Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

IV e-commerce challenge

THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!

26-27 marca 2025 r. | Warszawa

Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

PROPOZYCJE PROGRAMOWE:

Jak nowa generacja kupujących zmienia e-handel oraz jak Europa konkuruje z Chinami i gdzie czyhają zagrożenia? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce, TATUUM

  • jak różne generacje „kupują” na TEMU i SHEIN?
  • jak sobie poradzić z oczekiwaniami polskiego społeczeństwa, bardzo wrażliwego cenowo?

Chiński Tygrys w e-Commerce: jak odpowiedzieć na globalną ekspansję azjatyckich Gigantów? – FIRESIDE CHAT

Gość:

Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE

10 największych trendów ecommerce, które wpłyną na twoje wyniki

Magda Nowacka, Dyrektor ds. marketingu i e-commerce, BOLF

 

  • chatboty i sztuczna inteligencja: automatyzacja obsługi klienta poprzez chatboty
  • omnichannel: integracja różnych kanałów sprzedaży i komunikacji
  • wykorzystanie recenzji w czasie rzeczywistym
  • augmented Reality (AR) i Virtual Reality (VR)

Jak dobierać narzędzia AI żeby rozwijać zespół i usprawniać procesy – dyskusja panelowa

Jak użyć AI, żeby naprawdę poprawić doświadczenie użytkownika i zoptymalizować koszty

  • jak zautomatyzować najczęstsze odpowiedzi do konsumentów 

Jak rozwinąć cross border? Dos and dont’s – dyskusja panelowa

  • jakie problemy są na rynkach zachodnich, południowych, ościennych – jak sobie z tym radzimy? 
  • produkt, cena, polityka i przepisy UE 

Czy platformy socialowe i marketplace’y odbiorą e-commerce klientów? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA



Piotr Pawlak, eCommerce Manager Poland & Eastern Europe, NIVEA POLSKA



Malwina Wołoszyn, Kierownik ds. e-commerce, GRUPA PSB HANDEL

Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?

Paneliści:

Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON

Jak nie konkurować ceną?

  • zapewnij unikatowe produkty
  • wprowadź dodatkowe usługi (gwarancja, wymiana, wniesienie gratis)
  • dbaj o dobre opinie
  • pokaż społeczną odpowiedzialnośc biznesu, brak tanich produktów z Chin
  • dbaj o jakości obsługi & personalizuj
  • buduj lojalności klientów

Paneliści:

Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA



Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA




Stanislaw Michalik, Regional E-Commerce Director Poland, Czechia & Slovakia, 
TCHIBO



Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA


Klient omnichannelowy: koszyk, częstotliwość zakupów, migracje między kanałami – jak planować jego customer journey i nawigować jego ścieżkę?

Co sprawia, że klient czuje się wyjątkowy?

  • możliwość uzyskania szybkiej pomocy (human touch)
  • jasny i zaprojektowany z myślą o wygodzie użytkownika proces (UX) całej ścieżki sprzedaży
  • przyjazna ikonografia

Aplikacja jako element lojalizacji klienta także w online (w omnichannel)


Bartłomiej Stachewicz, Web&App Department Manager, X-KOM

Digitalizacja doświadczeń, czyli jaki przenieść „digital do offline” 

  • rozszerzanie asortymentu
  • możliwość przymierzania produktów za pomocą AI
  • personalizacja doświadczeń

Jak będzie się rozwijać personalizacja e-commerce?

    • jak kreować u klienta poczucie lepszej ceny i oferty?
    • doradztwo i wyróżnienie klienta 

Jak dziś pracujemy nad rentownością? Co jest kluczowe przy ustalaniu rentowności w e-commErce?


Artur Andriskowski, Customer Acquisition Manager, RESERVED

Optymalizacja cenowa – czy podnieść ceny i stracić kilku klientów, czy ciąć bieżące koszty?


Marcin Mielniczuk, e-Commerce Director, EZEBRA

Jak utrzymać i poprawiać rentowność przy spadającym rynku – dyskusja panelowa

  • automatyzacja
  • optymalizacja (marży, działań logistycznych)
  • utrzymywanie relacji z najcenniejszymi klientami
  • wdrażanie nowych kanałów: aplikacja mobilna

Paneliści:

Dorota Borecka, E-Commerce Director, PANDORA EE



Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT


Karol Tokarski, E-commerce Director, KOMPUTRONIK

Perspektywy rozwoju szybkiej dostawy: czy quick commerce zmierza w stronę marketplace? – dyskusja panelowa

  • czy i jak quick commerce kreuje u klientów potrzebę szybkiego otrzymania towaru?

Paneliści:

Agata Polityło, General Manager Poland, WOLT


Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA

Czy czeka nas schyłek darmowych zwrotów i wysyłek? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Maciej Stępień, Dyrektor e-commerce, MEDICINE


Wojciech Zięba, Chief Digital Officer Poland and Central & Eastern Europe, DECATHLON

Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store

Paneliści:

Dawid Szrek, E-commerce & IT Project Manager, OCHNIK

  • udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych

Jaka powinna być stRategia rozwoju aplikacji mobilnych?

  • jakie są mocne i słabe strony apki?

Od rekrutacji klienta na stronie www do jego lojalizacji w aplikacji – jak zaplanować proces?

Migracje platform – kiedy powinniśmy zmienić platformę? – dyskusja panelowa

  • kiedy nasza platforma już nie wystarcza
  • jak wybrać platformę i czym się kierować?
  • własna v. do kupienia
  • jak połączyć zespół developmentu z seo, żeby po migracji e-commerce rósł

Paneliści:

Sławomir Sitarski, Director of business development e- commerce, 
KOMPUTRONIK



Marcin Opaliński, Head of e-commerce marketing, OBI GROUP

Trzy kroki do doskonałości operacyjnej: optymalizacja kosztów, integracja systemów, przyspieszenie

Jak zmieniają się struktury organizacji i samego e-commerce?

  • gdzie lokujemy e-commerce? osobno, marketing, operacje?
  • plusy i minusy: osobny dział v. struktura rozproszona

Skuteczne działania marek na retail media

  • jak planować kampanie – okiem retailera
  • punkty bólu, czyli co nie działa – okiem marki

Jak budować penetrację rynku e-commerce i podnosić częstotliwość zakupów? Okiem producenta – FIRESIDE CHAT


Łukasz Kuczkowski, Head of Digital Commerce Strategy PC Europe & ANZ,  UNILEVER

Jak zmieniają się koszty pozyskania ruchu względem etapów lejka sprzedażowego w dobie kampanii Performance Max


Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA