Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

IV e-commerce challenge

THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!

26-27 marca 2025 r. | Warszawa

Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

Schemat forum

1 dzień, 26 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?

Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OMNICHANNELOWY

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

Thrive your e-commerce profitability!

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA

1 dzień, 26 marca 2025 r.

}

8:00

REJESTRACJA

}

8:45

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

}

8:45-13:30

SESJA PLENARNA

JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?

Jak nowa generacja kupujących zmienia e-handel oraz jak Europa konkuruje z Chinami i gdzie czyhają zagrożenia? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce, TATUUM


Magdalena Albińska, e-Commerce and Digital Marketing Director, ANSWEAR


Michał Laskowski, Dyrektor E-commerce Marki SINSAY, LPP


Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG – oczekujemy na finalne potwierdzenie

  • jak różne generacje „kupują” na TEMU i SHEIN?
  • jak sobie poradzić z oczekiwaniami polskiego społeczeństwa, bardzo wrażliwego cenowo?

PLANY RZĄDU WOBEC DZIAŁAŃ CHIŃSKICH PLATFORM W POLSCE – JAKIEGO WSPARCIA MOŻEMY SIĘ SPODZIEWAĆ?

Oczekujemy na potwierdzenie przedstawiciela rządu

OCZEKUJEMY NA TEMAT

Karolina Antonowicz, Chief Revenue Officer, MESSAGEFLOW

Chiński Tygrys w e-Commerce: jak odpowiedzieć na globalną ekspansję azjatyckich Gigantów? – FIRESIDE CHAT

Goście:

Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE


Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR

OCZEKUJEMY NA TEMAT

Maciej Ossowski, Dyrektor, GETRESPONSE MAX

nowa generacja klientów I ICH ZAANGAŻOWANIE

JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTA? CZEGO SIĘ MOŻEMY NAUCZYĆ ZE ŚWIATA GIER? – WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO

Artur Ganszyniec, Narrative Designer, Projektant i scenarzysta gier

 

  • mechanizmy budujące emocjonalną więź z marką
  • historia w grach: storytelling w kontekście budowania relacji z klientami oraz o roli interakcji w tworzeniu angażujących doświadczeń
  • zaangażowanie: w jaki sposób wciągać graczy w dalszą grę?
}

13:30

lunch

}

14:30

PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE
 NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA

}

15:30-18:10

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

Optymalizacja cenowa – czy podnieść ceny i stracić kilku klientów, czy ciąć bieżące koszty?

Marcin Mielniczuk, e-Commerce Director, EZEBRA

Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store

Dawid Szrek, E-commerce & IT Project Manager, OCHNIK

  • udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych

JAK PRODUCENCI MOGĄ WYKORZYSTAĆ AI, ABY ZWIĘKSZAĆ SELL-OUT WE WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI?

Maciej Śledziński, Leader, E-Commerce Channel & Marketing Activation, GROHE

Jak dzięki AI wesprzeć ludzi i zespoły, aby były bardziej efektywne i zoptymalizowane – dyskusja panelowa

Paneliści:
Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer, TYLKO


Patryk Powierża, Chief Growth Officer, X-KOM


Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD


Michał Barczyk, Digital Marketing Director, SPORTANO

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER – DOS AND DON’TS

Wyzwanie: Jak podbić rynki czeski i niemiecki? Dos and don’ts e-commerce

Piotr Kiljański, Head of e-commerce, STREFA TENISA

  • jak skutecznie przygotować się na rynki czeski i niemiecki
  • co nas zaskoczyło podczas ekspansji
  • nasze błędy i lekcje na przyszłość

Wyzwanie: cross border rynek włoski – dos and don’ts

Mateusz Jacob, Head of Cross-Border, SUPER-PHARM

  • co nas zaskoczyło?
  • na co się przygotować?

Jak rozwinąć cross border? Dos and don’ts – dyskusja panelowa

Paneliści:
Daria Szajnar, Dyrektor ds. marketingu i ecommerce, OCHNIK

Wojciech Tomaszewski, Vice President of the Management Board, Wiceprezes Zarządu, MORELE.NET

  • jakie problemy są na rynkach zachodnich, południowych, ościennych – jak sobie z tym radzimy?
  • produkt, cena, polityka i przepisy UE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OMNICHANNELOWY

Ścieżka klienta 360°: strategiczne połączenie technologii, oferty i ekonomii behawioralnej w planowaniu sprzedaży

Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, E-commerce & Digital Marketing Strategist

Aplikacja jako element lojalizacji klienta także w online (w omnichannel)

Bartłomiej Stachewicz, Web&App Department Manager, X-KOM

JAK ZAPEWNIĆ KLIENTOWI OMNICHANNELOWEMU SPÓJNE DOŚWIADCZENIA KLIENTA WE WSZYSTKICH KANAŁACH KOMUNIKACJI? W PROCESIE ZAKUPOWYM JAK I PO NIM

Igor Jabłoński, Director of Omnichannel & Business Development Department, CCC GROUP

Gdzie są moi najcenniejsi klienci? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Michał Florkiewicz, CEO, DUŻY BEN, GRUPA EUROCASH


Andrzej Sadecki, Country Sales Manager, IKEA RETAIL


Artur Iwański, E-commerce Manager, PHILIPS PERSONAL HEALTH


Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS

Bartek Zaborowski, Head of E-commerce, ZIAJA

  • koszt pozyskania i utrzymania klienta
  • live time value

 

}

18:00-20:00

KOKTAJL & NETWORKING

}

20:00

Zakończenie I dnia forum

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie