Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
IV e-commerce challenge
THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!
26-27 marca 2025 r. | Warszawa
PROPOZYCJE PROGRAMOWE:
Jak nowa generacja kupujących zmienia e-handel oraz jak Europa konkuruje z Chinami i gdzie czyhają zagrożenia? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce, TATUUM
- jak różne generacje „kupują” na TEMU i SHEIN?
- jak sobie poradzić z oczekiwaniami polskiego społeczeństwa, bardzo wrażliwego cenowo?
Chiński Tygrys w e-Commerce: jak odpowiedzieć na globalną ekspansję azjatyckich Gigantów? – FIRESIDE CHAT
Gość:
Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE
10 największych trendów ecommerce, które wpłyną na twoje wyniki
Magda Nowacka, Dyrektor ds. marketingu i e-commerce, BOLF
- chatboty i sztuczna inteligencja: automatyzacja obsługi klienta poprzez chatboty
- omnichannel: integracja różnych kanałów sprzedaży i komunikacji
- wykorzystanie recenzji w czasie rzeczywistym
- augmented Reality (AR) i Virtual Reality (VR)
Jak dobierać narzędzia AI żeby rozwijać zespół i usprawniać procesy – dyskusja panelowa
Jak użyć AI, żeby naprawdę poprawić doświadczenie użytkownika i zoptymalizować koszty
- jak zautomatyzować najczęstsze odpowiedzi do konsumentów
Jak rozwinąć cross border? Dos and dont’s – dyskusja panelowa
- jakie problemy są na rynkach zachodnich, południowych, ościennych – jak sobie z tym radzimy?
- produkt, cena, polityka i przepisy UE
Czy platformy socialowe i marketplace’y odbiorą e-commerce klientów? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA
Piotr Pawlak, eCommerce Manager Poland & Eastern Europe, NIVEA POLSKA
Malwina Wołoszyn, Kierownik ds. e-commerce, GRUPA PSB HANDEL
Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?
Paneliści:
Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON
Jak nie konkurować ceną?
- zapewnij unikatowe produkty
- wprowadź dodatkowe usługi (gwarancja, wymiana, wniesienie gratis)
- dbaj o dobre opinie
- pokaż społeczną odpowiedzialnośc biznesu, brak tanich produktów z Chin
- dbaj o jakości obsługi & personalizuj
- buduj lojalności klientów
Paneliści:
Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA
Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA
Stanislaw Michalik, Regional E-Commerce Director Poland, Czechia & Slovakia,
TCHIBO
Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA
Klient omnichannelowy: koszyk, częstotliwość zakupów, migracje między kanałami – jak planować jego customer journey i nawigować jego ścieżkę?
Co sprawia, że klient czuje się wyjątkowy?
- możliwość uzyskania szybkiej pomocy (human touch)
- jasny i zaprojektowany z myślą o wygodzie użytkownika proces (UX) całej ścieżki sprzedaży
- przyjazna ikonografia
Aplikacja jako element lojalizacji klienta także w online (w omnichannel)
Bartłomiej Stachewicz, Web&App Department Manager, X-KOM
Digitalizacja doświadczeń, czyli jaki przenieść „digital do offline”
- rozszerzanie asortymentu
- możliwość przymierzania produktów za pomocą AI
- personalizacja doświadczeń
Jak będzie się rozwijać personalizacja e-commerce?
- jak kreować u klienta poczucie lepszej ceny i oferty?
- doradztwo i wyróżnienie klienta
Jak dziś pracujemy nad rentownością? Co jest kluczowe przy ustalaniu rentowności w e-commErce?
Artur Andriskowski, Customer Acquisition Manager, RESERVED
Optymalizacja cenowa – czy podnieść ceny i stracić kilku klientów, czy ciąć bieżące koszty?
Marcin Mielniczuk, e-Commerce Director, EZEBRA
Jak utrzymać i poprawiać rentowność przy spadającym rynku – dyskusja panelowa
- automatyzacja
- optymalizacja (marży, działań logistycznych)
- utrzymywanie relacji z najcenniejszymi klientami
- wdrażanie nowych kanałów: aplikacja mobilna
Paneliści:
Dorota Borecka, E-Commerce Director, PANDORA EE
Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT
Karol Tokarski, E-commerce Director, KOMPUTRONIK
Perspektywy rozwoju szybkiej dostawy: czy quick commerce zmierza w stronę marketplace? – dyskusja panelowa
- czy i jak quick commerce kreuje u klientów potrzebę szybkiego otrzymania towaru?
Paneliści:
Agata Polityło, General Manager Poland, WOLT
Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA
Czy czeka nas schyłek darmowych zwrotów i wysyłek? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Maciej Stępień, Dyrektor e-commerce, MEDICINE
Wojciech Zięba, Chief Digital Officer Poland and Central & Eastern Europe, DECATHLON
Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store
Paneliści:
Dawid Szrek, E-commerce & IT Project Manager, OCHNIK
- udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
Jaka powinna być stRategia rozwoju aplikacji mobilnych?
- jakie są mocne i słabe strony apki?
Od rekrutacji klienta na stronie www do jego lojalizacji w aplikacji – jak zaplanować proces?
Migracje platform – kiedy powinniśmy zmienić platformę? – dyskusja panelowa
- kiedy nasza platforma już nie wystarcza
- jak wybrać platformę i czym się kierować?
- własna v. do kupienia
- jak połączyć zespół developmentu z seo, żeby po migracji e-commerce rósł
Paneliści:
Sławomir Sitarski, Director of business development e- commerce,
KOMPUTRONIK
Marcin Opaliński, Head of e-commerce marketing, OBI GROUP
Trzy kroki do doskonałości operacyjnej: optymalizacja kosztów, integracja systemów, przyspieszenie
Jak zmieniają się struktury organizacji i samego e-commerce?
- gdzie lokujemy e-commerce? osobno, marketing, operacje?
- plusy i minusy: osobny dział v. struktura rozproszona
Skuteczne działania marek na retail media
- jak planować kampanie – okiem retailera
- punkty bólu, czyli co nie działa – okiem marki
Jak budować penetrację rynku e-commerce i podnosić częstotliwość zakupów? Okiem producenta – FIRESIDE CHAT
Łukasz Kuczkowski, Head of Digital Commerce Strategy PC Europe & ANZ, UNILEVER
Jak zmieniają się koszty pozyskania ruchu względem etapów lejka sprzedażowego w dobie kampanii Performance Max
Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA