Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

II E-COMMERCE
CHALLENGE

#rentowność w dobie kryzysu

23-24 maja 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

II E-COMMERCE
CHALLENGE

#rentowność w dobie kryzysu

23-24 maja 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
E-commerce Challenge 2023
E-Commerce Challenge | Elsperci

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

Schemat forum

1 DZIEŃ FORUM, 23 maja 2023 r.

SESJA PLENARNA

– RENTOWNOŚĆ W E-COMMERCE

Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
W E-COMMERCE
& DELIVERY

SESJA

ROZWÓJ
I DOSKONALENIE
UX

SESJA

POZYSKANIE KLIENTA
& CROSS BORDER COMMERCE

SESJA

ROSNĄCA ROLA DANYCH
I TECHNOLOGII

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ FORUM, 24 maja 2023 r.

SESJA PLENARNA

– KONWERSJA PRZEDE WSZYSTKIM:
WALCZĄC O WZROSTY SPRZEDAŻY

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA

MARKETPLACE

e-commerce stoi
marketplacami

SESJA

WALCZĄC
O NAJWYŻSZĄ RETENCJĘ

SESJA

OPTYMALIZACJA
W E-COMMERCE: LUDZIE
& MAGAZYN

1 DZIEŃ FORUM, 23 maja 2023 r.

}

8:00

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

}

8:45

ROZPOCZĘCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

}

9:00 – 13:00

SESJA PLENARNA

– RENTOWNOŚĆ W E-COMMERCE

Moderatorka sesji:
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL,
Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

Rentowność w e-commerce w czasach kryzysu
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Magdalena Staszczyk, Niezależny Ekspert ds. Ecommerce

Dagmara Ollesz-Miącz, E-Commerce Dyrektor, TATUUM

Łukasz Kierus, Prezes Zarządu, GLOSEL & CEO TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL

Konrad Jezierski, Omni Sales Director – Członek Zarządu, KOMFORT

Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer, NOTINO

  • sposoby podniesienia rentowności: automatyzacja, cięcie kosztów, optymalizacja procesów, ludzie

Price image – jak w czasach kryzysu „żonglować” wizerunkiem ceny

Michał Laskowski, Dyrektor e-commerce marki Sinsay, LPP

Leadership by women w e-commerce
– dyskusja panelowa

Panelistki:

Iwona Wojna, Head of eCommerce and Customer Digital, Central Europe and Greater Balkans, PEPSICO

Marta Strzyżewska, Marketing & eCommerce Director, FRISCO


Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Kreatywny, MODIVO


Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI

Moderatorka:
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL,
Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

  • czym przywództwo kobiet różni się od męskiego?
  • możliwości, wyzwania, wpływ na biznes
}

13:00

LUNCH

}

14:00

PROBLEM SOLVING ZONE:
45-MINUTOWE, MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA

}

15:00

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
W E-COMMERCE DELIVERY


HOW TO DECREASE THE SHIPPING COST WITH 20% IN MAXIMUM 3 WEEKS

Daniel Nicolae, CEO & Co-Founder, INNOSHIP

  • customer success story Yves Rocher, Leroy Merlin, or Studio Moderna
  • using advanced dynamic allocation algorithm retailers can reduces costs, on average, by 20 % and increases delivery performance by up to 15%
  • a simple API allows retailers to access over 150 delivery options from 15+ countries for aggregated locker/PUDO in checking or label generation

Obszary optymalizacji kosztowej w e-commerce na poziome strategicznym i operacyjnym w obliczu kryzysu

Marta Sawicka, Dyrektor Zarządzający Ecommerce, MOLIERA2

W poszukiwaniu równowagi – jak pogodzić dynamikę wzrostu z rentownością biznesu?

Łukasz Grajewski, Dyrektor e-commerce, SZOPEX DUTKIEWICZ

ECOMMERCE D2C W GROCERY I FMCG

Aleksander Woś, E-commerce Manager, OSHEE

  • Benefity, wyzwania, zagrożenia

OPEROWANIE ASORTYMENTEM JAKO ELEMENT OPTYMALIZACJI

Marek Dorsz, Head of E-commerce Poland, RYOBI.PL

W jaki sposób zoptymalizować koszty w strategicznych obszarach?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Tomasz Szagdaj, Dyrektor e-Commerce, ITAKA

Marek Dorsz, Head of E-commerce Poland, RYOBI.PL

SESJA

ROZWÓJ
I DOSKONALENIE
UX

Moderator:

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju, EMPIK.COM

„Z KONSUMENTEM PRZY KOMPUTERZE” – CZEGO O KUPOWANIU ONLINE MOŻE NAUCZYĆ NAS AUDYT UX Z REALNYM UŻYTKOWNIKIEM?
Case study

Maciej Śledziński, Leader, E-Commerce Channel & Marketing Activation Poland, GROHE (LIXIL)

LEJEK, A INTENCJA WIZYTY

Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN

  • określanie priorytetów w udrażnianiu ścieżek
  • ułatwianie zakupów offline z wykorzystaniem narzędzi Digital

OCZEKUJEMY NA TEMAT

Agata Antonowicz, UX/UI Team Leader, EMPIK GROUP

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju, EMPIK.COM

NAJCZĘSTSZE BŁĘDY ŚCIEŻKI ZAKUPOWEJ
– DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:

Aleksandra Kurzaj, E-commerce Senior Team Manager, DANONE

Kamil Jodełko, Senior E-Commerce Project Manager Poland & Czech Republic, SEPHORA

Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN


Sebastian Sitkowski-Kłys, Niezależny Ekspert ds. marketingu handlowego

Moderator:

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju, EMPIK.COM

  • brak opinii użytkowników
  • brak opisu producenta
  • niejasny czas zamówienia
  • dlaczego jest tak tanio?

SESJA

POZYSKANIE KLIENTA
& CROSS BORDER COMMERCE

OD SPRZEDAŻY Z BAGAŻNIKA DO JEDNEGO Z NAJWIĘKSZYCH INTERNETOWYCH SKLEPÓW PIŁKARSKICH W EUROPIE

Wojciech Radziwon, Marketing & e-Commerce Director, R-GOL

  • success story ekspansji R-GOL.com
  • co działa
  • a co niekoniecznie – nasze wpadki

Cross border commerce: jak zacząć?

Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT

  • czy najpierw wejść na marketplace, wybadać rynek a dopiero później otworzyć własny e-sklep?
  • jak badać potencjał nowego rynku
  • koszty marketingowe i operacyjne

POZYSKANIE KLIENTA:
CUK DIGITAL AGENT

– case study w branży ubezpieczeniowej

Marcin Dyliński, Director of Marketing and E-commerce Department, CUK UBEZPIECZENIA

  • Direct Agent – szansa czy zagrożenie? Jak przekuć direct dla Agenta w sukces
  • rozwój sprzedaży w punkcie sprzedaży przez rozwiązania omnichannel oraz narzędzia zdalne do obsługi Klienta
  • pozyskanie Klienta w świecie ubezpieczeń w pierwszym modelu omnichannel w Europie

Jak dziś pozyskujemy nowego klienta
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Artur Rompca, Head of e-commerce and Digital Marketing, ALPINUS GROUP

Bartosz Pilch, Group Director of Omnichannel, SIG

Jarosław Uczkiewicz, Dyrektor ds. E-commerce i Digital, GRUPA FERAX

SESJA

ROSNĄCA ROLA
DANYCH
I TECHNOLOGII

Moderatorka:

Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

MA i smart rekomendacje w e-commerce

Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Co-founder, Sales Director, KUBOTA

OCZEKUJEMY NA TEMAT

Bartosz Piotrowski, Dyrektor E-Commerce, NEONET

CO DANE MÓWIĄ O ZMIENIAJĄCYCH SIĘ ZACHOWANIACH KLIENTÓW (OD COVIDU DO INFLACJI)
– DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:

Mateusz Wróbel, E-commerce Director, DR.MAX

Andrzej Szałowski, Marketing and e-commerce Director eurocash.pl, GRUPA EUROCASH

Moderatorka:

Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

17:00     WSPÓLNA SESJA NETWORKINGOWA!
GORĄCY BUFET & NETWORKING W GRONIE WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW FORUM

20:00     ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM

Partnerzy edycji 2023

 

Złoty Partner

tidk

Srebrny Partner

MIRAKL
adyen
exorigos upos

Brązowy Partner

redlink
Strix
innoship

Partner

x-one

Patroni medialni

sprawny.marketing
fintek
newspoint

PARTNER HONOROWY

Fundacja Zamek Szymbark