
Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
E-COMMERCE CHALLENGE
#new channels #quick delivery #smooth processes
9-10 czerwca 2022 r.,
Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa


Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
E-COMMERCE CHALLENGE
#new channels #quick delivery #smooth processes
9-10 czerwca 2022 r.,
Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM
Dzień 2, 10 czerwca 2022 r.
8:00
Rejestracja i poranna kawa
8:45
Otwarcie Forum i sesja networkingowa
Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Sesja plenarna
STRATEGIE I ROZWÓJ E-COMMERCE
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP
9:00
Q-commerce – delivery in 30 minutes – is this a new standard on the e-grocery market?
– fireside chat
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
Gość:
Carlos Silván Boixadera, General Manager Poland, GLOVO
9:30
Dane w e-commerce – fundament i przyszłość biznesu
Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
- dostępne źródła informacji
- widok klienta 360°
- zaawansowana analityka
- systemy rekomendacyjne
9:50
sesja q&a
9:55
Przyszłość E-commerce w branży Beauty – wyzwania
i możliwości na styku online & offline
Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division, L’OREAL
10:20
sesja q&a
10:25
PRZERWA NA KAWĘ
10:45
Rosnąca rola dark store w rozwoju q-commerce
– fireside chat
Gość:Michał Krowiński, Współzałożyciel, LISEK.APP
Moderator:Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
11:15
CZY ROZWIĄZANIA Z KANAŁU ONLINE MOGĄ NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ W KANALE OFFLINE??
Adam Bułka, Key Account Manager, PAYPO
11:35
sesja q&a
11:40
Jak będzie wyglądać e-commerce w przyszłości?
Czy zakupy przeniosą się do meta świata?
–FIRESIDE CHAT
Moderator:
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP
Gość:
Sebastian Szmigielski, Client Partner Central-Eastern Europe, META
12:10
LUNCH I PODZIAŁ SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
TECHNOLOGIE W SŁUŻBIE
E-COMMERCE
Justyna Dziegieć, Regional Hub Director,
13:10
In-house czy outsourcing – jaki model utrzymania platformy wybrać
Krzysztof Rogalny, Dyrektor Wydziału Rozwoju i Technologii TIM
13:35
SESJA Q&A
13:40
Śledzenie produktu: skąd wychodzi, jak i o której godzinie?
Patryk Dąbrowski, Menedżer ds. Architektury IT, Digital i DevOps, JERONIMO MARTINS
14:05
SESJA Q&A
14:10
PRZERWA NA KAWĘ
14:20
Jak wykorzystać AI w marketingu predykcyjnym
Łucja Gdala, Ecom Director, DUKA
14:45
SESJA Q&A
14:50
Jakie funkcjonalności powinna dziś posiadać skuteczna platforma technologiczna?– dyskusja panelowa
Moderatorka:
Justyna Dziegieć, Regional Hub Director,
Paneliści:
Piotr Ziarek,
E-commerce & Digital Manager, CANPOL
Kamil Jodełko,
E- Commerce Project Manager Poland and Czech Republic, SEPHORA
Wojciech Radziwon, Marketing
& e-Commerce Director, R-GOL
Łukasz Olejniczak, Customer Engineer, GOOGLE CLOUD
Marek Nowakowski, Business Development Manager, EXORIGO-UPOS
15:30
SESJA
LEADERSHIP I ZARZĄDZANIE TALENTAMI
Magdalena Teterko-Walczak, Biznes Influencerka, Inspirująca Mówczyni, CEO, FREEDOM BOSSES
13:10
Jak budować kompetencje digitalowe i kształcić cyfrowych liderów?
Iwona Wojna, eCommerce and Customer Digital Manager, Central Europe and Greater Balkans, PEPSICO
Agata Shen, HR Director Poland, PEPSICO
13:35
SESJA Q&A
13:40
Transformacja w myśleniu firmowym: czym jest dzisiaj dział e-commerce i jak zmieniła się jego rola?
Jagoda Zabłocka, Talent Acquisition & Employer Branding, EMPIK GROUP
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP
14:05
SESJA Q&A
14:10
PRZERWA NA KAWĘ
14:20
NOWY PRACOWNIK: SZUKAĆ WŚRÓD KONKURENCJI, INWESTOWAĆ W SZKOLENIE SWOJEGO ZESPOŁU CZY ZATRUDNIĆ NOWE OSOBY?
– dyskusja panelowa
Moderatorka:
Magdalena Teterko-Walczak, Biznes Influencerka, Inspirująca Mówczyni, CEO, FREEDOM BOSSES
Paneliści:
Edyta Stocka, Head of People Experience & Development, MERXU
Michał Przybysz, Chief Digital Officer, E-commerce Director, Board Member, SUPER-PHARM
Justyna Torres, eCommerce & Customer Excellence Director, CARREFOUR ITALIA
Monika Duda, Managing Director, DHL SUPPLY CHAIN POLAND
15:00
Leader 6.0 – leader naszych czasów
Magdalena Teterko-Walczak, Biznes Influencerka, Inspirująca Mówczyni, CEO, FREEDOM BOSSES
15:10
Zakończenie Forum
SESJA
SOCIAL SELLING
Moderator sesji:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
13:10
Co robimy źle w social sellingu?
5 podstawowych błędów, które popełniamy
Joanna Kwiatkowska, Head of E-commerce, CTO & Co-founder, KUBOTA
13:35
SESJA Q&A
13:40
Social Selling w brażny kosmetycznej – szansa na rozwój, czy chwilowy trend
Hubert Pełka, Dyrektor Marketingu L’OCCITANE
14:05
SESJA Q&A
14:10
PRZERWA NA KAWĘ
14:20
CZY SOCIAL SELLING ZMIERZA DO LIVE COMMERCE? CO JEST PO DRODZE?
Jakub Klimczyk, Head of Client Solution Central Europe, TIK TOK CE
14:45
SESJA Q&A
14:50
Live commerce futurology – jak wykorzystać nowy trend? Jak się rozwinie?
– dyskusja panelowa
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
Paneliści:
Sebastian Sitkowski-Kłys, Dyrektor Marketingu, KOMFORT
Sonia Jatczak, Global Head of Social Media, MODIVO
Marcin Szczur, Deputy Head of Sales, BLUE MEDIA
Krzysztof Nowicki, CEO & Founder, LIVE MARKET
15:30
LIVE SHOPPING & SOCIAL SELLING – NA RAZIE TO TREND, ALE KIEDY BĘDZIE „PRAWDZIWYM” KANAŁEM SPRZEDAŻY?
– NAGRANIE VIDEO
Wirginia Gruszczyńska, Marketing and E-com Manager Poland, KAPPAHL
• Wyzwanie: jak dobrze dobierać influencera do marki i zaplanować aktywność
15:55
Zakończenie Forum
SESJA
CUSTOMER EXPERIENCE
Moderator:
Bartosz Pilch,
E-commerce & Marketing Director, SIG
13:10
Jak zabiegać o klienta, który już „nie musi” kupować tylko online?
Paula Flis, Starszy Kierownik Działu
E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
13:35
SESJA Q&A
13:40
Zanim wydasz 1 mln zł na marketing… użyj narzędzia, które przewidzi wynik sprzedaży
Marcin Kubik, Head of Client Service, AGENCJA WHITES
- jak mierzyć się z odpowiedzią na pytanie klientów pt. „czy nasz content sprzedaje?” „czy nasz profil w social mediach sprzedaje?”
- czego potrzeba, aby wdrożyć predykcje marketingowe dotyczące content marketingu i social mediów
- jak planować content pod estymacje sprzedażowe
- jak może wyglądać data-driven marketing dla contentu i social mediów
14:00
SESJA Q&A
14:05
PRZERWA NA KAWĘ
14:20
Mapa czynników wpływających dziś na konwersję – co zmieniły ostatnie
2 lata?
– dyskusja panelowa
Moderator:
Bartosz Pilch,
E-commerce & Marketing Director, SIG
Paneliści:
Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA
Karol Tokarski,
E-commerce Director, KOMPUTRONIK
Paweł Pałka,
Head of Digital Strategy, ADCOOKIE
15:00
Czy pandemia „popsuła” klienta i przyzwyczaiła go do niskich cen, promocji?
– dyskusja panelowa
Moderator:
Bartosz Pilch,
E-commerce & Marketing Director, SIG
Paneliści:
Marcin Opaliński, Menadżer Online & Commerce Marketing, OBI
Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG
Beata Łubiarz,
E-Commerce Manager, DR IRENA ERIS
Marcin Zielonka,
Head of Customer Experience, SAP
15:40
Co zrobić aby content produktowy i doświadczenie z produktem były jak najbardziej zbliżone do doświadczenia w realu?
Piotr Kałwa,
E-commerce Director, PUCCINI
16:05
SESJA Q&A
16:10
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.