Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
IV e-commerce challenge
THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!
26-27 marca 2025 r. | Warszawa

PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
Schemat forum
1 dzień, 26 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?
Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OMNICHANNELOWY
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
Thrive your e-commerce profitability!
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa:
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA
1 dzień, 26 marca 2025 r.
8:00*
REJESTRACJA
9:00
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM, SESJA NETWORKINGOWA
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA
JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?
Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED
9:10
Jak nowa generacja kupujących zmienia e-handel oraz jak Europa konkuruje z Chinami i gdzie czyhają zagrożenia? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Arkadiusz Lelonkiewicz, Deputy eCommerce Director, TATUUM
Michał Laskowski, Dyrektor E-commerce Marki SINSAY, LPP
Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG
Szymon Pruszyński, Client Partner eCommerce, Central Eastern Europe, META
Paweł Goch, Digital Growth Consultant, INSIDER
Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED
- jak różne generacje „kupują” na TEMU i SHEIN?
- jak sobie poradzić z oczekiwaniami polskiego społeczeństwa, bardzo wrażliwego cenowo?
9:50
RCS W ECOMMERCE: NOWA ERA KOMUNIKACJI – SKUTECZNE WDROŻENIE W BIZNESIE
Karolina Antonowicz, Chief Revenue Officer, MESSAGEFLOW
- RCS w praktyce – jakie funkcje oferuje i czym różni się od tradycyjnych SMS-ów oraz aplikacji mobilnych?
- wdrożenie w eCommerce – jakie scenariusze sprawdzają się najlepiej i jakie KPI można osiągnąć?
- dostępność i rozwój – gdzie RCS działa dziś, jakie są ograniczenia i jak wygląda roadmapa operatorów?
- pierwsze kroki – jak podejść do integracji RCS, jakie są wymagania techniczne i jak mierzyć efektywność?
10:10
Sesja Q&A
10:15
Chiński Tygrys w e-Commerce: jak odpowiedzieć na globalną ekspansję azjatyckich Gigantów? – FIRESIDE CHAT
Goście:
Dominik Olejko, Retail Expert CX & Loyalty
Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR
Moderatorka:
Dorota Bachman, Marketing & Promotion Director, PRZELEWY24, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
10:45
Przerwa na kawę
11:15
SPRZEDAŻ NA MARKETPLACE – WCIĄŻ SZANSA CZY JUŻ KONIECZNOŚĆ DLA E-COMMERCE? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG
Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON
Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA
Daria Auguścik, Head of Digital and Acceptance Business Development, MASTERCARD
Katarzyna Sikorska, Business Relations Director, PRZELEWY24
Moderatorka:
Dorota Bachman, Marketing & Promotion Director, PRZELEWY24, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
12:05
WIĘCEJ NIŻ LTV. JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTAMI W OPARCIU O DANE?
Maciej Ossowski, Dyrektor, GETRESPONSE MAX
- rosnące koszty akwizycji nowych klientów pozostają jednym z największych wyzwań sklepów internetowych w 2025 roku
- biznesy e-commerce, które potrafią zwiększyć wartość życiową klienta (LTV) zyskują przewagę pod kątem rentowności
- w trakcie wystąpienia opowiem o tym jak wykorzystywać dane sklepu do działań marketing automation, które zwiększą częstotliwość i wartość zamówień oraz cykl życia klienta sklepu internetowego
12:25
Sesja Q&A
12:30
JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTA? CZEGO SIĘ MOŻEMY NAUCZYĆ ZE ŚWIATA GIER? – WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO
Artur Ganszyniec, Narrative Designer, Projektant i scenarzysta gier
- mechanizmy budujące emocjonalną więź z marką
- historia w grach: storytelling w kontekście budowania relacji z klientami oraz o roli interakcji w tworzeniu angażujących doświadczeń
- zaangażowanie: w jaki sposób wciągać graczy w dalszą grę?
12:55
Sesja Q&A
13:00
lunch
14:00
PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA
JAK DOPASOWAĆ AUTOMATYZACJĘ DO POZIOMU PERSONALIZACJI W TWOJEJ FIRMIE?
Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM
- Personalizacja to już nie tylko trend – to standard oczekiwany przez klientów. Ale jak sprawdzić, na jakim etapie dojrzałości jest Twoja firma i jakie działania przyniosą najlepsze efekty?
- W trakcie warsztatu Mike Korba pomoże Ci określić stopień personalizacji w Twojej organizacji i zaprojektować scenariusze automatyzacji dopasowane do Twoich klientów. Wykorzystując interaktywne narzędzia, takie jak Miro, wspólnie opracujemy konkretne strategie, które zwiększą zaangażowanie i konwersję.
- Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować skuteczne automatyzacje i unikać najczęstszych błędów, ten warsztat jest dla Ciebie!
PŁATNOŚCI, KTÓRE GENERUJĄ ZYSKI – AI I DANE A SUKCES TWOJEGO BIZNESU
Maciej Świderek, Enterprise Sales Manager, ADYEN
- Zwiększ wskaźnik autoryzacji dzięki pogłębionej analizie danych
- Nie przegap okazji do konwersji – optymalizuj cały proces płatności.
- Buduj lojalność klienta między kanałami – wykorzystaj dane, by tworzyć wyjątkowe doświadczenia zakupowe, które przyciągają i utrzymują klientów.
- Płatność, branding i zaangażowanie na jednym terminalu? Przetestuj to sam.
Dołącz i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał płatności!
SIZE OF PRIZE. DOBÓR PORTFOLIO W MARKETPLACE NA PRZYKŁADZIE ALLEGRO W KILKU KROKACH – NA CO PATRZEĆ, ŻEBY OSIĄGNĄĆ SUKCES?
Adam Wysocki, CEO, LVL UP MEDIA
Jakub Reliszka, Product Innovation Lead, LVL UP MEDIA
- W jaki sposób analizować kategorię – potencjał, topowe marki, okazje zakupowe oraz jak ustawić cele biznesowe
- Jak sprawdzić dopasowanie produktu do potrzeb konsumentów poprzez analizę segmentów cenowych i topowych atrybutów
- Jak poszukiwać trendów konsumenckich w raportach słów kluczowych
- Jak monitorować działania w czasie?
14:45
Przerwa na kawę
15:00
SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

Małgorzata Olszewska, Head of Customer Experience, BENEFIT SYSTEMS ODDZIAŁ FITNESS
15:00
Optymalizacja cenowa – czy podnieść ceny i stracić kilku klientów, czy ciąć bieżące koszty?
Marcin Mielniczuk, e-Commerce Director, EZEBRA
15:25 | Sesja Q&A
15:30
DLACZEGO KLIENCI NIE WIDZĄ TWOICH PRODUKTÓW? AI, DANE I SCORING W PRAKTYCE!
Daniel Koždoň – Head of Sales Poland, LUIGI’S BOX
- bez właściwych danych AI nie działa – jak unikać błędów, które kosztują Cię klientów
- scoring produktów – jak wyświetlać to, co naprawdę sprzedaje
- jak wykorzystać dane, by zwiększyć widoczność i konwersję
- shopping Assistant – pierwsza taka funkcja na rynku: wirtualny sprzedawca w Twoim e-sklepie, który poprowadzi klienta prosto do zakupu
15:50 | Sesja Q&A
15:55 | Przerwa na kawę
16:05
Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store
Dawid Szrek, E-commerce & IT Project Manager, OCHNIK
- udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
16:30 | Sesja Q&A
16:35
JAK PRODUCENCI MOGĄ WYKORZYSTAĆ AI, ABY ZWIĘKSZAĆ SELL-OUT WE WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI?
Maciej Śledziński, Leader, E-Commerce Channel & Marketing Activation, GROHE
17:00 | Sesja Q&A
17:05
Jak dzięki AI wesprzeć ludzi i zespoły, aby były bardziej efektywne i zoptymalizowane – dyskusja panelowa
Paneliści:
Michał Barczyk, Digital Marketing Director, SPORTANO
Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD
José Villamil, CEO, ARTGEIST
Moderator:
dr Maciej Kalkowski, CEO,CENTURIA
17:45 | Zakończenie sesji
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER – DOS AND DON’TS
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
15:00
Wyzwanie: Jak podbić rynki czeski i niemiecki? Dos and don’ts e-commerce
Piotr Kiljański, Head of e-commerce, STREFA TENISA
- jak skutecznie przygotować się na rynki czeski i niemiecki
- co nas zaskoczyło podczas ekspansji
- nasze błędy i lekcje na przyszłość
15:25 | Sesja Q&A
15:30
SKANDYNAWIA – BLUE OCEAN DLA POLSKIEGO E-COMMERCE
Jakub Grzywacz, Head of Sales, POSTNORD INTERNATIONAL
- czym charakteryzuje się skandynawski rynek e-commerce
- jak i co kupują skandynawowie
- dlaczego to niesłusznie niedoceniany kierunek ekspansji zagranicznej
15:50 | Sesja Q&A
15:55 | Przerwa na kawę
16:05
Wyzwanie: cross border rynek włoski – dos and don’ts
Mateusz Jacob, Head of Cross-Border, SUPER-PHARM
- co nas zaskoczyło?
- na co się przygotować?
16:30 | Sesja Q&A
16:35
Jak rozwinąć cross border? Dos and don’ts – dyskusja panelowa
Paneliści:Daria Szajnar, Dyrektor ds. marketingu i ecommerce, OCHNIK
Kamil Luberecki, Owner, CEO, HUGH-BUTLER.COM, PACKSHI.COM, HELTIER.PL
Przemysław Michalak, Operations Manager, MANY MORNINGS
Maciej Dorsz, Head of Merchant Development, PAYU
Szymon Wcisło, CEO, ROMANIA EXPRESS
Moderator:Marek Kich, Host, Sztuka E-Commerce
- jakie problemy są na rynkach zachodnich, południowych, ościennych – jak sobie z tym radzimy?
- produkt, cena, polityka i przepisy UE
17:20 Zakończenie sesji
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OMNICHANNELOWY

Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM
15:00
Ścieżka klienta 360°: strategiczne połączenie technologii, oferty i ekonomii behawioralnej w planowaniu sprzedaży
Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, Growth E-commerce Strategist, MANDEL
15:25 | Sesja Q&A
15:30
ELASTYCZNE PŁATNOŚCI JAKO KLUCZ DO WZROSTU SPRZEDAŻY – CO NAPRAWDĘ DZIAŁA W 2025?
Magdalena Kubisa, Dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu, BLIK
- subskrypcje i płatności cykliczne – jak budować przewidywalne przychody?
- BNPL 2.0 – czy odroczone płatności to przyszłość e-commerce?
- trendy w płatnościach i ich znaczenie dla strategii sprzedażowych
15:50 | Sesja Q&A
15:55 | Przerwa na kawę
16:05
OMNICHANNEL, KTÓRY SPRZEDAJE: JAK DANE + AI + PERSONALIZACJA NAPĘDZAJĄ WZROST I ZWRACAJĄ INWESTYCJĘ W 4 MIESIĄCE? CASE STUDY ZIAJA
Piotr Lempkowski, Enterprise Retail Lead, SALESFORCE
Bartek Zaborowski, Head of E-commerce, ZIAJA
16:25 | Sesja Q&A
16:30
Gdzie są moi najcenniejsi klienci? – dyskusja panelowa
Paneliści:Michał Florkiewicz, CEO, DUŻY BEN, GRUPA EUROCASH
Andrzej Sadecki, Country Sales Manager, IKEA RETAIL
Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS
Bartek Zaborowski, Head of E-commerce, ZIAJA
Arkadiusz Bulc, Key Account Manager, PAYPO
Moderatorka:Anna Heimberger, CEO, BATEAU POLSKA, Prezes, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
- koszt pozyskania i utrzymania klienta
- live time value
17:20 | Zakończenie sesji
17:20
KOKTAJL & NETWORKING
Zapraszamy na live cooking z włoską kuchnią oraz pyszne drinki



21:00
Zakończenie I dnia forum
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie