Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

IV e-commerce challenge

THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!

26-27 marca 2025 r. | Warszawa

Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

Schemat forum

1 dzień, 26 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?

Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OMNICHANNELOWY

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

Thrive your e-commerce profitability!

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA

2 dzień, 27 marca 2025 r.

}

8:00

REJESTRACJA

}

8:30

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

}

8:35

ŚNIADANIE NETWORKINGOWE:

Zapraszamy uczestników forum na wspólne śniadanie przy tematycznych stolikach i do skorzystania z okazji do networkingu i dyskusji na aktualne wyzwania  

}

9:10-12:30

SESJA PLENARNA

Thrive your e-commerce profitability!

Jak utrzymać i poprawiać rentowność przy spadającym rynku – dyskusja panelowa

Paneliści:

Dorota Borecka, E-Commerce Director, PANDORA EE



Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT


Karol Tokarski, E-commerce Director, KOMPUTRONIK


Maksymilian Kobus, E-commerce Director, EVELINE COSMETICS

  • automatyzacja
  • optymalizacja (marży, działań logistycznych)
  • utrzymywanie relacji z najcenniejszymi klientami
  • wdrażanie nowych kanałów: aplikacja mobilna

flaga angielska

What are the perspectives of quick commerce in Poland & Europe? – FIRESIDE CHAT

Guest:

João Santos, Director q-commerce, JERONIMO MARTINS

Czy czeka nas schyłek darmowych zwrotów i wysyłek? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Maciej Stępień, Dyrektor e-commerce, MEDICINE


Wojciech Zięba, Chief Digital Officer Poland and Central & Eastern Europe, DECATHLON


Robert Balkowski, Dyrektor E-commerce, KROSS


Krzysztof Kukla, CEO, WYGODNE ZWROTY

Migracje platform – kiedy powinniśmy zmienić platformę? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Sławomir Sitarski, Director of business development e- commerce, 
KOMPUTRONIK



Marcin Opaliński, Head of e-commerce marketing, OBI GROUP


Piotr Zieliński, E-commerce Director, AMICA


Moderator:

Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD

  • kiedy nasza platforma już nie wystarcza
  • jak wybrać platformę i czym się kierować?
  • własna vs. do kupienia
  • jak połączyć zespół developmentu z seo, żeby po migracji e-commerce rósł
}

12:30

lunch

}

13:30-16:00

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

Jak budować penetrację rynku e-commerce i podnosić częstotliwość zakupów? Okiem producenta – FIRESIDE CHAT

Gość:
Łukasz Kuczkowski, Head of Digital Commerce Strategy PC Europe & ANZ, UNILEVER

Jak dziś pracujemy nad rentownością? Co jest kluczowe przy ustalaniu rentowności w e-commErce?

Artur Andriskowski, Customer Acquisition Manager, RESERVED, LPP

Perspektywy rozwoju szybkiej dostawy: czy quick commerce zmierza w stronę marketplace? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Agata Polityło, General Manager Poland, WOLT


Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA


Beata Morris, Commercial Manager Partners and Brands, GLOVO


Robert Jaśkowski, Country Sales Lead, PYSZNE.PL


Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer, LITE E-COMMERCE, GRUPA ŻABKA


  • czy i jak quick commerce kreuje u klientów potrzebę szybkiego otrzymania towaru?

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: MARKETPLACE

Marka na marketplace czy warto? 
Case study PHILIPS PERSONAL HEALTH

Marta Lis, E-commerce Manager Subscriptions & Marketplaces, PHILIPS PERSONAL HEALTH

Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?

Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON

Czy platformy socialowe i marketplace’y odbiorą e-commerce klientów? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA


Piotr Pawlak, eCommerce Manager Poland & Eastern Europe, NIVEA POLSKA


Malwina Wołoszyn, Kierownik ds. e-commerce, GRUPA PSB HANDEL


Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Sales Director, Co-founder, KUBOTA

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OBSŁUGA & LOJALIZACJA

10 największych trendów ecommerce, które wpłyną na twoje wyniki

Magda Nowacka, Dyrektor E-commerce, GOLDENMARK

  • chatboty i sztuczna inteligencja: automatyzacja obsługi klienta poprzez chatboty
  • omnichannel: integracja różnych kanałów sprzedaży i komunikacji
  • wykorzystanie recenzji w czasie rzeczywistym
  • augmented Reality (AR) i Virtual Reality (VR)

Gdzie leży granica pomiędzy kosztami pozyskania a kosztami retencji klienta

Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA

Jak nie konkurować ceną?

Paneliści:
Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA


Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA



Stanislaw Michalik, Regional E-Commerce Director Poland, Czechia & Slovakia, 
TCHIBO


Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA




  • zapewnij unikatowe produkty
  • wprowadź dodatkowe usługi (gwarancja, wymiana, wniesienie gratis)
  • dbaj o dobre opinie
  • pokaż społeczną odpowiedzialność biznesu, brak tanich produktów z Chin
  • dbaj o jakość obsługi & personalizuj
  • buduj lojalność klientów
}

16:00

Zakończenie forum

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie