Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
II E-COMMERCE
CHALLENGE
#rentowność w dobie kryzysu
23-24 maja 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
II E-COMMERCE
CHALLENGE
#rentowność w dobie kryzysu
23-24 maja 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa


PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
Schemat forum
1 DZIEŃ FORUM, 23 maja 2023 r.
SESJA PLENARNA
– RENTOWNOŚĆ W E-COMMERCE
Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
W E-COMMERCE
& DELIVERY
SESJA
ROZWÓJ
I DOSKONALENIE
UX
SESJA
POZYSKANIE KLIENTA
& CROSS BORDER COMMERCE
SESJA
ROSNĄCA ROLA DANYCH
I TECHNOLOGII
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ FORUM, 24 maja 2023 r.
SESJA PLENARNA
– KONWERSJA PRZEDE WSZYSTKIM:
WALCZĄC O WZROSTY SPRZEDAŻY
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
MARKETPLACE
e-commerce stoi
marketplacami
SESJA
WALCZĄC
O NAJWYŻSZĄ RETENCJĘ
SESJA
OPTYMALIZACJA
W E-COMMERCE: LUDZIE
& MAGAZYN
1 DZIEŃ FORUM, 23 maja 2023 r.
8:00
REJESTRACJA I PORANNA KAWA
8:45
ROZPOCZĘCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
9:00 – 13:00
SESJA PLENARNA
– RENTOWNOŚĆ W E-COMMERCE
Moderatorka sesji:
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL,
Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
Rentowność w e-commerce w czasach kryzysu
– dyskusja panelowa
Paneliści:Magdalena Staszczyk, Niezależny Ekspert ds. Ecommerce
Dagmara Ollesz-Miącz, E-Commerce Dyrektor, TATUUM
Łukasz Kierus, Prezes Zarządu, GLOSEL & CEO TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL
Konrad Jezierski, Omni Sales Director – Członek Zarządu, KOMFORT
Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer, NOTINO
- sposoby podniesienia rentowności: automatyzacja, cięcie kosztów, optymalizacja procesów, ludzie
Price image – jak w czasach kryzysu „żonglować” wizerunkiem ceny
Michał Laskowski, Dyrektor e-commerce marki Sinsay, LPP
Leadership by women w e-commerce
– dyskusja panelowa
Panelistki:
Iwona Wojna, Head of eCommerce and Customer Digital, Central Europe and Greater Balkans, PEPSICO
Marta Strzyżewska, Marketing & eCommerce Director, FRISCO
Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Kreatywny, MODIVO
Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI
Moderatorka:
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL,
Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
- czym przywództwo kobiet różni się od męskiego?
- możliwości, wyzwania, wpływ na biznes
13:00
LUNCH
14:00
PROBLEM SOLVING ZONE:
45-MINUTOWE, MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA
15:00
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
W E-COMMERCE DELIVERY
HOW TO DECREASE THE SHIPPING COST WITH 20% IN MAXIMUM 3 WEEKS
Daniel Nicolae, CEO & Co-Founder, INNOSHIP
- customer success story Yves Rocher, Leroy Merlin, or Studio Moderna
- using advanced dynamic allocation algorithm retailers can reduces costs, on average, by 20 % and increases delivery performance by up to 15%
- a simple API allows retailers to access over 150 delivery options from 15+ countries for aggregated locker/PUDO in checking or label generation
Obszary optymalizacji kosztowej w e-commerce na poziome strategicznym i operacyjnym w obliczu kryzysu
Marta Sawicka, Dyrektor Zarządzający Ecommerce, MOLIERA2
W poszukiwaniu równowagi – jak pogodzić dynamikę wzrostu z rentownością biznesu?
Łukasz Grajewski, Dyrektor e-commerce, SZOPEX DUTKIEWICZ
ECOMMERCE D2C W GROCERY I FMCG
Aleksander Woś, E-commerce Manager, OSHEE
- Benefity, wyzwania, zagrożenia
OPEROWANIE ASORTYMENTEM JAKO ELEMENT OPTYMALIZACJI
Marek Dorsz, Head of E-commerce Poland, RYOBI.PL
W jaki sposób zoptymalizować koszty w strategicznych obszarach?
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Tomasz Szagdaj, Dyrektor e-Commerce, ITAKA
Marek Dorsz, Head of E-commerce Poland, RYOBI.PL
SESJA
ROZWÓJ
I DOSKONALENIE
UX
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju, EMPIK.COM
„Z KONSUMENTEM PRZY KOMPUTERZE” – CZEGO O KUPOWANIU ONLINE MOŻE NAUCZYĆ NAS AUDYT UX Z REALNYM UŻYTKOWNIKIEM?
Case study
Maciej Śledziński, Leader, E-Commerce Channel & Marketing Activation Poland, GROHE (LIXIL)
LEJEK, A INTENCJA WIZYTY
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN
- określanie priorytetów w udrażnianiu ścieżek
- ułatwianie zakupów offline z wykorzystaniem narzędzi Digital
OCZEKUJEMY NA TEMAT
Agata Antonowicz, UX/UI Team Leader, EMPIK GROUP
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju, EMPIK.COM
NAJCZĘSTSZE BŁĘDY ŚCIEŻKI ZAKUPOWEJ
– DYSKUSJA PANELOWA
Paneliści:
Aleksandra Kurzaj, E-commerce Senior Team Manager, DANONE
Kamil Jodełko, Senior E-Commerce Project Manager Poland & Czech Republic, SEPHORA
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN
Sebastian Sitkowski-Kłys, Niezależny Ekspert ds. marketingu handlowego
Moderator:
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju, EMPIK.COM
- brak opinii użytkowników
- brak opisu producenta
- niejasny czas zamówienia
- dlaczego jest tak tanio?
SESJA
POZYSKANIE KLIENTA
& CROSS BORDER COMMERCE
OD SPRZEDAŻY Z BAGAŻNIKA DO JEDNEGO Z NAJWIĘKSZYCH INTERNETOWYCH SKLEPÓW PIŁKARSKICH W EUROPIE
Wojciech Radziwon, Marketing & e-Commerce Director, R-GOL
- success story ekspansji R-GOL.com
- co działa
- a co niekoniecznie – nasze wpadki
Cross border commerce: jak zacząć?
Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT
- czy najpierw wejść na marketplace, wybadać rynek a dopiero później otworzyć własny e-sklep?
- jak badać potencjał nowego rynku
- koszty marketingowe i operacyjne
POZYSKANIE KLIENTA:
CUK DIGITAL AGENT
– case study w branży ubezpieczeniowej
Marcin Dyliński, Director of Marketing and E-commerce Department, CUK UBEZPIECZENIA
- Direct Agent – szansa czy zagrożenie? Jak przekuć direct dla Agenta w sukces
- rozwój sprzedaży w punkcie sprzedaży przez rozwiązania omnichannel oraz narzędzia zdalne do obsługi Klienta
- pozyskanie Klienta w świecie ubezpieczeń w pierwszym modelu omnichannel w Europie
Jak dziś pozyskujemy nowego klienta
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Artur Rompca, Head of e-commerce and Digital Marketing, ALPINUS GROUP
Bartosz Pilch, Group Director of Omnichannel, SIG
Jarosław Uczkiewicz, Dyrektor ds. E-commerce i Digital, GRUPA FERAX
SESJA
ROSNĄCA ROLA
DANYCH
I TECHNOLOGII
Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
MA i smart rekomendacje w e-commerce
Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Co-founder, Sales Director, KUBOTA
OCZEKUJEMY NA TEMAT
Bartosz Piotrowski, Dyrektor E-Commerce, NEONET
CO DANE MÓWIĄ O ZMIENIAJĄCYCH SIĘ ZACHOWANIACH KLIENTÓW (OD COVIDU DO INFLACJI)
– DYSKUSJA PANELOWA
Paneliści:
Mateusz Wróbel, E-commerce Director, DR.MAX
Andrzej Szałowski, Marketing and e-commerce Director eurocash.pl, GRUPA EUROCASH
Moderatorka:
Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA