Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
IV e-commerce challenge
THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!
26-27 marca 2025 r. | Warszawa

PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
Schemat forum
1 dzień, 26 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?
Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OMNICHANNELOWY
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
Thrive your e-commerce profitability!
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa:
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA
2 dzień, 27 marca 2025 r.
8:00*
REJESTRACJA
9:00
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA
Thrive your e-commerce profitability!
Moderatorka sesji:
Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY
9:10
ŚNIADANIE NETWORKINGOWE:
Zapraszamy uczestników forum na wspólne śniadanie przy tematycznych stolikach i do skorzystania z okazji do networkingu i dyskusji na aktualne wyzwania
- Marketplace – dos and don’ts
- E-commerce w organizacji – co się zmieniło na przestrzeni 2 lat?
- Strategia pozyskania klienta i jego retencji
- Generacja Z – zachowania zakupowe
- Jakie jest realne zagrożenie ze strony chińskich platform? Jak konkurować?
9:50
Jak utrzymać i poprawiać rentowność przy spadającym rynku – dyskusja panelowa
Paneliści:
Dorota Borecka, E-Commerce Director, PANDORA EE
Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT
Karol Tokarski, E-commerce Director, KOMPUTRONIK
Maksymilian Kobus, E-commerce Director, TRENA.PL
Michał Zimiński, Senior Director, SIMON-KUCHER
Dawid Cichy, Head of Sales, TPAY
Moderatorka:
Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY
- automatyzacja
- optymalizacja (marży, działań logistycznych)
- utrzymywanie relacji z najcenniejszymi klientami
- wdrażanie nowych kanałów: aplikacja mobilna
10:40
W POSZUKIWANIU ZAGINIONEJ MARŻY
Mateusz Kurowski, Manager ds. sprzedaży produktów e-commerce, MBANK
- do każdej złotówki ze sprzedaży online ustawia się kolejka podmiotów, które chcą w niej partycypować. Jest jedna rzecz, którą oferują na pewno – koszty, a każdy wybór ma swoje konsekwencje
11:00
Sesja Q&A
11:05
What are the perspectives of quick commerce in Poland & Europe? – FIRESIDE CHAT
Guest:
João Santos, Director q-commerce, JERONIMO MARTINS
Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
11:30
Przerwa na kawę
11:45
Czy czeka nas schyłek darmowych zwrotów i wysyłek? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Maciej Stępień, Dyrektor e-commerce, MEDICINE
Wojciech Zięba, Chief Digital Officer Poland and Central & Eastern Europe, DECATHLON
Robert Balkowski, Dyrektor E-commerce, KROSS
Mateusz Rębisz, Sales Manager, WYGODNE ZWROTY
Moderatorka:
Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY
12:25
DATA-DRIVEN FULFILLMENT: INTELIGENTNE ZARZĄDZANIE OPERACJAMI W E-COMMERCE
Jadwiga Żurek, Sales Director, ARVATO
Leszek Gawinowski, Ekspert e-commerce, ARVATO
12:45
Sesja Q&A
12:50
Migracje platform – kiedy powinniśmy zmienić platformę? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Sławomir Sitarski, Director of business development e- commerce,
KOMPUTRONIK
Marcin Opaliński, Head of e-commerce marketing, OBI GROUP
Piotr Zieliński, E-commerce Director, AMICA
Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD
Moderator:
Tomasz Gutkowski, Head of Business Development, UNIVIO
- kiedy nasza platforma już nie wystarcza
- jak wybrać platformę i czym się kierować?
- własna vs. do kupienia
- jak połączyć zespół developmentu z seo, żeby po migracji e-commerce rósł
13:30
lunch
14:30
SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
14:30
Jak budować penetrację rynku e-commerce i podnosić częstotliwość zakupów? Okiem producenta – FIRESIDE CHAT
Gość:
Łukasz Kuczkowski, Global Head of Commercial Retail Accounts, AVON
Moderatorka:
Małgorzata Olszewska, Head of Customer Experience, BENEFIT SYSTEMS ODDZIAŁ FITNESS
14:55 | Sesja Q&A
15:00
Jak dziś pracujemy nad rentownością? Co jest kluczowe przy ustalaniu rentowności w e-commErce?
Artur Andriskowski, Customer Acquisition Manager, RESERVED, LPP
15:25 | Sesja Q&A
15:30 | Przerwa na kawę
15:45
Perspektywy rozwoju szybkiej dostawy: czy quick commerce zmierza w stronę marketplace? – dyskusja panelowa
Paneliści:Agata Polityło, General Manager Poland, WOLT
Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA
Beata Morris, Commercial Manager Partners and Brands, GLOVO
Arkadiusz Krupicz, Współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający, PYSZNE.PL
Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer, LITE E-COMMERCE, GRUPA ŻABKA
Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
- czy i jak quick commerce kreuje u klientów potrzebę szybkiego otrzymania towaru?
16:25 | Zakończenie sesji
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: MARKETPLACE
Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED
14:30
Marka na marketplace czy warto? Case study PHILIPS
Marta Lis, E-commerce Manager Subscriptions & Marketplaces, PHILIPS
14:55 | Sesja Q&A
15:00
Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?
Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON
15:25 | Sesja Q&A
15:30 | Przerwa na kawę
15:45
Czy platformy socialowe i marketplace’y odbiorą e-commerce klientów? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA
Malwina Wołoszyn, Marketplace Manager, GRUPA PSB HANDEL
Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Sales Director, Co-founder, KUBOTA
Magdalena Albińska, e-Commerce and Digital Marketing Director, ANSWEAR
Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED
16:25 | Zakończenie sesji
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OBSŁUGA & LOJALIZACJA
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
14:30
10 największych trendów ecommerce, które wpłyną na twoje wyniki
Magda Nowacka, Dyrektor E-commerce, GOLDENMARK
- chatboty i sztuczna inteligencja: automatyzacja obsługi klienta poprzez chatboty
- omnichannel: integracja różnych kanałów sprzedaży i komunikacji
- wykorzystanie recenzji w czasie rzeczywistym
- augmented Reality (AR) i Virtual Reality (VR)
14:55 | Sesja Q&A
15:00
Aplikacja jako element lojalizacji klienta także w online (w omnichannel)
Bartłomiej Stachewicz, Web&App Department Manager, X-KOM
15:25 | Sesja Q&A
15:30 | Przerwa na kawę
15:45
Gdzie leży granica pomiędzy kosztami pozyskania a kosztami retencji klienta
Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA
16:10 | Sesja Q&A
16:15
Jak nie konkurować ceną?
– dyskusja panelowa
Paneliści:Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA
Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA
Stanislaw Michalik, Growth & E-Commerce Director, MOOD SCENT BAR
Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA
Bartłomiej Podolecki, Head of Sales, MESSAGEFLOW
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
- zapewnij unikatowe produkty
- wprowadź dodatkowe usługi (gwarancja, wymiana, wniesienie gratis)
- dbaj o dobre opinie
- pokaż społeczną odpowiedzialność biznesu, brak tanich produktów z Chin
- dbaj o jakość obsługi & personalizuj
- buduj lojalność klientów
16:55 | Zakończenie sesji
16:55
Zakończenie forum
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie