Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
IV e-commerce challenge
THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!
26-27 marca 2025 r. | Warszawa
PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
Schemat forum
1 dzień, 26 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?
Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OMNICHANNELOWY
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
Thrive your e-commerce profitability!
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa:
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA
1 dzień, 26 marca 2025 r.
8:00
REJESTRACJA
8:45
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
8:45-13:30
SESJA PLENARNA
JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?
Jak nowa generacja kupujących zmienia e-handel oraz jak Europa konkuruje z Chinami i gdzie czyhają zagrożenia? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce, TATUUM
Magdalena Albińska, e-Commerce and Digital Marketing Director, ANSWEAR
Michał Laskowski, Dyrektor E-commerce Marki SINSAY, LPP
Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG – oczekujemy na finalne potwierdzenie
- jak różne generacje „kupują” na TEMU i SHEIN?
- jak sobie poradzić z oczekiwaniami polskiego społeczeństwa, bardzo wrażliwego cenowo?
PLANY RZĄDU WOBEC DZIAŁAŃ CHIŃSKICH PLATFORM W POLSCE – JAKIEGO WSPARCIA MOŻEMY SIĘ SPODZIEWAĆ?
Oczekujemy na potwierdzenie przedstawiciela rządu
Chiński Tygrys w e-Commerce: jak odpowiedzieć na globalną ekspansję azjatyckich Gigantów? – FIRESIDE CHAT
Goście:
Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE
Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR
nowa generacja klientów I ICH ZAANGAŻOWANIE
JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTA? CZEGO SIĘ MOŻEMY NAUCZYĆ ZE ŚWIATA GIER? – WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO
Artur Ganszyniec, Narrative Designer, Projektant i scenarzysta gier
- mechanizmy budujące emocjonalną więź z marką
- historia w grach: storytelling w kontekście budowania relacji z klientami oraz o roli interakcji w tworzeniu angażujących doświadczeń
- zaangażowanie: w jaki sposób wciągać graczy w dalszą grę?
13:30
lunch
14:30
PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA
15:30-18:10
SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
RENTOWNOŚĆ & KOSZY & OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
Optymalizacja cenowa – czy podnieść ceny i stracić kilku klientów, czy ciąć bieżące koszty?
Marcin Mielniczuk, e-Commerce Director, EZEBRA
Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store
Dawid Szrek, E-commerce & IT Project Manager, OCHNIK
- udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
OCZEKUJEMY NA TEMAT
Maciej Śledziński, Leader, E-Commerce Channel & Marketing Activation, GROHE
Jak dzięki AI wesprzeć ludzi i zespoły, aby były bardziej efektywne i zoptymalizowane – dyskusja panelowa
Paneliści:
Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer, TYLKO
Patryk Powierża, Chief Growth Officer, X-KOM
Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD
Michał Barczyk, Digital Marketing Director, SPORTANOD
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER – DOS AND DON’TS
Wyzwanie: Jak podbić rynki czeski i niemiecki? Dos and don’ts e-commerce
Piotr Kiljański, Head of e-commerce, STREFA TENISA
- jak skutecznie przygotować się na rynki czeski i niemiecki
- co nas zaskoczyło podczas ekspansji
- nasze błędy i lekcje na przyszłość
Wyzwanie: cross border rynek włoski – dos and don’ts
Mateusz Jacob, Head of Cross-Border, SUPER-PHARM
- co nas zaskoczyło?
- na co się przygotować?
Jak rozwinąć cross border? Dos and don’ts – dyskusja panelowa
Paneliści:
Wojciech Tomaszewski, Vice President of the Management Board, Wiceprezes Zarządu, MORELE.NET
- jakie problemy są na rynkach zachodnich, południowych, ościennych – jak sobie z tym radzimy?
- produkt, cena, polityka i przepisy UE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OMNICHANNELOWY
Ścieżka klienta 360°: strategiczne połączenie technologii, oferty i ekonomii behawioralnej w planowaniu sprzedaży
Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, E-commerce & Digital Marketing Strategist
Aplikacja jako element lojalizacji klienta także w online (w omnichannel)
Bartłomiej Stachewicz, Web&App Department Manager, X-KOM
OCZEKUJEMY NA TEMAT
Igor Jabłoński, Director of Omnichannel & Business Development Department, CCC GROUP
Gdzie są moi najcenniejsi klienci? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Michał Florkiewicz, CEO, DUŻY BEN, GRUPA EUROCASH
Andrzej Sadecki, Country Sales Manager, IKEA RETAIL
Artur Iwański, E-commerce Manager, PHILIPS PERSONAL HEALTH
Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS
Bartek Zaborowski, Head of E-commerce, ZIAJA
- koszt pozyskania i utrzymania klienta
- live time value
18:00-20:00
KOKTAJL & NETWORKING
20:00
Zakończenie I dnia forum
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie