E-Commerce Challenge 20222

RELACJA 2022

I edycja forum E-Commerce Challenge odbyła się 9-10 czerwca 2022 r. w Warszawie, w Hotelu Courtyard by Marriott. Mieliśmy przyjemność gościć najważniejszych graczy kanału e-commerce reprezentujących sektory retail oraz FCMG i dóbr trwałych.

Wysoka frekwencja oraz ocena spotkania pokazały, że forum spełniło swoją rolę: pozwoliło na zweryfikowanie własnych działań, podzielenie się doświadczeniami – szczególnie okresu pandemii – wspólną interpretację trendów i oczywiście zapewniło przestrzeń na wieczorny networking, tak bardzo wyczekiwany przez dwa lata konferencji tylko w trybie online.

Spotkanie miało 2 sesje plenarne, oraz 4 sesje równoległe każdego dnia:

• TRENDY W E-COMMERCE  •  MARKETPLACE

• EKO & QUICK DELIVERY  •  UX EXCELLENCE

• LIDERSHIP I ZARZĄDZANIE TALENTAMI  •  SOCIAL SELLING

• CUSTOMER EXPERIENCE  •  TECHNOLOGIE W SŁUŻBIE E-COMMERCE

które odzwierciedlały najważniejsze dla e-commerce tematy; nie zabrakło także zagadnienia meta świata i przyszłości dla marek w świecie wirtualnym, potencjału live commerce w Polsce i na świecie, sposobów ochrony marki na marketplace, rozwoju sprzedaży D2C czy budowania kompetencji cyfrowych liderów.

3 najwyżej ocenione prelekcje:

Jak zabiegać o klienta, który już „nie musi” kupować tylko online?

Paula Flis, Starszy Kierownik Działu
E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

Dane w e-commerce – fundament i przyszłość biznesu

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • dostępne źródła informacji
  • widok klienta 360°
  • zaawansowana analityka
  • systemy rekomendacyjne

JAK NAUCZYĆ SPRZEDAWCÓW UŻYWAĆ EKOLOGICZNEGO I ROZSĄDNEGO OPAKOWANIA

Daria Rudzka, COO, Head of E-commerce, MAX&MRAU

Najwyżej oceniony panel i problem solving zone (warsztaty):

Ostatnia mila: jakie mamy alternatywy na rynku? (nowe typy dostawy, kurier, AUTOMATY PACZKOWE)
– dyskusja panelowa

Moderator:

Maciej Bazyl, Dyrektor, STRATEGY& (part of PWC NETWORK)

Paneliści:

Rafał Agnieszczak, CEO, FURGONETKA

Paula Flis, Starszy Kierownik Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW

Michał Krowiński, Współzałożyciel,  LISEK.APP

Skuteczne planowanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce – czyli jak zwiększyć sprzedaż o 230%?

Paweł Pałka, Head of Digital Strategy, ADCOOKIE

Alina Lyschykina, Performance Marketing Manager, ADCOOKIE

Praktyczny warsztat, na którym każdy uczestnik wyznaczy właściwie i konkretne cele biznesowe dla swojego e-commerce:
Kilkukrotne zwiększenie sprzedaży? Up-selling, zwiększenie rentowności, a może wzrost wartości marki i podniesienie cen produktów?
Poznasz jak zaplanować i realizować cele w swoim e-commerce.
Każdy z uczestników wyjdzie z konkretną matrycą i praktyczną dawką wiedzy!

Gratulujemy! Dziękujemy, że wybrali Państwo forum e-commerce challenge – aby znaleźć rozwiązania swoich wyzwań i zainspirować się doświadczeniami naszych prelegentów. Partnerom dziękujemy za zaufanie i wybór naszego Forum do prezentacji swoich usług i rozwiązań.

Do zobaczenia za rok!

Anna Banaś

Anna Banaś

Managing Director
tel. +48 787 092 566

anna.banas@braveconferences.pl

Katarzyna Klimkiewicz

Katarzyna Klimkiewicz

Managing Director
tel. +48 787 097 492

katarzyna.klimkiewicz@braveconferences.pl

oraz cały zespół

Zapraszamy do obejrzenia video i fotorelacji:

Forum rekomendują:

„eCommerce Challange to nie tylko bardzo bogate portfolio merytorycznych spotkań, sesji panelowych i dogłębnych dyskusji na tematy eCommerce. To również fantastyczna atmosfera, mądre i inspirujące rozmowy w kuluarach, ciekawe nowe kontakty i możliwości nawiązania współpracy!”.
Justyna Torres
eCommerce & Customer Excellence Director
CARREFOUR ITALIA

„Myślę, że spotkanie było ciekawe ze względu na dużą różnorodność biznesów, a mimo wszystko bardzo podobne problemy, z którymi spotykamy się w pracy z marketplace’ami. Przedstawiliśmy też różne punkty widzenia w zależności od pozycji danej marki na rynku i w danym segmencie. W mojej opinii słuchacze na tej podstawie mogli poznać szerszą perspektywę i wyciągnąć wnioski, na których można oprzeć się w biznesach, którymi zarządzają”.
Karol Zych
E-commerce Director
CALZEDONIA

„Forum e-commerce challenge to bogaty program, inspirujące rozmowy i miejsce wymiany doświadczeń dla ekspertów, przed którymi stoją duże wyzwania”.
Krzysztof Rogalny
Dyrektor Wydziału Rozwoju i Technologii Wydział Rozwoju i Technologii
TIM

„E-commerce Challenge to świetny format, który mogę z czystym sumieniem polecić zarówno pod kątem przygotowanej wiedzy jak również grupy uczestników. Poznałem wiele nowych osób podczas sesji networkingowych, ale też nawiązałem kilkadziesiąt nowych relacji na Linkedin. Dodatkowo na warsztacie, który miałem okazję prowadzić grupa z bardzo dużym zaangażowaniem i dociekliwością wypełniała zadania. Dziękuję raz jeszcze i do zobaczenia kolejnym razem”.
Paweł Pałka
Head of Client Service
ADCOOKIE

„W dzisiejszych czasach trudno nadążyć nad rozwojem technologicznym oraz wyborem optymalnych działań online. Konferencja E-commerce Challenge zorganizowana przez Brave to doskonała okazja aby posłuchać ekspertów, zapoznać się z ciekawymi case study oraz poznać najważniejsze światowe trendy w obszarze komunikacji i sprzedaży online”.
Maksymilian Litwinow
Dyrektor Zarządzający
REBEL MEDIA

PARTNERZY

 

Główny Partner

sap
adyen

Złoty Partner

tidk
google cloud
PayPo

Srebrny Partner

tealium
stuart
stuart
adCookie
streamsoft

Partner

przelewy24.pl
Accenture Song
BLUE MEDIA
adCookie
PWN