RELACJA 2022
I edycja forum E-Commerce Challenge odbyła się 9-10 czerwca 2022 r. w Warszawie, w Hotelu Courtyard by Marriott. Mieliśmy przyjemność gościć najważniejszych graczy kanału e-commerce reprezentujących sektory retail oraz FCMG i dóbr trwałych.
Wysoka frekwencja oraz ocena spotkania pokazały, że forum spełniło swoją rolę: pozwoliło na zweryfikowanie własnych działań, podzielenie się doświadczeniami – szczególnie okresu pandemii – wspólną interpretację trendów i oczywiście zapewniło przestrzeń na wieczorny networking, tak bardzo wyczekiwany przez dwa lata konferencji tylko w trybie online.
Spotkanie miało 2 sesje plenarne, oraz 4 sesje równoległe każdego dnia:
• TRENDY W E-COMMERCE • MARKETPLACE
• EKO & QUICK DELIVERY • UX EXCELLENCE
• LIDERSHIP I ZARZĄDZANIE TALENTAMI • SOCIAL SELLING
• CUSTOMER EXPERIENCE • TECHNOLOGIE W SŁUŻBIE E-COMMERCE
które odzwierciedlały najważniejsze dla e-commerce tematy; nie zabrakło także zagadnienia meta świata i przyszłości dla marek w świecie wirtualnym, potencjału live commerce w Polsce i na świecie, sposobów ochrony marki na marketplace, rozwoju sprzedaży D2C czy budowania kompetencji cyfrowych liderów.
3 najwyżej ocenione prelekcje:
Jak zabiegać o klienta, który już „nie musi” kupować tylko online?
Paula Flis, Starszy Kierownik Działu
E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
Dane w e-commerce – fundament i przyszłość biznesu
Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
- dostępne źródła informacji
- widok klienta 360°
- zaawansowana analityka
- systemy rekomendacyjne
JAK NAUCZYĆ SPRZEDAWCÓW UŻYWAĆ EKOLOGICZNEGO I ROZSĄDNEGO OPAKOWANIA
Daria Rudzka, COO, Head of E-commerce, MAX&MRAU
Najwyżej oceniony panel i problem solving zone (warsztaty):
Ostatnia mila: jakie mamy alternatywy na rynku? (nowe typy dostawy, kurier, AUTOMATY PACZKOWE)
– dyskusja panelowa
Moderator:
Maciej Bazyl, Dyrektor, STRATEGY& (part of PWC NETWORK)
Paneliści:
Rafał Agnieszczak, CEO, FURGONETKA
Paula Flis, Starszy Kierownik Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW
Michał Krowiński, Współzałożyciel, LISEK.APP
Skuteczne planowanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce – czyli jak zwiększyć sprzedaż o 230%?
Paweł Pałka, Head of Digital Strategy, ADCOOKIE
Alina Lyschykina, Performance Marketing Manager, ADCOOKIE
Praktyczny warsztat, na którym każdy uczestnik wyznaczy właściwie i konkretne cele biznesowe dla swojego e-commerce:
Kilkukrotne zwiększenie sprzedaży? Up-selling, zwiększenie rentowności, a może wzrost wartości marki i podniesienie cen produktów?
Poznasz jak zaplanować i realizować cele w swoim e-commerce.
Każdy z uczestników wyjdzie z konkretną matrycą i praktyczną dawką wiedzy!
Gratulujemy! Dziękujemy, że wybrali Państwo forum e-commerce challenge – aby znaleźć rozwiązania swoich wyzwań i zainspirować się doświadczeniami naszych prelegentów. Partnerom dziękujemy za zaufanie i wybór naszego Forum do prezentacji swoich usług i rozwiązań.
Do zobaczenia za rok!
Katarzyna Klimkiewicz
Managing Director
tel. +48 787 097 492
oraz cały zespół