Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
II E-COMMERCE
CHALLENGE
#rentowność w dobie kryzysu
23-24 maja 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail
II E-COMMERCE
CHALLENGE
#rentowność w dobie kryzysu
23-24 maja 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa


PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
Schemat forum
1 DZIEŃ FORUM, 23 maja 2023 r.
SESJA PLENARNA
– RENTOWNOŚĆ W E-COMMERCE
Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
W E-COMMERCE
SESJA
ROZWÓJ
I DOSKONALENIE
UX
SESJA
POZYSKANIE KLIENTA
& CROSS BORDER COMMERCE
SESJA
ROSNĄCA ROLA DANYCH
I TECHNOLOGII
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ FORUM, 24 maja 2023 r.
SESJA PLENARNA
– KONWERSJA PRZEDE WSZYSTKIM:
WALCZĄC O WZROSTY SPRZEDAŻY
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
MARKETPLACE
e-commerce stoi
marketplacami
SESJA
WALCZĄC
O NAJWYŻSZĄ RETENCJĘ
SESJA
OPTYMALIZACJA
W E-COMMERCE: LUDZIE
& MAGAZYN
2 DZIEŃ FORUM, 24 maja 2023 r.
8:00
REJESTRACJA I PORANNA KAWA
8:45
ROZPOCZĘCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
SESJA PLENARNA
– KONWERSJA PRZEDE WSZYSTKIM:
WALCZĄC O WZROSTY SPRZEDAŻY

9:00
Co dziś wpływa na konwersję?
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & E-commerce Officer, ANSWEAR
Łukasz Piech, Dyrektor e-commerce, LANTRE
Michał Laskowski, Dyrektor e-commerce marki Sinsay, LPP
Anna Schabikowska, Członkini grupy Odpowiedzialny E-commerce Izby Gospodarki Elektronicznej, Dyrektor Marketingu, EXORIGO-UPOS
Moderator:
Dawid Papież, Industry Leader, Export Sector, GOOGLE
- termin realizacji zamówień: szybkość i jakość dostawy
- odpowiednie metody dostawy
- troska o klienta (Customer Care): obsługa posprzedażowa, reklamacje
- content: zdjęcia, video
- wiarygodne opinie i rekomendacje
- dostępności produktu/rozmiaru
- użyteczność strony i prezentacja produktu
9:45
PŁATNOŚCI JAKO KATALIZATOR GLOBALNEJ EKSPANSJI. BIZUM, IDEAL, CZY VIPPS – POZNAJ „BLIKI” Z CAŁEGO ŚWIATA
Przemysław Krenczyk, VP Business Development CEE, ADYEN
10:05
Sesja Q&A
10:10
GRUNT TO ZDROWIE: JAK SKUTECZNIE BUDOWAĆ SPRZEDAŻ
E-COMMERCE, GDY OTOCZENIE NIE SPRZYJA?
Michał Owerczuk, E-commerce Director & Board Member, GEMINI POLSKA
- jak obecne otoczenie rynkowe wpływa na zachowania klientów, w szczególności w branży Health & Beauty
- na jakich działaniach trzeba się skupić, by dostosować się do obecnych potrzeb
- wybrane przykłady tych działań z Gemini
10:35
Sesja Q&A
10:40
Przerwa na kawę
11:00
DECATHLON: BUILDING & SCALING A SUCCESSFUL MARKETPLACE PLATFORM – FIRESIDE CHAT
Gość:
Joanna Kuśmierczyk, Digital Business Development Manager, DECATHLON
Moderator:
Jakub Królikowski, Poland & CEE Lead, MIRAKL
11:20
Sesja Q&A
11:25
W JAKI SPOSÓB AMAZON WSPIERA KLIENTÓW W KUPOWANIU ORYGINALNYCH PRODUKTÓW
Case study kampanii „Żyj oryginalnie…”
Aleksandra Balwierczyk, Manager, Merchant Services, AMAZON
11:50
Sesja Q&A
11:55
LEVERAGING THE MARKETPLACE MODEL TO FIGHT INFLATION
Piotr Ostaszewski, Business Development Manager CEE & Baltics, MANGOPAY
12:15
Sesja Q&A
DOSTAWA W E-COMMERCE
12:20
EKO DELIVERY: CZY NADAL EKOLOGIA JEST JEDNYM Z WYZNACZNIKÓW NOWOCZESNEJ DOSTAWY?
– dyskusja panelowa
Paneliści:Andrzej Wierzchoń, Head of e-Commerce Department, OCEANIC
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP
Łukasz Kierus, Prezes Zarządu, GLOSEL & CEO TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL
Moderator:Jakub Gierszyński, Członek Zarządu ZDROWIT, CEO, APTEKA MELISSA
- kiedyś klient był gotowy zapłacić za zrównoważoną dostawę, a teraz?
- czy rozwiązania ekologiczne nadal znajdują się w strategii rozwoju e-commerce?
13:00
LUNCH
14:00
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
MARKETPLACE
e-commerce stoi
marketplacami
Moderatorka:
Paula Flis, Starszy Kierownik, Dział E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
14:00
Jak wykorzystać potencjał marketplace?
Kamil Kukliński, Head of Ecommerce Poland and Baltics, L’ORÉAL
- jak prowadzić kampanie?
- jak zarządzać produktem?
- jak budować wiarygodność na marketplace?
- koszty obsługi, jak długo i czy warto w to inwestować?
14:25
14:30
SIŁA MARKETPLACE W CZASACH NIEPEWNOŚCI I DYNAMICZNYCH ZMIAN
Krzysztof Jaworski, Product Owner Team Manager, CENEO
14:50
14:55
15:15
JAK WEJŚĆ W RYNEK MARKETPLACE JAKO NOWY GRACZ?
EFEKTYWNE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ NA PODSTAWIE CASE ERLI.PL
Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu, ERLI.PL
15:40
15:45
DLA WAHAJĄCYCH SIĘ: CZY MARKETPLACE BARDZIEJ PRZESZKADZA CZY POMAGA W SPRZEDAŻY MARKI?
Paweł Kosturek, Dyrektor Ecommerce, WEDDING DREAM GROUP
- różnice między horyzontalnym a wertykalnym podejściem
- przewagi, minusy oraz możliwości dla sprzedawców
- przyszłość platform marketplace
16:10
16:15
Czy i kto ma szanse zbudować przeciwwagę dla lidera rynku marketplace w Polsce?
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA
Agnieszka Ziętek, Head of Ecommerce & Digital, MARS
Mariusz Nowak, e-commerce Omnichannel Strategy Director, BRW
Agnieszka Kozłowska, Marketplace Dyrektor, MODIVO
Jakub Królikowski, Poland & CEE Lead, MIRAKL
Moderator:
Krzysztof Piątek, Head of Marketplace New Business Development, EMPIK GROUP
17:00
ZAKOŃCZENIE FORUM
SESJA
WALCZĄC
O NAJWYŻSZĄ RETENCJĘ
Moderator:
Jakub Gierszyński, Członek Zarządu ZDROWIT, CEO, APTEKA MELISSA
14:00
Jakość doświadczenia klienta – niezmienny cel
Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, Head of E-Commerce & Digital Marketing, ANIA KRUK
- jak możemy podnieść jakość doświadczeń dzięki:
dodatkowej obsłudze i usługom oraz wdrożeniu większej ilość kanałów kontaktu
14:25
14:30
JAK ZBUDOWAĆ MASZYNĘ DO RETENCJI?
ANALIZUJ. PERSONALIZUJ. DOSTARCZAJ
Katarzyna Garbaciak, Managing Director, EMAILLABS
Dominik Królikowski, Business Value Services Director, SYNERISE
- dlaczego analiza i hiperpersonalizacja są kluczowe dla utrzymania klientów oraz jakie narzędzia można wykorzystać, by w pełni wykorzystać potencjał e-mail marketingu
- jak dostarczać spersonalizowane treści e-mailowe, które przyciągają uwagę klientów i zachęcają ich do aktywności na stronie sklepu, zwiększając tym samym ich lojalność i zaangażowanie
14:50
14:55
15:15
JAK ZMIENIAĆ ZACHOWANIA ZAKUPOWE KLIENTÓW I STEROWAĆ POPYTEM, ABY ZWIĘKSZAĆ RETENCJĘ?
Andrzej Wierzchoń, Head of
e-Commerce Department, OCEANICALEXXIS OLA, INFLUENCERKA
15:40
15:45
CENA W E-COMMERCE I JEJ WPŁYW NA ZACHOWANIA ZAKUPOWE
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Maciej Liszka, eCommerce Director, NATURA
Tomasz Matonóg, Dyrektor Omnichannel, INTERSPORT
Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA
Moderatorka:
Anna Heimberger, Dyrektor marketingu, INPOST
- klient w inflacyjnej rzeczywistości: czy cena znów jest (będzie) najważniejsza?
16:30
ZAKOŃCZENIE FORUM
SESJA
OPTYMALIZACJA
W E-COMMERCE:
LUDZIE & MAGAZYN
Moderator:
Łukasz Woźnica, Head of Business Development, STRIX
14:00
Rosnąca rola dark store w optymalizacji kosztów operacyjnych
Justyna Torres, eCommerce & IT eCommerce Director, CARREFOUR ITALIA
14:25
14:30
JAK OBNIŻYĆ KOSZT OBSŁUGI I DOSTAWY W E-COMMERCE
Wiesław Majewski, Ekspert supply chain retail i eCommerce, właściciel WM Projekt, Doradca zarządu, DR.MAX
14:55
15:00
15:15
Hybrydowy leadership: zarządzanie rozproszonym działem e-commerce: procesy, efektywność, motywacja
Piotr Kreft, Managing Director, SAMSUNG SDS DIGITAL INNOVATION HUB
15:40
15:45
GDZIE SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W OPERACJACH E-COMMERCE
– DYSKUSJA PANELOWA
Paneliści:
Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA
Dariusz Pyrchla, Head of Sales
& e-Commerce, GROUPE SEB
Justyna Torres, eCommerce & IT eCommerce Director, CARREFOUR ITALIA
Moderator:
Łukasz Woźnica, Head of Business Development, STRIX