Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

III e-commerce challenge

Lojalny e-klient
w dobie AI

22-23 maja 2024 r.

Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

III e-commerce challenge

Lojalny e-klient
w dobie AI

22-23 maja 2024 r.

PROGRAM SPOTKANIA POWSTAL DZIEKI WSKAZANIOM EKSPERTÓW:

PROPOZYCJE PROGRAMOWE:

Czy i jak Generative AI zrewolucjonizuje e-commerce? Które obszary? – dyskusja panelowa

  • obsługa klienta
  • komunikacja z klientem
  • opis produktu
  • recenzje
  • budowanie contentu na stronie

Paneliści:

Paula Flis, Head of Online Sales, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA


Maciej Stępień, Dyrektor e-commerce, MEDICINE

JAK WSZYSTKIE DOŚWIADCZENIA, KTÓRYCH DOŚWIADCZA KONSUMENT W SKLEPIE STACJONARNYM PRZENIEŚĆ DO ONLINE?
– FIRESIDE CHAT

Gość:

Daria Szajnar, General Manager, DUKA INTERNATIONAL

  • ten sam produkt, cena, wartości
  • „poczuć” produkt online

Ograniczenia, konsekwencje, aspekty prawne AI
w e-commerce

flaga angielska

Successful strategy in e-commerce – FIRESIDE CHAT

Guest:


Cui He, Europe Director, SHEIN

Na ile AI to moda a na ile faktyczne narzędzie, które zmieni biznes?

  • AI pozwala na gromadzenie danych o klientach i dostosowywanie oferty do ich indywidualnych potrzeb – jak je wykorzystać?

Zetki i Millenialsi chcą korzystać ze sztucznej inteligencji podczas zakupów online – jak się do tego przygotować? – dyskusja panelowa

  • oczekiwania pokolenia a możliwości e-commerce
  • nowe wyzwania w porównywaniu cen i wyszukiwaniu promocji

BNPL – czy to must have? Płatności odroczone jako coraz bardziej popularny trend?

  • Raport PayPo: aż 69 proc. klientów BNPL rezygnuje z zakupów w e-sklepie, który nie oferuje płatności odroczonych

Rosnąca rola retail media – czy to już stały element strategii komunikacji marek? – DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:
Przedstawiciel ALLEGRO

 

  • cena a skuteczność retail media
  • dostępne formaty, dane o użytkownikach, analityka

Kompetencje must have w e-commerce – jak nimi zarządzać?

  • nowi ludzie z kompetencjami v. starzy ludzi bez kompetencji do nauki?

JAKICH KOMPETENCJI PRZYSZŁOŚCI POTRZEBUJE E-COMMERCE, ABY WYKORZYSTYWAĆ AI?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA

Cross border commerce – własny sklep czy marketplace? A może obydwa?

  • analiza rynku
  • wyzwania logistyczne
  • polska czy lokalna agencja?

Wyzwania marketplace’ów: jak się wyróżnić gdy mamy podobny mechanizm, podobną ofertę, jak ze sobą skutecznie walczyć i konkurować o klienta?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Damian Kurzywilk, Head of E-Commerce, FOODWELL

Piotr Owczarek, Operational Lead PL Sales, KAUFLAND

Ultra personalizacja na marketplace

  • jak dostosować stronę do konkretnych klientów
  • spersonalizowane rekomendacje
  • UX
  • różne, dopasowane ścieżki zakupowe

Zagrożenia i szanse AI dla sprzedaży e-commerce
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Kacper Szybowski, Head of eCommerce PL & EE, RB

Tomasz Szagdaj, Dyrektor e-Commerce, ITAKA


Piotr Szałaśny, Kierownik E-commerce, MARTES SPORT

Najmłodsi klienci kupują za pomocą telefonu – co wzrost znaczenia m-commerce oznacza dla e-handlu?

Jak obniżyć wysokie koszty pozyskania klienta?


Tomasz Kwiatkowski, Dyrektor E-commerce, SKLEPOPON.COM

Content marketing w modelu subskrypcyjnym


Maciej Kuźma, Director of ecommerce, CANAL+

Presja ceny – jak utrzymać marże nie podnosząc cen?

Strategie zakupowe Polaków – dyskusja panelowa

  • potrzeby i analiza zachowań
  • punkty „bólu”
  • strategia utrzymania i komunikacji z klientem

Paneliści:

Sebastian Watras, E-commerce and Digital Director, GRUPA PWN



Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce, LANTRE

Jak zwiększyć retencję i obniżyć koszty utrzymania najcenniejszych klientów? – dyskusja panelowa

  • program lojalnościowy, klub, darmowe zwroty i wysyłki
  • sposoby utrzymania najcenniejszych klientów
  • bonusy dla klienta, rozwój aplikacji

Paneliści:


Igor Ruczyński, Head of Ecommerce, LILOU

Co dziś oznaczają zakupy „szybko i łatwo”? Jak zmienia się definicja tego, czego oczekuje konsument?

  • brak różnych metody płatności a rezygnacja konsumenta z zakupów

Omnibus – co zmienił w prezentacji ceny i zbieraniu opinii?


Tomasz Szagdaj, Dyrektor e-Commerce, ITAKA

Jak „zmusić” klienta aby kupił właśnie u mnie?


Oskar Lipiński, Co-owner, Dyrektor e-commerce, DAAG

Jak zbierać feedback w e-commerce i jak go wykorzystać

  • wygodny checkout
  • szybkość przejścia do koszyka
  • zmiana koloru = wyższa konwersja

Wykorzystanie AI do zminimalizowania zwrotów

  • dobór rozmiaru jako rozwiązanie ograniczające zwroty

Darmowa wysyłka i długie terminy zwrotów – czego chce konsument a co wymusza ekonomia? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Anna Michałowska, Global eCommerce Director, SELENA

CO ROBIĄ E-SKLEPY ŻEBY ZMNIEJSZAĆ KOSZTY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI? GDZIE SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI I OPTYMALIZACJI KOSZTOWEJ?


Piotr Suchodolski, VP ds. Marketingu i eCommerce, GRUPA MODNE ZAKUPY

Re-commerce: perspektywy rozwoju rynku produktów używanych – dyskusja panelowa

  • czy to trwały trend czy tylko moda wynikająca z kryzysu gospodarczego?
  • jak trend re-commerce wiąże się z eko?
  • second life dla produktu
  • rent

Jak sobie poradzić z rosnącymi kosztami w e-commerce? Gdzie szukać oszczędności, jak zapewnić rentowność?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Paulina Pietrzak, E-commerce Manager, ETAM POLAND & CZECH REPUBLIC


Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce, TATUUM


Piotr Suchodolski, VP ds. Marketingu i eCommerce, GRUPA MODNE ZAKUPY

Bilans zysków i strat – kiedy biznes e-commerce jest opłacalny?


Aleksander Woś, Dyrektor ds. e-commerce, OSHEE