Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

III e-commerce challenge

Lojalny e-klient
w dobie AI

22-23 maja 2024 r.

Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

III e-commerce challenge

Lojalny e-klient
w dobie AI

22-23 maja 2024 r.

PROGRAM SPOTKANIA POWSTAL DZIEKI WSKAZANIOM EKSPERTÓW:

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

Schemat forum

1 DZIEŃ FORUM, 22 maja 2024 r.

SESJA PLENARNA

ROLA AI W E-COMMERCE

Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 

MARKETPLACE & CROSS BORDER COMMERCE

 

KONWERSJA, CENA,
MARŻA

 

LOJALNOŚĆ
W E-COMMERCE

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ FORUM, 23 maja 2024 r.

SESJA PLENARNA

LOJALNY KLIENT W DOBIE AI

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 

RE-COMMERCE

 

KOSZTY, OPTYMALIZACJA,
RENTOWNOŚĆ

 

LOJALNOŚĆ
& CUSTOMER JOURNEY

PROGRAM FORUM

1 DZIEŃ FORUM, 22 maja 2024 r.

}

8:00 *

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

}

8:45

ROZPOCZĘCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

SESJA PLENARNA: ROLA AI W E-COMMERCE

Moderatorka:

Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

9:00

Czy i jak Generative AI zrewolucjonizuje e-commerce? Które obszary? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Paula Flis, Head of Online Sales, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA


Maciej Stępień, Dyrektor e-commerce, MEDICINE


Magdalena Staszczyk, Marketing & eCommerce Director, BIURO PACZKA

Moderator:

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK


  • obsługa klienta
  • komunikacja z klientem
  • opis produktu
  • recenzje
  • budowanie contentu na stronie
}

9:45

flaga angielska

Successful strategy in e-commerce – FIRESIDE CHAT

Guest:


Cui He, Europe Director, SHEIN

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

}

10:15

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO SPRZEDAŻY CROSS-BORDER?


Adrian Liwiński, Head of E-commerce (CTO), EXORIGO-UPOS

Marek Nowakowski, International Development Manager, EXORIGO-UPOS

  • firmy, które robią to dobrze – case studies
  • technologie, które wspierają cross-border (15 rynków i 30 mln produktów) – Adobe Commerce i PIM
  • uzupełnienie sprzedaży online – placówki stacjonarne, płatności i fiskalizacja
}

10:35

Sesja Q&A

}

10:40

Przerwa na kawę

}

11:00

JAK WPROWADZAĆ INNOWACJE DO SWOJEGO BIZNESU, ŻEBY ODNIEŚĆ SUKCES NA CIASNYM RYNKU MARKETPLACE – FIRESIDE CHAT

Gość:

Wojciech Tomaszewski, Vice President of the Management Board, Wiceprezes Zarządu, MORELE.NET

Moderator:

Borys Skraba, CEO, STRIX

}

11:30

Rosnąca rola retail media – czy to już stały element strategii komunikacji marek? – DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:


Tomasz Serwotka, Head of Key Account Business in Central Europe, TIK TOK


Szymon Pruszyński, Client Partner CEE eCommerce, META


Artur Iwański, E-commerce Manager, PHILIPS


Paweł Kopacki, Head of Group Advertising Operations, Research and Product, ALLEGRO


Moderator:

Łukasz Bańkowski, Sales Director, Enterprise, CEE, ADFORM


  • cena a skuteczność retail media
  • dostępne formaty, dane o użytkownikach, analityka
}

12:10

LUNCH

}

13:10

PROBLEM SOLVING ZONE: 45-MINUTOWE, MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA

PROCESS COMMUNICATION MODEL – POZNAJ UNIKATOWY MODEL KOMUNIKACJI, KTÓRY URATOWAŁ MISJE NASA

Tomasz Jamroziak, Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej OTWARTE PRZESTRZENIE

  • 6 percepcji – 6 modelów osobowości – 6 sposobów widzenia świata czyli dlaczego nie możemy się porozumieć
  • JAK mówić, motywować i angażować zespoły z szacunkiem dla każdego typu osobowości czyli ja jestem ok – ty jesteś ok
  • w jaki sposób moja percepcja zaprasza do konfliktów i dlaczego?

Limit miejsc: 30

WYSTARCZY CHWILA NIEUWAGI BY JEDNA OSOBA ZNISZCZYŁA CAŁY ZESPÓŁ!!!

Grzegorz Dudziński, CEO, ISPIRATO




W współczesnym świecie pełnym konkurencji i technologii, praca zespołowa staje się kluczowa w rozwiązywaniu wszystkich wyzwań przed jakimi stajemy. Pomimo trudności w jej realizacji, jest niezbędna do osiągnięcia celów jakie sobie stawiamy.

Koncentrując się na zewnętrznej inspiracji i świadomości wpływu emocji na działania zespołu, można efektywnie budować współodpowiedzialność, współpracę i osiągać każde cele.

Skupimy się na wykorzystaniu wiedzy o nas samych potrzebnej do zmiany podejścia przy budowaniu efektywnej interakcji w zespole.

Limit miejsc: 30

STRES – CZY DOŚWIADCZANIE STRESU ZAWSZE NAM SZKODZI? JAK W PRAKTYCE OGRANICZYĆ WPŁYW STRESU NA EFEKTYWNOŚĆ W PRACY?

Jacek Czapski, Trener HRD BP, Coach ICF, Psycholog biznesu, Partner GRUPA YAK


  • Jak doświadczamy wpływu stresu na nasze zdolności intelektualne – praktyczne, uczące ćwiczenie grupowe dla 5-8 ochotników / ochotniczek!
  • Jak stres może wpływać na jakość wykonywanych zadań?
  • Jak w praktyce ograniczyć wpływ stresu, a nawet zrobić z niego swój zasób?
  • Co jest potrzebne, żeby zjawisko „zestresowania się” było dla nas naturalne, a nawet mogło wspierać nas w konstruktywnym radzeniu sobie z wyzwaniami?
  • Jak wracać do równowagi emocjonalnej po nawet ekstremalnie trudnej, stresującej sytuacji?

Limit miejsc: 30

}

13:55

PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 

MARKETPLACE & CROSS BORDER COMMERCE

Moderatorka sesji:

Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla
e-commerce, Członkini Rady E-IZBY

}

14:10

JAK WYKORZYSTAĆ MARKETPLACE DO CROSS BORDER COMMERCE?

Łukasz Wójcik, Ecommerce marketplace manager, BRW

  • od czego zacząć: prawo, podatki, logistyka
  • na jakich platformach stawiać pierwsze kroki
  • zarządzanie ofertą produktową i procesami wewnątrz firmy
}

14:35 | Sesja Q&A

}

14:40

MARKETPLACE – JAKO MIEJSCE I NARZĘDZIE DO POSZERZANIA ASORTYMENTU I TYPOWANIA NOWYCH PRODUKTÓW

Paweł Chodkiewicz, ex Chief of Marketplace, GLOSEL, TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL

}

15:05 | Sesja Q&A

}

15:10

Przerwa na kawę

}

15:25

Wyzwania marketplace’ów: jak się wyróżnić gdy mamy podobny mechanizm, podobną ofertę, jak ze sobą skutecznie walczyć i konkurować o klienta?
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Damian Kurzywilk, Head of E-Commerce, FOODWELL

Piotr Owczarek, Operational Lead PL Sales, KAUFLAND


Aleksander Woś, Dyrektor ds. e-commerce, OSHEE


Zuzanna Mierzejewska, Prezes Zarządu, EKOCUDA

Moderator:
Aleksander Lewandowski, eCommerce Platforms & Technology Leader, Marketplace Manager, GROUPE SEB

}

16:05

Zakończenie sesji

 

KONWERSJA, CENA,
MARŻA

Moderator sesji:

Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES

}

14:10

KONSUMENCKI PUNKT WIDZENIA NA PROMOCJE ECOMMERCE – NAJNOWSZE BADANIA

Piotr Sztabiński, Business Development Director, OPINIONWAY

}

14:35 | Sesja Q&A

}

14:40

INWESTYCJA W TECHNOLOGIĘ. POSPRZĄTAJ SWÓJ E-COMMERCE


Borys Skraba, CEO, STRIX


}

15:00 | Sesja Q&A

}

15:05

Przerwa na kawę

}

15:25

KIEDY EMOCJE BIORĄ GÓRĘ, WYKORZYSTAJ TO! PERSONALIZUJ, AUTOMATYZUJ I SPRZEDAWAJ WIĘCEJ

Paulina Wiesiołek, Marketing Lead, GETRESPONSE MAX

  • dlaczego niektóre marki odnoszą większy sukces niż inne? Personalizacja i automatyzacja: jak zbierać i wykorzystywać dane klientów w celu dostosowania do nich treści i ofert
  • jak automatyzacja może usprawnić proces personalizacji, oszczędzając twój czas i zasoby
  • jak wykorzystać emocje klientów, aby zwiększyć sprzedaż, personalizując komunikację i wykorzystując potencjał automatyzacji w świecie e-commerce
}

15:45 | Sesja Q&A

}

15:50

Zagrożenia i szanse AI dla sprzedaży e-commerce
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Kacper Szybowski, Head of eCommerce PL & EE, RB

Tomasz Szagdaj, Dyrektor e-Commerce, ITAKA

Oskar Lipiński, Co-owner, Dyrektor e-commerce, DAAG

Moderator:
Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES

}

16:30

Zakończenie sesji

 

LOJALNOŚĆ
W E-COMMERCE

Moderator sesji:

Bartosz Ratajewski, Dyrektor
e-commerce, RTV EURO AGD

}

14:10

Jak „zmusić” klienta aby kupił właśnie u mnie?


Oskar Lipiński, Co-owner, Dyrektor e-commerce, DAAG

}

14:35 | Sesja Q&A

}

14:40

AI FLOPS, CZYLI CZEGO SZTUCZNA INTELIGENCJA (JESZCZE?) CI NIE DA W ECOMMERCE


Michał Staniul, Chief Operating Officer, ADVOX

  • sztuczna inteligencja w e-commerce – oczekiwania vs. rzeczywistość
  • jakość generatywna – czy rozwiązania AI mogą sprostać wymaganiom?
  • rozwiązania AI – które obszary eCommerce realnie korzystają z boosta
  • szklane domy AI – czy nadal możemy liczyć na przełom?
}

15:00 | Sesja Q&A

}

15:05

Przerwa na kawę

}

15:25

Content marketing w modelu subskrypcyjnym


Maciej Kuźma, Director of ecommerce, CANAL+

}

15:50 | Sesja Q&A

 
KOMPETENCJE PRACOWNIKA
 

}

15:55

Kompetencje must have w e-commerce – jak nimi zarządzać?


Magdalena Staszczyk, Marketing & eCommerce Director, BIURO PACZKA


  • nowi ludzie z kompetencjami v. starzy ludzi bez kompetencji do nauki?
}

16:20 | Sesja Q&A

}

16:25

JAKICH KOMPETENCJI PRZYSZŁOŚCI POTRZEBUJE E-COMMERCE, ABY WYKORZYSTYWAĆ AI?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA



Paula Flis, Head of Online Sales, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA



Grzegorz Bielecki, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, FRISCO

Moderator:
Rami Al Naib, Head of Data Science & AI, UNITY GROUP

}

17:05

Zakończenie sesji

}

16:05

ZAPRASZAMY NA AFTER PARTY! LIVE COOKING: KUCHNIA WŁOSKA & MOBILNE KASYNO
WYŚMIENITE DRINKI!

}

19:00

ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie