Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail

IV e-commerce challenge

THRIVE YOUR
E-COMMERCE
PROFITABILITY!

26-27 marca 2025 r. | Warszawa

Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

Schemat forum

1 dzień, 26 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

JAK DZIŚ WYGRAĆ Z TAŃSZĄ KONKURENCJĄ?

Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: CROSS BORDER
– DOS AND DON’TS

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OMNICHANNELOWY

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 27 marca 2025 r.

SESJA PLENARNA

Thrive your e-commerce profitability!

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

 Sesja Równoległa:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY:
MARKETPLACE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OBSŁUGA
& LOJALIZACJA

2 dzień, 27 marca 2025 r.

}

8:00*

REJESTRACJA

}

9:00

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

Thrive your e-commerce profitability!

Moderatorka sesji:

Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY

}

9:10

ŚNIADANIE NETWORKINGOWE:

Zapraszamy uczestników forum na wspólne śniadanie przy tematycznych stolikach i do skorzystania z okazji do networkingu i dyskusji na aktualne wyzwania

  1. Marketplace – dos and don’ts
  2. E-commerce w organizacji – co się zmieniło na przestrzeni 2 lat?
  3. Strategia pozyskania klienta i jego retencji
  4. Generacja Z – zachowania zakupowe
  5. Jakie jest realne zagrożenie ze strony chińskich platform? Jak konkurować?
}

9:50

Jak utrzymać i poprawiać rentowność przy spadającym rynku – dyskusja panelowa

Paneliści:

Dorota Borecka, E-Commerce Director, PANDORA EE



Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT


Karol Tokarski, E-commerce Director, KOMPUTRONIK


Maksymilian Kobus, E-commerce Director, TRENA.PL


Michał Zimiński, Senior Director, SIMON-KUCHER


Dawid Cichy, Head of Sales, TPAY


Moderatorka:

Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY

  • automatyzacja
  • optymalizacja (marży, działań logistycznych)
  • utrzymywanie relacji z najcenniejszymi klientami
  • wdrażanie nowych kanałów: aplikacja mobilna
}

10:40

W POSZUKIWANIU ZAGINIONEJ MARŻY

Mateusz Kurowski, Manager ds. sprzedaży produktów e-commerce, MBANK

  • do każdej złotówki ze sprzedaży online ustawia się kolejka podmiotów, które chcą w niej partycypować. Jest jedna rzecz, którą oferują na pewno – koszty, a każdy wybór ma swoje konsekwencje
}

11:00

Sesja Q&A

}

11:05

flaga angielska

What are the perspectives of quick commerce in Poland & Europe? – FIRESIDE CHAT

Guest:

João Santos, Director q-commerce, JERONIMO MARTINS

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

}

11:30

Przerwa na kawę

}

11:45

Czy czeka nas schyłek darmowych zwrotów i wysyłek? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Maciej Stępień, Dyrektor e-commerce, MEDICINE


Wojciech Zięba, Chief Digital Officer Poland and Central & Eastern Europe, DECATHLON


Robert Balkowski, Dyrektor E-commerce, KROSS


Mateusz Rębisz, Sales Manager, WYGODNE ZWROTY

Moderatorka:

Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY

}

12:25

DATA-DRIVEN FULFILLMENT: INTELIGENTNE ZARZĄDZANIE OPERACJAMI W E-COMMERCE

Jadwiga Żurek, Sales Director, ARVATO

Leszek Gawinowski, Ekspert e-commerce, ARVATO

}

12:45

Sesja Q&A

}

12:50

Migracje platform – kiedy powinniśmy zmienić platformę? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Sławomir Sitarski, Director of business development e- commerce, 
KOMPUTRONIK



Marcin Opaliński, Head of e-commerce marketing, OBI GROUP


Piotr Zieliński, E-commerce Director, AMICA


Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD


Moderator:

Tomasz Gutkowski, Head of Business Development, UNIVIO



  • kiedy nasza platforma już nie wystarcza
  • jak wybrać platformę i czym się kierować?
  • własna vs. do kupienia
  • jak połączyć zespół developmentu z seo, żeby po migracji e-commerce rósł
}

13:30

lunch

}

14:30

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA:

RENTOWNOŚĆ & KOSZTY
& OPTYMALIZACJA DZIĘKI AI

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

}

14:30

Jak budować penetrację rynku e-commerce i podnosić częstotliwość zakupów? Okiem producenta – FIRESIDE CHAT

Gość:
Łukasz Kuczkowski, Global Head of Commercial Retail Accounts, AVON


Moderatorka:

Małgorzata Olszewska, Head of Customer Experience, BENEFIT SYSTEMS ODDZIAŁ FITNESS

}

14:55 | Sesja Q&A

}

15:00

Jak dziś pracujemy nad rentownością? Co jest kluczowe przy ustalaniu rentowności w e-commErce?

Artur Andriskowski, Customer Acquisition Manager, RESERVED, LPP

}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30 | Przerwa na kawę

}

15:45

Perspektywy rozwoju szybkiej dostawy: czy quick commerce zmierza w stronę marketplace? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Agata Polityło, General Manager Poland, WOLT


Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA


Beata Morris, Commercial Manager Partners and Brands, GLOVO


Arkadiusz Krupicz, Współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający, PYSZNE.PL


Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer, LITE E-COMMERCE, GRUPA ŻABKA


Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

  • czy i jak quick commerce kreuje u klientów potrzebę szybkiego otrzymania towaru?
}

16:25 | Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA:

ROZWÓJ SPRZEDAŻY: MARKETPLACE

Moderator:

Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED

}

14:30

Marka na marketplace czy warto? Case study PHILIPS

Marta Lis, E-commerce Manager Subscriptions & Marketplaces, PHILIPS

}

14:55 | Sesja Q&A

}

15:00

Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?

Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON

}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30 | Przerwa na kawę

}

15:45

Czy platformy socialowe i marketplace’y odbiorą e-commerce klientów? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Przemysław Orzechowski, Marketplace Director, CASTORAMA


Malwina Wołoszyn, Marketplace Manager, GRUPA PSB HANDEL


Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Sales Director, Co-founder, KUBOTA


Magdalena Albińska, e-Commerce and Digital Marketing Director, ANSWEAR


Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED

}

16:25 | Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA:

KLIENT OBSŁUGA & LOJALIZACJA

Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

14:30

10 największych trendów ecommerce, które wpłyną na twoje wyniki

Magda Nowacka, Dyrektor E-commerce, GOLDENMARK

  • chatboty i sztuczna inteligencja: automatyzacja obsługi klienta poprzez chatboty
  • omnichannel: integracja różnych kanałów sprzedaży i komunikacji
  • wykorzystanie recenzji w czasie rzeczywistym
  • augmented Reality (AR) i Virtual Reality (VR)
}

14:55 | Sesja Q&A

}

15:00

Aplikacja jako element lojalizacji klienta także w online (w omnichannel)

Bartłomiej Stachewicz, Web&App Department Manager, X-KOM

}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30 | Przerwa na kawę

}

15:45

Gdzie leży granica pomiędzy kosztami pozyskania a kosztami retencji klienta

Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA

}

16:10 | Sesja Q&A

}

16:15

Jak nie konkurować ceną?
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA


Karol Zych, E-commerce Director, CALZEDONIA



Stanislaw Michalik, Growth & E-Commerce Director, MOOD SCENT BAR


Tomasz Prokopczuk, Head of E-commerce, SADVA




Bartłomiej Podolecki, Head of Sales, MESSAGEFLOW


 


Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA



  • zapewnij unikatowe produkty
  • wprowadź dodatkowe usługi (gwarancja, wymiana, wniesienie gratis)
  • dbaj o dobre opinie
  • pokaż społeczną odpowiedzialność biznesu, brak tanich produktów z Chin
  • dbaj o jakość obsługi & personalizuj
  • buduj lojalność klientów
}

16:55 | Zakończenie sesji

}

16:55

Zakończenie forum

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie