS ODDZIAŁ FITNESS

}

15:00

Optymalizacja cenowa – czy podnieść ceny i stracić kilku klientów, czy ciąć bieżące koszty?

Marcin Mielniczuk, e-Commerce Director, EZEBRA

}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30

DLACZEGO KLIENCI NIE WIDZĄ TWOICH PRODUKTÓW? AI, DANE I SCORING W PRAKTYCE!

Daniel Koždoň – Head of Sales Poland, LUIGI’S BOX

  • bez właściwych danych AI nie działa – jak unikać błędów, które kosztują Cię klientów
  • scoring produktów – jak wyświetlać to, co naprawdę sprzedaje
  • jak wykorzystać dane, by zwiększyć widoczność i konwersję
  • shopping Assistant – pierwsza taka funkcja na rynku: wirtualny sprzedawca w Twoim e-sklepie, który poprowadzi klienta prosto do zakupu
}

15:50 | Sesja Q&A

}

15:55 | Przerwa na kawę

}

16:05

Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store

Dawid Szrek, E-commerce & IT Project Manager, OCHNIK

  • udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
}

16:30 | Sesja Q&A

}

16:35

JAK PRODUCENCI MOGĄ WYKORZYSTAĆ AI, ABY ZWIĘKSZAĆ SELL-OUT WE WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI?

Maciej Śledziński, Leader, E-Commerce Channel & Marketing Activation, GROHE

}

17:00 | Sesja Q&A

}

17:05

Jak dzięki AI wesprzeć ludzi i zespoły, aby były bardziej efektywne i zoptymalizowane – dyskusja panelowa

Paneliści:
Michał Barczyk, Digital Marketing Director, SPORTANO


Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD


José Villamil, CEO, ARTGEIST


Moderator:

dr Maciej Kalkowski, CEO,CENTURIA

}

17:45 | Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER – DOS AND DON’TS

Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

15:00

Wyzwanie: Jak podbić rynki czeski i niemiecki? Dos and don’ts e-commerce

Piotr Kiljański, Head of e-commerce, STREFA TENISA

  • jak skutecznie przygotować się na rynki czeski i niemiecki
  • co nas zaskoczyło podczas ekspansji
  • nasze błędy i lekcje na przyszłość
}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30

SKANDYNAWIA – BLUE OCEAN DLA POLSKIEGO E-COMMERCE

Jakub Grzywacz, Head of Sales, POSTNORD INTERNATIONAL

  • czym charakteryzuje się skandynawski rynek e-commerce
  • jak i co kupują skandynawowie
  • dlaczego to niesłusznie niedoceniany kierunek ekspansji zagranicznej
}

15:50 | Sesja Q&A

}

15:55 | Przerwa na kawę

}

16:05

Wyzwanie: cross border rynek włoski – dos and don’ts

Mateusz Jacob, Head of Cross-Border, SUPER-PHARM

  • co nas zaskoczyło?
  • na co się przygotować?
}

16:30 | Sesja Q&A

}

16:35

Jak rozwinąć cross border? Dos and don’ts – dyskusja panelowa

Paneliści:
Daria Szajnar, Dyrektor ds. marketingu i ecommerce, OCHNIK

Kamil Luberecki, Owner, CEO, HUGH-BUTLER.COM, PACKSHI.COM, HELTIER.PL

Przemysław Michalak, Operations Manager, MANY MORNINGS


Maciej Dorsz, Head of Merchant Development, PAYU


Szymon Wcisło, CEO, ROMANIA EXPRESS


Moderator:
Marek Kich, Host, Sztuka E-Commerce

  • jakie problemy są na rynkach zachodnich, południowych, ościennych – jak sobie z tym radzimy?
  • produkt, cena, polityka i przepisy UE
}

17:20 Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OMNICHANNELOWY

Moderator:

Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM

}

15:00

Ścieżka klienta 360°: strategiczne połączenie technologii, oferty i ekonomii behawioralnej w planowaniu sprzedaży

Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, Growth E-commerce Strategist, MANDEL

}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30

ELASTYCZNE PŁATNOŚCI JAKO KLUCZ DO WZROSTU SPRZEDAŻY – CO NAPRAWDĘ DZIAŁA W 2025?

Magdalena Kubisa, Dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu, BLIK

  • subskrypcje i płatności cykliczne – jak budować przewidywalne przychody?
  • BNPL 2.0 – czy odroczone płatności to przyszłość e-commerce?
  • trendy w płatnościach i ich znaczenie dla strategii sprzedażowych
}

15:50 | Sesja Q&A

}

15:55 | Przerwa na kawę

}

16:05

OMNICHANNEL, KTÓRY SPRZEDAJE: JAK DANE + AI + PERSONALIZACJA NAPĘDZAJĄ WZROST I ZWRACAJĄ INWESTYCJĘ W 4 MIESIĄCE? CASE STUDY ZIAJA

Piotr Lempkowski, Enterprise Retail Lead, SALESFORCE

Bartek Zaborowski, Head of E-commerce, ZIAJA

}

16:25 | Sesja Q&A

}

16:30

Gdzie są moi najcenniejsi klienci? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Michał Florkiewicz, CEO, DUŻY BEN, GRUPA EUROCASH


Andrzej Sadecki, Country Sales Manager, IKEA RETAIL


Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS

Bartek Zaborowski, Head of E-commerce, ZIAJA


Arkadiusz Bulc, Key Account Manager, PAYPO


Moderatorka:
Anna Heimberger, CEO, BATEAU POLSKA, Prezes, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

  • koszt pozyskania i utrzymania klienta
  • live time value
}

17:20 | Zakończenie sesji

}

17:20

KOKTAJL & NETWORKING

Zapraszamy na live cooking z włoską kuchnią oraz pyszne drinki

Koktajl
Koktajl
Koktajl
}

21:00

Zakończenie I dnia forum

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie