Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
IV e-commerce challenge
THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!
26-27 marca 2025 r. | Warszawa
PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
Schemat forum
1 dzień, 26 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?
Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OMNICHANNELOWY
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.
SESJA PLENARNA
Thrive your e-commerce profitability!
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Sesja Równoległa:
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA
2 dzień, 27 marca 2025 r.
8:00
REJESTRACJA
8:30
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
8:35
ŚNIADANIE NETWORKINGOWE:
Zapraszamy uczestników forum na wspólne śniadanie przy tematycznych stolikach i do skorzystania z okazji do networkingu i dyskusji na aktualne wyzwania
9:10-12:30
SESJA PLENARNA
Thrive your e-commerce profitability!
Jak utrzymać i poprawiać rentowność przy spadającym rynku – dyskusja panelowa
Paneliści:
Dorota Borecka, E-Commerce Director, PANDORA EE
Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT
Karol Tokarski, E-commerce Director, KOMPUTRONIK
Maksymilian Kobus, E-commerce Director, EVELINE COSMETICS
- automatyzacja
- optymalizacja (marży, działań logistycznych)
- utrzymywanie relacji z najcenniejszymi klientami
- wdrażanie nowych kanałów: aplikacja mobilna
What are the perspectives of quick commerce in Poland & Europe? – FIRESIDE CHAT
Guest:
João Santos, Director q-commerce, JERONIMO MARTINS
Czy czeka nas schyłek darmowych zwrotów i wysyłek? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Maciej Stępień, Dyrektor e-commerce, MEDICINE
Wojciech Zięba, Chief Digital Officer Poland and Central & Eastern Europe, DECATHLON
Robert Balkowski, Dyrektor E-commerce, KROSS
Krzysztof Kukla, CEO, WYGODNE ZWROTY
Migracje platform – kiedy powinniśmy zmienić platformę? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Sławomir Sitarski, Director of business development e- commerce,
KOMPUTRONIK
Marcin Opaliński, Head of e-commerce marketing, OBI GROUP
Piotr Zieliński, E-commerce Director, AMICA
Moderator:
Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD
- kiedy nasza platforma już nie wystarcza
- jak wybrać platformę i czym się kierować?
- własna vs. do kupienia
- jak połączyć zespół developmentu z seo, żeby po migracji e-commerce rósł
12:30
lunch
13:30-16:00
SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI
Jak budować penetrację rynku e-commerce i podnosić częstotliwość zakupów? Okiem producenta – FIRESIDE CHAT
Gość:
Łukasz Kuczkowski, Head of Digital Commerce Strategy PC Europe & ANZ, UNILEVER
Jak dziś pracujemy nad rentownością? Co jest kluczowe przy ustalaniu rentowności w e-commErce?
Artur Andriskowski, Customer Acquisition Manager, RESERVED, LPP
Perspektywy rozwoju szybkiej dostawy: czy quick commerce zmierza w stronę marketplace? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Agata Polityło, General Manager Poland, WOLT
Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA
Beata Morris, Commercial Manager Partners and Brands, GLOVO
Robert Jaśkowski, Country Sales Lead, PYSZNE.PL
Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer, LITE E-COMMERCE, GRUPA ŻABKA
- czy i jak quick commerce kreuje u klientów potrzebę szybkiego otrzymania towaru?
SESJA RÓWNOLEGŁA:
ROZWÓJ SPRZEDAŻY: MARKETPLACE
Marka na marketplace czy warto? Case study PHILIPS PERSONAL HEALTH
Marta Lis, E-commerce Manager Subscriptions & Marketplaces, PHILIPS PERSONAL HEALTH
Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?
Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON
Czy platformy socialowe i marketplace’y odbiorą e-commerce klientów? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA
Piotr Pawlak, eCommerce Manager Poland & Eastern Europe, NIVEA POLSKA
Malwina Wołoszyn, Kierownik ds. e-commerce, GRUPA PSB HANDEL
Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Sales Director, Co-founder, KUBOTA
SESJA RÓWNOLEGŁA:
KLIENT OBSŁUGA & LOJALIZACJA
10 największych trendów ecommerce, które wpłyną na twoje wyniki
Magda Nowacka, Dyrektor E-commerce, GOLDENMARK
- chatboty i sztuczna inteligencja: automatyzacja obsługi klienta poprzez chatboty
- omnichannel: integracja różnych kanałów sprzedaży i komunikacji
- wykorzystanie recenzji w czasie rzeczywistym
- augmented Reality (AR) i Virtual Reality (VR)
Gdzie leży granica pomiędzy kosztami pozyskania a kosztami retencji klienta
Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA
Jak nie konkurować ceną?
Paneliści:
Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA
Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA
Stanislaw Michalik, Regional E-Commerce Director Poland, Czechia & Slovakia,
TCHIBO
Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA
- zapewnij unikatowe produkty
- wprowadź dodatkowe usługi (gwarancja, wymiana, wniesienie gratis)
- dbaj o dobre opinie
- pokaż społeczną odpowiedzialność biznesu, brak tanich produktów z Chin
- dbaj o jakość obsługi & personalizuj
- buduj lojalność klientów
16:00
Zakończenie forum
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie