Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
IV e-commerce challenge
THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!
26-27 marca 2025 r. | Warszawa
RELACJA 2025
W dniach 26-27 marca 2025 r. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyła się IV edycja Forum e-commerce challenge, na którą przybyło ponad 280 gości . To spotkanie już od lat gromadzi graczy rynku retail: zarówno działających w modelu omnichannel, jak i pure players.
W ciągu 2 intensywnych dni, odbyło się aż 5 sesji tematycznych:
- RENTOWNOŚĆ & KOSZTY & OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
- ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER – DOS AND DON’TS
- KLIENT OMNICHANNELOWY
- ROZWÓJ SPRZEDAŻY: MARKETPLACE
- KLIENT OBSŁUGA & LOJALIZACJA
Spotkanie rozpoczęliśmy sesją plenarną skupioną na temacie „walki” z tańszą konkurencją,. Dyskutowaliśmy o nowej generacji kupujących, która zmienia e-handel oraz o tym czego się możemy nauczyć od tanich platform z Chin i gdzie możemy spodziewać się zagrożeń. Drugim wątkiem wspólnej sesji był temat marketplace’u – jako naturalnej drogi rozwoju dla marek oraz danych, pozwalających budować trwałe relacje z klientami.
Po lunchu uczestnicy mieli do wyboru 3 sesje Problem Solving Zone – gdzie w mniejszych grupach mogli analizować dany problem. Najwyżej ocenionymi warsztatami było spotkanie prowadzone przez Mike’a Korbę: JAK DOPASOWAĆ AUTOMATYZACJĘ DO POZIOMU PERSONALIZACJI W TWOJEJ FIRMIE? – gratulujemy!
Wieczorem, tuż po zakończeniu sesji równoległych zaprosiliśmy uczestników na networking (z wyśmienitą włoską kuchnią i kolorowymi drinkiami), zostało z nami ponad 150 osób!
Sesję plenarną II dnia rozpoczęliśmy – nowym elementem Forum – stolikami śniadaniowymi. Uczestnicy bardzo chętnie, w swobodnej atmosferze dyskutowali na tematy:
- MARKETPLACE – DOS AND DON’TS
- E-COMMERCE W ORGANIZACJI – CO SIĘ ZMIENIŁO NA PRZESTRZENI 2 LAT?
- STRATEGIA POZYSKANIA KLIENTA I JEGO RETENCJI
- GENERACJA Z – ZACHOWANIA ZAKUPOWE
- JAKIE JEST REALNE ZAGROŻENIE ZE STRONY CHIŃSKICH PLATFORM? JAK KONKUROWAĆ?
Następnie odbyła się kluczowa dla Forum dyskusja o rentowności w e-commerce oraz fireside chat na temat perspektyw rozwoju q-commerce w Polsce. Sesję plenarną zamknęła dyskusja na temat migracji platform IT.
Trzy najwyżej ocenione wystąpienia IV edycji Forum e-commerce challenge, to:
JAK DZIŚ POSZERZAĆ ASORTYMENT DZIĘKI PLATFORMOM MARKETPLACE?
Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON
APLIKACJA JAKO ELEMENT LOJALIZACJI KLIENTA TAKŻE W ONLINE (W OMNICHANNEL)
Bartłomiej Stachewicz, Web&App Department Manager, X-KOM
MARKA NA MARKETPLACE CZY WARTO? CASE STUDY PHILIPS
Marta Lis, E-commerce Manager Subscriptions & Marketplaces, PHILIPS
Najwyżej ocenione warsztaty Problem Solving Zone:
JAK DOPASOWAĆ AUTOMATYZACJĘ DO POZIOMU PERSONALIZACJI W TWOJEJ FIRMIE?
Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM
Najwyżej oceniona dyskusja to:
JAK NIE KONKUROWAĆ CENĄ?
Paneliści:
Magdalena Szuszkiewicz, CEO, FRISCO
Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA
Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA
Stanislaw Michalik, Growth & E-Commerce Director, MOOD SCENT BAR
Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA
Bartłomiej Podolecki, Head of Sales, MESSAGEFLOW
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
Serdecznie gratulujemy!
Szczególne podziękowania należą się moderatorom sesji i paneli dyskusyjnych, którzy dbali o komfort uczestników i sprawny przebieg spotkania oraz najwyższy merytoryczny poziom dyskusji:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member. GS1 POLSKA. CDMO, POLMED
Dorota Bachman, Marketing & Promotion Director, PRZELEWY24, Współzałożycielka FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY
Marek Kich, Host, Sztuka E-Commerce
Małgorzata Olszewska, Head of Customer Experience, BENEFIT SYSTEMS ODDZIAŁ FITNESS
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
Tomasz Gutkowski, Head of Business Development, UNIVIO
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
dr Maciej Kalkowski, CEO, CENTURIA
Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM
Anna Heimberger, CEO, BATEAU POLSKA, Prezes FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
Do zobaczenia w marcu 2026 roku!
Katarzyna Klimkiewicz
Managing Director
tel. +48 787 097 492
oraz cały zespół