Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

III e-commerce challenge

Lojalny e-klient
w dobie AI

22-23 maja 2024 r.

Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

III e-commerce challenge

Lojalny e-klient
w dobie AI

22-23 maja 2024 r.

INFORMACJE DLA PRELEGENTÓW

Prezentacja

Termin nadsyłania:

Prezentacja powinna być przesłana na adres mailowy koordynatora: agata.witkowska@braveconferences.pl
w terminie do 6 maja 2024 r.

Parametry dot. prezentacji:

  • plik: powerpoint
  • format: 16:9
  • filmy – najlepiej jeśli będą zaszyte w prezentacji – dodatkowo prosimy o przesłanie samymch filmów. Informacja o filmie towarzyszącym prezentacji powinna być podana osobno w wiadomości mailowej do koordynatora
  • czytelność prezentacji: duża czcionka, aby slajdy były widoczne z końca Sali (minimum 20)
  • unikamy zbyt wielu treści na slajdzie
  • ilość slajdów: 15-20
  • czas na wystąpienie: ok. 25 minut – prosimy o przestrzeganie czasu, aby nie zabrakło go innym prelegentom. Przedłużenie wystąpienia może skutkować wypadnięciem innego tematu z agendy

Jeśli prezentacja zawiera filmy i animacje, zalecamy przesłanie przez weetransfer.

Parametry dot. filmów
w prezentacji:

  • Format plików:
    – mp4 (ok 15-20 mbps)
– mov (kodek HAP, Photojpeg)

  • Rozdzielczość – najlepiej 1920×1080, 1280×720
  • Audio: mp3 lub .wav
  • Grafiki: jpeg, eps
Jeżeli chcą Państwo puszczać prezentację z własnego urządzenia, prosimy poinformować o tym wcześniej koordynatora (marka laptopa, rodzaj wejścia a także czy jest w prezentacji dźwięk, film). W takiej sytuacji konieczne jest odbycie próby z koordynatorem eventu w wyznaczonym przez niego terminie
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wyświetlanie prezentacji, jeżeli nie została ona przesłana wcześniej i przygotowana według poniższych wytycznych

Wytyczne merytoryczne
dot. prezentacji:

Do najlepiej ocenianych wystąpień należą te oparte o studium konkretnego przypadku, wychodzące od analizy sytuacji początkowej, pokazujące wyzwania a następnie zaaplikowane rozwiązania i zawierające analizę podsumowującą, najlepiej wyrażoną w liczbach. Warto też pokazywać w prezentacji porażki, po to, by pokazać całe spectrum doświadczeń. Uczestnicy cenią otwartość, szczerość, zawarte konkrety, innowacyjność i możliwość inspiracji. Nasza sugestia to umieszczenie na końcu prezentacji slajdu z podsumowaniem/wnioskami/imperatywem do działania
Prezentacje są także udostępniane przed Forum Moderatorom w celu przygotowania się do prowadzenia spotkania

Udział prelegenta
w forum:

Każdy prelegent/panelista z racji swojej obecności w programie jest zaproszony do bezpłatnego udziału w obydwa dni forum. Jest to wejściówka imienna i nie ma możliwości przekazywania jej innej osobie

Udział w forum innych pracowników z firmy prelegenta:

Dla uczestników z firmy prelegenta przygotowaliśmy korzystne oferty cenowe
– w przypadku zainteresowania udziałem prosimy o kontakt pod adresem: anna.banas@braveconferences.pl