Solidarni z Ukrainą!

Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

E-COMMERCE CHALLENGE

#new channels #quick delivery #smooth processes

9-10 czerwca 2022 r.,

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Solidarni z Ukrainą!

Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

E-COMMERCE CHALLENGE

#new channels #quick delivery #smooth processes

9-10 czerwca 2022 r.,

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM

Dzień 2, 10 czerwca 2022 r.

}

8:00

Rejestracja i poranna kawa

}

8:45

Otwarcie Forum i sesja networkingowa

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Sesja plenarna

STRATEGIE I ROZWÓJ E-COMMERCE

Moderator:

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP

}

9:00

flaga

Q-commerce – delivery in 30 minutes – is this a new standard on the e-grocery market?
– fireside chat


Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Gość:
Carlos Silván Boixadera, General Manager Poland, GLOVO

}

9:30

Dane w e-commerce – fundament i przyszłość biznesu

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • dostępne źródła informacji
  • widok klienta 360°
  • zaawansowana analityka
  • systemy rekomendacyjne
}

9:50

sesja q&a

}

9:55

Przyszłość E-commerce w branży Beauty – wyzwania
i możliwości na styku online & offline

Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division, L’OREAL

}

10:20

sesja q&a

}

10:25

PRZERWA NA KAWĘ

}

10:45

Rosnąca rola dark store w rozwoju q-commerce
– fireside chat

Gość:
Michał Krowiński, Współzałożyciel,  LISEK.APP

Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

 

}

11:15

CZY ROZWIĄZANIA Z KANAŁU ONLINE MOGĄ NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ W KANALE OFFLINE??

Adam Bułka, Key Account Manager, PAYPO

}

11:35

sesja q&a

}

11:40

Jak będzie wyglądać e-commerce w przyszłości?
Czy zakupy przeniosą się do meta świata?
–FIRESIDE CHAT

Moderator:

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP

Gość:
Sebastian Szmigielski, Client Partner Central-Eastern Europe, META

}

12:10

LUNCH I PODZIAŁ SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA

TECHNOLOGIE W SŁUŻBIE
E-COMMERCE

Moderatorka:

Justyna Dziegieć, Regional Hub Director,

}

13:10

In-house czy outsourcing – jaki model utrzymania platformy wybrać

Krzysztof Rogalny, Dyrektor Wydziału Rozwoju i Technologii TIM

}

13:35

SESJA Q&A

}

13:40

Śledzenie produktu: skąd wychodzi, jak i o której godzinie?

Patryk Dąbrowski, Menedżer ds. Architektury IT, Digital i DevOps, JERONIMO MARTINS

}

14:05

SESJA Q&A

}

14:10

PRZERWA NA KAWĘ

}

14:20

Jak wykorzystać AI w marketingu predykcyjnym

Łucja Gdala, Ecom Director, DUKA

}

14:45

SESJA Q&A

}

14:50

Jakie funkcjonalności powinna dziś posiadać skuteczna platforma technologiczna?– dyskusja panelowa

Moderatorka:

Justyna Dziegieć, Regional Hub Director,

Paneliści:

Piotr Ziarek,
E-commerce & Digital Manager, CANPOL

Kamil Jodełko,
E- Commerce Project Manager Poland and Czech Republic, SEPHORA

Wojciech Radziwon, Marketing
& e-Commerce Director, R-GOL

Łukasz Olejniczak, Customer Engineer, GOOGLE CLOUD

Marek Nowakowski, Business Development Manager, EXORIGO-UPOS

}

15:30

Zakończenie Forum

SESJA

LEADERSHIP I ZARZĄDZANIE TALENTAMI

Moderatorka:

Magdalena Teterko-Walczak, Biznes Influencerka, Inspirująca Mówczyni, CEO, FREEDOM BOSSES

}

13:10

Jak budować kompetencje digitalowe i kształcić cyfrowych liderów?

Iwona Wojna, eCommerce and Customer Digital Manager, Central Europe and Greater Balkans, PEPSICO

Agata Shen, HR Director Poland, PEPSICO

}

13:35

SESJA Q&A

}

13:40

Transformacja w myśleniu firmowym: czym jest dzisiaj dział e-commerce i jak zmieniła się jego rola?

Jagoda Zabłocka, Talent Acquisition & Employer Branding, EMPIK GROUP

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP

}

14:05

SESJA Q&A

}

14:10

PRZERWA NA KAWĘ

}

14:20

NOWY PRACOWNIK: SZUKAĆ WŚRÓD KONKURENCJI, INWESTOWAĆ W SZKOLENIE SWOJEGO ZESPOŁU CZY ZATRUDNIĆ NOWE OSOBY?
– dyskusja panelowa

Moderatorka:

Magdalena Teterko-Walczak, Biznes Influencerka, Inspirująca Mówczyni, CEO, FREEDOM BOSSES

Paneliści:

Edyta Stocka, Head of People Experience & Development, MERXU

Michał Przybysz, Chief Digital Officer, E-commerce Director, Board Member, SUPER-PHARM

Justyna Torres, eCommerce & Customer Excellence Director, CARREFOUR ITALIA

Monika Duda, Managing Director, DHL SUPPLY CHAIN POLAND

}

15:00

Leader 6.0 – leader naszych czasów

Magdalena Teterko-Walczak, Biznes Influencerka, Inspirująca Mówczyni, CEO, FREEDOM BOSSES

}

15:10

Zakończenie Forum

SESJA

SOCIAL SELLING

Moderator sesji:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

13:10

Co robimy źle w social sellingu?
5 podstawowych błędów, które popełniamy

Joanna Kwiatkowska, Head of E-commerce, CTO & Co-founder, KUBOTA

}

13:35

SESJA Q&A

}

13:40

Social Selling w brażny kosmetycznej – szansa na rozwój, czy chwilowy trend

Hubert Pełka, Dyrektor Marketingu L’OCCITANE

}

14:05

SESJA Q&A

}

14:10

PRZERWA NA KAWĘ

}

14:20

CZY SOCIAL SELLING ZMIERZA DO LIVE COMMERCE? CO JEST PO DRODZE?

Jakub Klimczyk, Head of Client Solution Central Europe, TIK TOK CE

}

14:45

SESJA Q&A

}

14:50

Live commerce futurology – jak wykorzystać nowy trend? Jak się rozwinie?
– dyskusja panelowa

Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Paneliści:

Sebastian Sitkowski-Kłys Sebastian Sitkowski-Kłys, Dyrektor Marketingu, KOMFORT

Sonia Jatczak, Global Head of Social Media, MODIVO

Marcin Szczur, Deputy Head of Sales, BLUE MEDIA

Krzysztof Nowicki, CEO & Founder, LIVE MARKET

}

15:30

LIVE SHOPPING & SOCIAL SELLING – NA RAZIE TO TREND, ALE KIEDY BĘDZIE „PRAWDZIWYM” KANAŁEM SPRZEDAŻY?
– NAGRANIE VIDEO

Wirginia Gruszczyńska, Marketing and E-com Manager Poland, KAPPAHL

• Wyzwanie: jak dobrze dobierać influencera do marki i zaplanować aktywność

}

15:55

Zakończenie Forum

SESJA

CUSTOMER EXPERIENCE

Moderator:

Bartosz Pilch,
E-commerce & Marketing Director, SIG

}

13:10

Jak zabiegać o klienta, który już „nie musi” kupować tylko online?

Paula Flis, Starszy Kierownik Działu
E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

}

13:35

SESJA Q&A

}

13:40

Zanim wydasz 1 mln zł na marketing… użyj narzędzia, które przewidzi wynik sprzedaży

Marcin Kubik, Head of Client Service, AGENCJA WHITES

  • jak mierzyć się z odpowiedzią na pytanie klientów pt. „czy nasz content sprzedaje?” „czy nasz profil w social mediach sprzedaje?”
  • czego potrzeba, aby wdrożyć predykcje marketingowe dotyczące content marketingu i social mediów
  • jak planować content pod estymacje sprzedażowe
  • jak może wyglądać data-driven marketing dla contentu i social mediów
}

14:00

SESJA Q&A

}

14:05

PRZERWA NA KAWĘ

}

14:20

Mapa czynników wpływających dziś na konwersję – co zmieniły ostatnie
2 lata?
– dyskusja panelowa

Moderator:

Bartosz Pilch,
E-commerce & Marketing Director, SIG

Paneliści:

Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA

Karol Tokarski,
E-commerce Director, KOMPUTRONIK

Paweł Pałka,
Head of Digital Strategy, ADCOOKIE

}

15:00

Czy pandemia „popsuła” klienta i przyzwyczaiła go do niskich cen, promocji?
– dyskusja panelowa

Moderator:

Bartosz Pilch,
E-commerce & Marketing Director, SIG

Paneliści:

Marcin Opaliński, Menadżer Online & Commerce Marketing, OBI

Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG

Beata Łubiarz,
E-Commerce Manager, DR IRENA ERIS

Marcin Zielonka,
Head of Customer Experience, SAP

}

15:40

Co zrobić aby content produktowy i doświadczenie z produktem były jak najbardziej zbliżone do doświadczenia w realu?

Piotr Kałwa,
E-commerce Director, PUCCINI

}

16:05

SESJA Q&A

}

16:10

Zakończenie Forum

PARTNERZY

 

Główny Partner

sap
adyen

Złoty Partner

tidk
google cloud
PayPo

Srebrny Partner

tealium
stuart
stuart
adCookie
streamsoft

Partner

przelewy24.pl
Accenture Song
BLUE MEDIA
adCookie
PWN
EXORIGO UPOS

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.