Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

II E-COMMERCE
CHALLENGE

#rentowność w dobie kryzysu

23-24 maja 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

RELACJA 2023

23-24 maja 2023, w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyła się II edycja Forum e-commerce challenge. 

Podczas dwóch intensywnych dni forum, które po sesjach plenarnych dzieliło się na 4 sesje równoległe pierwszego i 3 sesje równoległe drugiego dnia, udało nam się omówić bardzo wiele wyzwań, m.in.:

  • rentowność w e-commerce
  • optymalizację działań operacyjnych
  • zarządzanie kosztami
  • czynniki wpływające dziś na konwersję
  • rosnącą rolę marketplace w Polsce
  • trend eko w kontekście dostawy
  • rozwój i doskonalenie UX
  • pozyskanie klienta i cross border commerce

Na wyróżnienie w tym roku zasłużyły tematy i ich autorzy:

Kategoria prelekcja:
OD SPRZEDAŻY Z BAGAŻNIKA DO JEDNEGO Z NAJWIĘKSZYCH INTERNETOWYCH SKLEPÓW PIŁKARSKICH W EUROPIE
Wojciech Radziwon, Marketing & e-Commerce Director, R-GOL

Kategoria dyskusja:
CO DANE MÓWIĄ O ZMIENIAJĄCYCH SIĘ ZACHOWANIACH KLIENTÓW (OD COVIDU DO INFLACJI)
Paneliści:
Mateusz Wróbel, E-commerce Director, DR.MAX
Andrzej Szałowski, Marketing and e-commerce Director eurocash.pl, GRUPA EUROCASH
Tomasz Pluta, Principal Analytical Consultant, GOOGLE
Moderatorka: Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

Kategoria problem solving zone:
KLIENTA KOŃCOWEGO OGARNIE DZIŚ NAWET AI I CHATGPT – ALE DUŻY DEAL B2C/B2B NADAL BUDUJĄ RELACJE!
10 skutecznych technik budowania relacji od zaraz – od NY, przez Hongkong, Wiedeń, Rzym i Sydney
Marek Skała, Właściciel, INSTYTUT SZKOLEŃ MEGALIT

W Forum udział wzięło ponad 200 uczestników, reprezentujących sieci handlowe, usługi, sektor FMCG i dobra trwałe. Dziękujemy, że wybrali Państwo
e-commerce challenge – aby znaleźć rozwiązania swoich wyzwań i zainspirować się doświadczeniami naszych prelegentów. Partnerom dziękujemy za zaufanie i wybór naszego Forum do prezentacji swoich usług i rozwiązań.

O najwyższą jakość przebiegu wydarzenia dbało znakomite grono moderatorów sesji i dyskusji:
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU Linkedin
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND Linkedin
Radosław Kropielnicki, Niezależny ekspert Linkedin
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP Linkedin
Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA Linkedin
Tomasz Gutkowski, Head of Business Development, Commerce Platforms, UNITY GROUP Linkedin
Jakub Gierszyński, Członek Zarządu ZDROWIT, CEO, APTEKA MELISSA Linkedin
Dawid Papież, Industry Leader, Export Sector, GOOGLE Linkedin
Łukasz Woźnica, Head of Business Development, STRIX Linkedin
Anna Heimberger, Dyrektor marketingu, INPOST POLSKA Linkedin
Krzysztof Piątek, Head of Marketplace New Business Development, EMPIK GROUP Linkedin

Do zobaczenia za rok!

Anna Banaś

Anna Banaś

Managing Director
tel. +48 787 092 566

anna.banas@braveconferences.pl

Katarzyna Klimkiewicz

Katarzyna Klimkiewicz

Managing Director
tel. +48 787 097 492

katarzyna.klimkiewicz@braveconferences.pl

oraz cały zespół

Zapraszamy do obejrzenia video i fotorelacji:

Jakie są 3 najważniejsze zmiany, które czekają e-commerce w najbliższym czasie? Zobacz odpowiedzi naszych ekspertów!

Rozmowa z Konradem Jezierskim
Rozmowa z Łukaszem Gralą
Rozmowa z Tomaszem Ciąpałą
Rozmowa z Borysem Skrabą

Forum rekomendują:

To moja pierwsza wizyta na E-commerce Challenge Forum więc nie wiedziałem czego się spodziewać. Bardzo zaskoczyło mnie to jak wiele wspólnych wyzwań mają biznesy z pozoru niepodobne do siebie, które łączy tylko e-commerce. Dla mnie najciekawsze było to, że mogłem zainspirować się rozwiązaniami z innych branż do rozwinięcia swojego biznesu. Polecam Prezesom, Dyrektorom, Managerom i Specjalistom.
. Michał Laskowski Dyrektor e-commerce marki Sinsay LPP
II forum e-commerce challenge to wspaniała okazja, aby poznać osoby z branży. Nie tylko na scenie, gdy prezentują swoje osiągnięcia, ale również podczas networkingu. Nieczęsto się zdarza, aby w jednym miejscu zbierało się tylu znamienitych gości ze znanych polskich i zagranicznych marek. Bardzo polecam to wydarzenie. Tomasz Szagdaj Dyrektor e-Commerce ITAKA
Na bogatym rynku eventów branżowych Ecommerce Challenge zdecydowanie wyróżnia się poziomem merytorycznym i dzięki temu ściąga najlepszych praktyków z branży. Atmosfera serdeczności i otwartości sprzyjała wymianie doświadczeń. Mam więc poczucie dobrze zainwestowanego czasu.  Łukasz Grajewski Dyrektor e-commerce SZOPEX DUTKIEWICZ
Moim najważniejszym celem na spotkaniu było usłyszeć wiele cennych doświadczeń od praktyków e-commercu. Robert Balkowski Kierownik ds. Sprzedaży E-commerce KROSS
Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie na konferencję 🙂 To było bardzo ciekawe doświadczenie – poznałam wiele fajnych osób. Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak Head of E-Commerce & Digital Marketing ANIA KRUK
Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie i wspaniały, wysoki merytorycznie event! Justyna Torres eCommerce & IT eCommerce Director CARREFOUR ITALIA
Jeszcze raz dziękuję Cudownym Organizatorkom za zaufanie i otwartość w podejmowaniu nowych tematów? Dorota Bachman Współzałożycielka FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
II edycja E-commerce Challenge była eventem, który dostarczył dużo merytorycznej wartości uczestnikom oraz stworzył możliwość do efektywnego networkingu w branży handlu internetowego. 
Organizacja jak i same panele i prelekcje stały na bardzo wysokim poziomie. Piotr Szałaśny Kierownik e-commerce MARTES SPORT
E-commerce Challenge po raz kolejny udowodniło, że jest wydarzeniem wyjątkowym, będącym platformą wymiany eksperckiej wiedzy i spotkań w gronie nietuzinkowych gości. Marcin Mielniczuk Dyrektor e-Commerce EZEBRA
E-commerce Challenge to świetnie zorganizowane dwudniowe wydarzenie, podczas którego miałem okazję zdobyć dużą dawkę praktycznej wiedzy oraz spędzić wiele czasu na bardzo wartościowym networkingu. Wojciech Radziwon Marketing & e-Commerce Director R-GOL
W mojej ocenie, II forum e-commerce challenge, to pierwszy od lat tak dobrze merytorycznie i organizacyjnie przygotowany branżowy event. Bardzo dobra agenda za którą stali świetnie dobrani prelegenci oraz wybitni moderatorzy, którzy pilnowali wysokiego poziomu dyskusji i dbali o to, by słuchacze wyciągnęli jak najwięcej konkretów. Cieszę się, że miałem możliwość wzięcia udziału w dyskusji na temat konwersji oraz za genialny networking z najlepszymi branżowymi ekspertami. Świetnie się bawiłem przez te dwa dni i już teraz nie mogę się doczekać kolejnej edycji! Łukasz Piech Dyrektor E-commerce LANTRE
E-commerce Challenge wyrosło w ciągu roku na konferencję nr 1 dla sektora handlu online. Już pierwsza edycja była bardzo obiecująca i dobrze zorganizowana. Natomiast druga weszła na jeszcze wyższy poziom. Doceniam pracę całego zespołu nad połączeniem jakościowej merytoryki i ułożenia agendy, z doborem ekspertów w swoich dziedzinach jako prelegentów, a także z dopracowaną komunikacją oraz logistyką przedsięwzięcia. Jako uczestniczka debaty czułam się bardzo komfortowo i miałam na czas komplet informacji. Trzymam kciuki za brave. Oby tak dalej! Anna Schabikowska DDyrektor Marketingu i Doradca Zarządu EXORIGO-UPOS